Seicento 900 - cos "dzwoni" przy skrecie

Data: 2011-06-28 15:14:42
Autor: Michał Gut
Seicento 900 - cos "dzwoni" przy skrecie
przy tarczy hamulcowej masz oslone metalowa przykrecana do zwrotnicy - sprawdz czy przypadkiem ci sie nie przekrzywila nieco - te elementy tez pracuja delikatnie i moze to to:) dzwiek tarcia metalicznego. od biedy moze i to podobne do dzwonka

Data: 2011-07-12 07:54:14
Autor: majer
[...]

Hej

Dopiero teraz mialem czas aby zajrzec do auta. Faktycznie - to byla
oslona zwrotnicy ;-) Troche ja podgialem i juz nie mam zadnego dzwieku
przy skrecie.

Seicento 900 - cos "dzwoni" przy skrecie