Sędziowskie jaja

Data: 2013-04-13 18:56:11
Autor: Cavallino
Sędziowskie jaja
Może ktoś mi wytłumaczyć jaki sens ma wysyłanie 6 sędziów na mecz, skoro każdorazowo sędzia bramkowy widzi z 2 metrów gorzej niż  do tej pory główny z połowy boiska?
Przecież w meczu Wisły z Legią jedyną osobą, która nie widziała że piłka uciekła Jędrzejczykowi na aut bramkowy był sędzia Jarzębak, który stał ze 3 metry od tej akcji.
Ja nawet bez powtórki widziałem to z kamery prowadzącej, będącej na trybunach na środku boiska.

Czemu ta czarna mafia tak usilnie broni się przed powtórkami?
Pytanie retoryczne rzecz jasna.
Podobnie jak to, dlaczego druk w meczu Legii zawsze jest w jedną stronę.

Data: 2013-04-13 20:43:50
Autor: Pablo
Sędziowskie jaja
W dniu 2013-04-13 18:56, Cavallino pisze:
[...]

Wracając z pubu wiedziałem, że po raz pierwszy od wieków coś się na grupie pojawi.
Jedynemu kibicowi Legi pogratulowej słowami:
Wisła - Sędziowie 1:2
Szkoda komentować

Data: 2013-04-13 23:48:18
Autor: Cavallino
Sędziowskie jaja

Użytkownik "Pablo" <pablo34CUTTHIS@fortfun.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5169a76c$0$26693$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Po meczu Barcelony zawiesili sędziego do końca LM.
Jeśli teraz nie zawieszą chociaż tej trójki nieudaczników (Jarzębak, Siejka, Siejewicz - w tej kolejności) - to znaczy że Bońkowi i reszcie też ufać nie można.

Data: 2013-04-14 11:33:45
Autor: Pablo
Sędziowskie jaja
W dniu 2013-04-13 23:48, Cavallino pisze:

[...]
Ergo dać sobie spokój z oglądaniem tej naszej kopanej.
Dziwić się potem, że nikt normalny nie chce w to g..no angażować poważnych pieniędzy.

Data: 2013-04-14 18:33:04
Autor: Cavallino
Sędziowskie jaja

[...]

Sorry pomyłka.
http://www.krakow.sport.pl/sport-krakow/1,115698,13733579,Po_co_sedziowie_bramkowi__W_meczu_Wisly_skompromitowali.html

Z tego zdjęcia widać, że on stał nie 3, a niewiele ponad metr od akcji.
Jak można tego było nie widzieć?
Musiał nie chcieć widzieć, to jedyne sensowne wytłumaczenie.

Data: 2013-04-13 22:02:00
Autor: RedLite
Sędziowskie jaja
W dniu 13.04.2013 18:56, Cavallino pisze:
[...]

Pozostaje mieć na dzieję że to nie pójdzie na marne. Znaczy, że odejdą od tego poronionego pomysłu z sędziami 'bramkowymi'.

Podobnie jak to, dlaczego druk w meczu Legii zawsze jest w jedną stronę.

To nieprawda.
"-panie sędzio, może gwizdnąłby pan też coś w drugą stronę, co?
-dobra, w drugiej połowie"

:D

--
*RedLite*

Jeśli nie odpowiadam na Twój post, to istnieją dwie zasadnicze możliwości:
- albo się z nim zgadzam
- albo jest na tyle durny, że nawet nie chce mi się molestować klawiatury.

Data: 2013-04-14 15:55:41
Autor: Pablo
Sędziowskie jaja
[...]

No i mamy odpowiedz:
http://www.krakow.sport.pl/sport-krakow/1,115698,13735909,Szef_sedziow_po_Wisla___Legia__Kar_nie_bedzie__ale.html#BoxSportTxt

Data: 2013-04-14 16:58:44
Autor: AJK
Sędziowskie jaja
14-04-2013, 3:55 PM, Pablo napisał:

[...]

On jest, k..., niereformowalny. Prawdziwy PZPN-owski beton z wąsami.

--
AJK

Data: 2013-04-14 18:25:00
Autor: Cavallino
Sędziowskie jaja

Użytkownik "Pablo" <pablo34CUTTHIS@fortfun.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:516ab563$0$1256$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

No i pozostaje Boniek, który powinien wobec tego wyciągnąć konsekwencję wobec szefa sędziów.
Bo taka interpretacja jest jawnym przyzwoleniem na wypaczanie wyniku i przebiegu meczów, tak jak to się stało w tym przypadku.

Data: 2013-04-16 21:30:19
Autor: Cavallino
Sędziowskie jaja

[...]

A jednak lekko pękli:
http://www.krakow.sport.pl/sport-krakow/1,115698,13751211,PZPN_jednak_karze_sedziow_meczu_Wisla___Legia.html#BoxSportTxt

Ale to dla zamydlenia oczu, punkty zostały w tabeli.

Sędziowskie jaja