Segment A dla faceta

Data: 2016-02-14 18:00:32
Autor: Budzik
Segment A dla faceta
Użytkownik Killer2 oooooo@onon.com ...

Myślałem o Karl OPEL, bo najładniejszy, ale priorytet 3drzwi więc po głowie chodzi citigo.

Znaczy chcesz 3 drzwi? Po co?

Data: 2016-02-14 19:12:18
Autor: Killer2
Segment A dla faceta
W dniu 2016-02-14 o 19:00, Budzik pisze:
Użytkownik Killer2 oooooo@onon.com ...

Myślałem o Karl OPEL, bo najładniejszy, ale priorytet 3drzwi więc po
głowie chodzi citigo.

Znaczy chcesz 3 drzwi? Po co?

żeby nie chodzić w kółko samochodu i sprawdzać czy 3 drzwi się zamknęły

Data: 2016-02-14 19:00:12
Autor: Budzik
Segment A dla faceta
[...]

He?
W nowych autkach jak ktorej drzwi sa niedomniete to przeciez centralny zamek da ci o tym znac.

Data: 2016-02-14 20:48:03
Autor: Radek D
Segment A dla faceta
Mam jeden dość ciekawy argument za 3 drzwiowymi autkami - łatwość wsiadania. Może jakiś wielki nie jestem (trochę ponad 180cm) ale
nic nie przebije wygody wsiadania do mojego Polo 3d.

Data: 2016-02-14 20:52:28
Autor: RoMan Mandziejewicz
Segment A dla faceta
Hello Radek,

Sunday, February 14, 2016, 8:48:03 PM, you wrote:

Mam jeden dość ciekawy argument za 3 drzwiowymi autkami - łatwość wsiadania. Może jakiś wielki nie jestem (trochę ponad 180cm) ale
nic nie przebije wygody wsiadania do mojego Polo 3d.

Szczególnie na tylne siedzenia albo na ciasnym parkingu.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2016-02-14 22:52:01
Autor: Radek D
Segment A dla faceta
Szczególnie na tylne siedzenia albo na ciasnym parkingu.

Rozważana sytuacja dotyczyła tylko kierowcy :-P

Z parkingiem rzeczywiście trochę gorzej.

Data: 2016-02-14 21:19:04
Autor: nadir
Segment A dla faceta
W dniu 2016-02-14 o 20:48, Radek D pisze:
Mam jeden dość ciekawy argument za 3 drzwiowymi autkami - łatwość
wsiadania. Może jakiś wielki nie jestem (trochę ponad 180cm) ale
nic nie przebije wygody wsiadania do mojego Polo 3d.

Żuk A-11B przebije.

Data: 2016-02-15 03:00:04
Autor: Budzik
Segment A dla faceta
Użytkownik Radek D radek997@poczta.onet.pl ...

Mam jeden dość ciekawy argument za 3 drzwiowymi autkami - łatwość wsiadania. Może jakiś wielki nie jestem (trochę ponad 180cm) ale
nic nie przebije wygody wsiadania do mojego Polo 3d.

Ale tylko pod warunkiem ze wsiadasz jednoczesnie do przodu i do tyłu...

Data: 2016-02-14 19:15:47
Autor: cef
Segment A dla faceta
W dniu 2016-02-14 o 19:12, Killer2 pisze:
[...]

A przy więcej-drzwiowym jest więcej chodzenia?

Data: 2016-02-14 19:18:02
Autor: Cavallino
Segment A dla faceta
W dniu 14.02.2016 o 19:12, Killer2 pisze:
[...]

Co Ty za auto chcesz kupić, żeby nie miało centralnego zamka?

Data: 2016-02-14 19:22:26
Autor: Killer2
Segment A dla faceta
W dniu 2016-02-14 o 19:18, Cavallino pisze:
[...]

centralny może nawalić miałem tak

Data: 2016-02-14 19:25:00
Autor: Cavallino
Segment A dla faceta
W dniu 14.02.2016 o 19:22, Killer2 pisze:
[...]

centralny może nawalić

I z tego powodu chcesz przez następne 10 lat sprawdzać każdorazowo wszystkie drzwi samochodu>
Bez żartów, to tylko tani dupowóz, życia szkoda na coś takiego.....
Jak się boisz to ubezpiecz.

Data: 2016-02-14 19:39:37
Autor: Killer2
Segment A dla faceta

I z tego powodu chcesz przez następne 10 lat sprawdzać każdorazowo
wszystkie drzwi samochodu>
Bez żartów, to tylko tani dupowóz, życia szkoda na coś takiego.....
Jak się boisz to ubezpiecz.

przez zakładane 6 lat użytkowania tylne drzwi nie będą ANI razu otwierane więc po co mi one

Data: 2016-02-14 19:39:57
Autor: Budzik
Segment A dla faceta
[...]

Bo 3 drzwiowy ma dłuzsze drzwi przednie co jest równoznaczne z trudniejszym wysiadaniem na wszelkich parkingach marketowych etc - miejsca nie masz nic wiecej, ale potrzebujesz wiecej miesjca z boku auta, bo sie szerzej otwierają.

Data: 2016-02-14 20:32:44
Autor: spider
Segment A dla faceta
W dniu 2016-02-14 o 19:39, Killer2 pisze:

[...]

To może od razu kupić citigo w wersji VAN? Przynajmniej bagażnik będzie :)
Jeżdżę takim z 3 cylindrowym 60km silnikiem benzynowym. Jakoś to się toczy(nie ma turbo) ale do miasta wystarczy, pali śmiesznie mało (średnio 6l/100 jazda po mieście, w trasie potrafi zejść do 5l - ale to wskazania komputera), o dziwo tak do 120km/h nie jest jakoś w środku głośno (wcześniej jeździłem corsą C i przy 90km/h już silnik miał 3000 obrotów/min więc powyżej można już było wyłączyć radio)

Segment A dla faceta