Seicento 900 - problem z odpalaniem na cieplym silniku

Data: 2011-12-19 15:16:50
Autor: g-jaro
Seicento 900 - problem z odpalaniem na cieplym silniku
majer <adresu@nie.ma> napisał(a):
Witam

Mam czesty problem z odpalaniem na cieplym silniku - 9 na 10 razy musza
kilkakrotnie "krecic" aby silnik zaskoczyl.

MOze rozrusznik ? MIalem tak z dieslem v Avensisie. W końcowej fazie rozgrzany silnik po wyłączeniu musiał odstać i ze 20 minut. Jak mi 2 razy wykręcil taki numer na stacji benzynowej to w te pędy poczytałem i wylądowałem u elektryka. Wymiana tulei i ogólne czyszczenie i problem zniknął jak ręką odjął.

Pozdr
g-jaro

Data: 2011-12-19 16:22:22
Autor: Grejon
W dniu 2011-12-19 16:16,  g-jaro pisze:
[...]

Z całym szacunkiem, ale odpowiadasz na fragment, który przeczy twojej tezie...

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2011-12-20 09:25:02
Autor:
Grejon <grejon83@gmail.com> napisał(a):

> [...]
> zniknął jak ręką odjął.

Z całym szacunkiem, ale odpowiadasz na fragment, który przeczy twojej tezie...

Z całym szacunkiem:
FRAGMENT - "Mam czesty problem z odpalaniem na CIEPŁYM silniku"

MOJA TEZA - " byc może przyczyna problemów z odpalaniem na ROZGRZANYM silniku jest uszkodzony rozrusznik"

Gdzie sprzeczność ?

Pozdrawiam,
g-jaro

Data: 2011-12-20 10:32:58
Autor: Grejon
W dniu 2011-12-20 10:25, jarekg_2.SKASUJ@gazeta.pl pisze:

[...]

O tu - "9 na 10 razy musza kilkakrotnie "krecic" aby silnik zaskoczyl."

Z tego zdania wynika, że rozrusznik jest sprawny, więc nie jest przyczyną problemów.

Data: 2011-12-20 10:22:05
Autor: g-jaro
> [...]

Z tego zdania wynika, że rozrusznik jest sprawny, więc nie jest przyczyną problemów.

Nic z tego nie wynika. Mój też kręcił i na ciepło i na zimno - o dziwo jak na diesla na zimno lepiej. Co nie przeszkadzało w tym, że luz na tulejach powodował, że na ciepło kręcił jakoś inaczej (w sensie - dla mnie nieodczuwalnie inaczej ale silnika uruchomic nie mógł). W początkowej fazie tej usterki po prostu nie łapał przez kilka kręceń, a po kilku miesiącach doszło do tego, że w czasie kręcenia całą furą aż podrzucało, a silnik nie zapalał. Po 20-30 minutowym studzeniu łapał od strzału. Na pierwszy rzut oka wydawało sie więc, ze problem nie jest w rozruszniku... a był.

Pozdrawiam,
g-jaro

Data: 2017-09-10 21:47:59
Autor: adambrzostek5
Seicento 900 - problem z odpalaniem na cieplym silniku
Witam mam identyczny problem z moim seicento,co u ciebie sprawiło że nie chciał odpalić?

Seicento 900 - problem z odpalaniem na cieplym silniku