Seicento przydupiło w rządową limuzynę..

Data: 2017-02-12 06:09:49
Autor: Stachu Chebel
Seicento przydupiło w rządową limuzynę..
Tak dzisiaj podaje TVPis na telegazecie. Str. 114.

Data: 2017-02-12 16:26:16
Autor: Dark ice

Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.example.com> napisał w wiadomości news:o7pqgu$1s7o$1gioia.aioe.org...
On 02/12/2017 11:09 PM, Stachu Chebel wrote:
Tak dzisiaj podaje TVPis na telegazecie. Str. 114.

http://img2.cda.pl/g/205923_522041090065613363.jpg

No właśnie. Od kiedy to na podwójnej ciągłej limuzyna jadąca z prędkością 50 km/h, bez znaków świetlnych nagle wali w lewo i do rowu? Czy widzicie gdzieś ten rów? Lipa panie! Mataczą coś! Pewnie byli "po kelychu".

CL

Data: 2017-02-12 17:10:04
Autor: Piotr Rezmer
W dniu 2017-02-12 o 16:26, Dark ice pisze:

[...]

Gdzie piszą o rowie? Przecież przywalili w to drzewo przy skrzyżowaniu z 15 m od skrzyżowania

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2017-02-12 17:49:40
Autor: Piotr Rezmer
Seicento przydupiło w rządową limuzynę..
W dniu 2017-02-12 o 17:15, Tomasz Chmielewski pisze:

Z prędkości 50 km/h przy takiej odległości to zahamuje zmęczony emeryt
starym passatem z wytartymi klockami hamulcowymi.

A tu jeszcze złamanie nóg kogoś w aucie, a premier do szpitala
helikopterem.

No nie wiem. 50km/h to niecałe 14 m/s. Czyli mniej więcej mija sekunda od końca skrzyżowania do drzewa. Droga hamowania z 50km/h to pewnie coś koło 15-20m. Do tego opóźnienie reakcji kierowcy. Dziwi mnie to że nie próbował/dał rady wrócić na asfalt, ewentualnie pojechać parę metrów dalej chodnikiem. Walnięcie w drzewo to niezbyt dobre rozwiązanie.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2017-02-12 17:52:50
Autor: u2
W dniu 2017-02-12 o 17:49, Piotr Rezmer pisze:
No nie wiem. 50km/h to niecałe 14 m/s. Czyli mniej więcej mija sekunda
od końca skrzyżowania do drzewa. Droga hamowania z 50km/h to pewnie coś
koło 15-20m.

lol

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-02-12 18:43:12
Autor: Dark ice

Użytkownik "Piotr Rezmer" <imie.nazwisko@domena.com> napisał w wiadomości news:58a0921a$0$5160$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dlaczego odbił w lewo? ;-)))

CL

Data: 2017-02-13 03:08:39
Autor: V.L.Pinkley
Seicento przydupiło w rządową limuzynę..
użytkownik Dark ice napisał:

Dlaczego odbił w lewo? ;-)))

żeby nie zabić kierującego pajdaku.

Data: 2017-02-14 07:02:57
Autor: Dark ice
Użytkownik "V.L.Pinkley" <vernon.l.pinkley@gmail.com> napisał w wiadomości news:e22defb3-a826-4a72-bba8-bb119468a473googlegroups.com...
użytkownik Dark ice napisał:

Dlaczego odbił w lewo? ;-)))

żeby nie zabić kierującego pajdaku.

Mylą ci sie osoby nieszczęśniku. Dlaczego w lewo, a nie w prawo skoro seicento sygnalizowało skręt w lewo? Lewa strona to pojazdy najeżdżające z przeciwka, kiedy seicento skręcało w lewo prawa była wolna. Myśł trochę a nie słuchasz tej proipagandowej papki. Sprawa śmierdzi.

CL

Data: 2017-02-13 09:20:13
Autor: z
Seicento przydupiło w rządową limuzynę..
W dniu 2017-02-12 o 18:43, Dark ice pisze:
Dlaczego odbił w lewo? ;-)))

A w co miał odbijać? W to drugie lewo? :-)

Data: 2017-02-13 09:19:07
Autor: z
[...]

Można gdybać. Po drodze jeszcze krawężnik a to nie kombajn i cholera wie czy po chodniku nie szła "matka z dzieckiem"

Nie zmienia to wszystko jednak faktu że tak "kolumna" była za bardzo rozwlekła. Nie powinni dać szansy "fiacikowi" na taki manewr.

Data: 2017-02-13 17:54:48
Autor: Piotr Rezmer
W dniu 2017-02-13 o 09:19, z pisze:

Nie zmienia to wszystko jednak faktu że tak "kolumna" była za bardzo
rozwlekła. Nie powinni dać szansy "fiacikowi" na taki manewr.

Też mi się wydaje że powinni jechać bliżej siebie (choć jest to na pewno bardziej stresujące dla drugiego kierowcy). Mam wrażenie i też nadzieję że BOR zastanowi się jak powinny wyglądać przejazdy w takich miejscach niebezpiecznych jak skrzyżowanie. Może nawet warto przemyśleć czy nie da się czegoś poprawić w PORD.
Jak na razie, to byłoby chyba lepiej gdyby rząd korzystał ze środków komunikacji publicznej. Tam jest statystycznie mniej wypadków niż w przypadku pojazdów rządowych. Gdybym jechał autostopem i BOR się zatrzymał to chyba na dzień dzisiejszy bym serdecznie podziękował za dobre chęci i poczekał na inny pojazd :)
Zastanawiam się jeszcze nad jedną rzeczą o której mówił Mariusz Błaszczak. Powiedział że BOR bardzo dobrze się spisał podczas szczytu NATO gdzie bez żadnych problemów 120 drużyn BORu woziło ViPów. Podejrzewam że wtedy BOR bardzo trzymał się przepisów, nie było absolutnie żadnych nacisków ze strony osób przewożonych i nikt z BORu nie musiał się martwic możliwością utraty pracy jeśli nie spełni się widzimisię VIPa.
Jest jeszcze jedna rzecz dotycząca zebrania zeznań od świadka: Beaty Szydło. Gdyby się okazało że faktycznie jechali w miejscu wypadku bez sygnałów dźwiękowych to albo Beata "wsypie" kierowcę, albo będzie mówić że nie pamięta jak to było albo złoży fałszywe zeznania. A to mogłoby oznaczać jej koniec jako premiera. Niby głupia sprawa a grozi kryzysem rządowym.
Moim zdaniem, gdyby uczciwie przyznali się do braku użycia sygnałów dźwiękowych wyszliby wizerunkowo na tym dużo lepiej niż kręcąc. Umiejętność przyznania się do błędu to coś czego ekipie PiSu brakuje.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2017-02-13 11:17:46
Autor: Tomasz Chmielewski
On 02/13/2017 01:49 AM, Piotr Rezmer wrote:
[...]

http://www.rp.pl/Rzad-PiS/302129921-Wstydliwa-prawda-o-wypadku-premier-Beaty-Szydlo.html

Okazuje się, że 50 km/h prawdopodobnie nie było:

Wiadomo jednak, że kierowca audi pani premier rozpoczął służbę
o godz. 18 (mówił o tym szef MSWiA Mariusz Błaszczak), a
wypadek zdarzył się o godz. 18.37. Z Balic do Oświęcimia jest
55 kilometrów. To oznacza, że kolumna jechała ponad 100 km na
godzinę.

Rząd ukrywa też całą prawdę o zdrowiu pani premier. Jak się
dowiedzieliśmy, Beata Szydło ma pękniętą kość strzałkową w
nodze. Szef ochrony Piotr G. - złamanie otwarte nogi i miednicy.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-02-12 21:28:52
Autor: Stachu Chebel
W dniu poniedziałek, 13 lutego 2017 03:17:48 UTC+1 użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:

> [...]

wypadek zdarzył się o godz. 18.37. Z Balic do Oświęcimia jest
55 kilometrów. To oznacza, że kolumna jechała ponad 100 km na

Średnia 89km/h.

Data: 2017-02-13 03:10:59
Autor: V.L.Pinkley
Seicento przydupiło w rządową limuzynę..
użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:
 To oznacza, że kolumna jechała ponad 100 km na
godzinę.

Bystrzaku od siedmiu boleści, 150m wcześniej jest rondo.
Policz se ile mogli się rozpędzić na tych 150m.

Data: 2017-02-13 04:12:48
Autor: Stachu Chebel
W dniu poniedziałek, 13 lutego 2017 12:21:08 UTC+1 użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:
On 02/13/2017 08:10 PM, V.L.Pinkley wrote:

> Bystrzaku od siedmiu boleści, 150m wcześniej jest rondo.
> Policz se ile mogli się rozpędzić na tych 150m.

Na matematykę w szkole chodziłeś?

Auto klasy tej, którą z lubością rozwalają politycy PiS, przyśpieszają od 0 do 100 km/h w jakieś 5 sekund. To około 36 metrów na sekundę. Lub 100 metrów w jakieś 3 sekundy.

A metrów tam mieli 150, i nie startowali od zera.

Bystrzaku od siedmiu boleści.

Co Ty byszczaku wypisujesz?! Ty chodziłeś na matmę i fizę? Jeżeli bryka ma przyśpieszenie od 0 do 100km/h, to do rozpędzenia do setki potrzeba 69m. A do przejechania 100 metrów z takim przyśpieszeniem, potrzeba 6s.

Data: 2017-02-13 04:26:08
Autor: Stachu Chebel
W dniu poniedziałek, 13 lutego 2017 13:16:45 UTC+1 użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:
On 02/13/2017 09:12 PM, Stachu Chebel wrote:

> Co Ty byszczaku wypisujesz?! Ty chodziłeś na matmę i fizę? Jeżeli
> bryka ma przyśpieszenie od 0 do 100km/h

Chyba każda "bryka", łącznie z Syreną i Ładą, ma przyśpieszenie od 0 do 100 km/h.

 Od 0 do 100km/h w 5s .

Data: 2017-02-13 12:59:32
Autor: u2
W dniu 2017-02-13 o 12:21, Tomasz Chmielewski pisze:
[...]

loool chmieluś zna się na wszystkim:)))))))))))))))))

Data: 2017-02-13 13:31:57
Autor: prezydent San Escobar
"V.L.Pinkley" <vernon.l.pinkley@gmail.com> napisał(-a):

> [...]
> godzinę.

Bystrzaku od siedmiu boleści, 150m wcześniej jest rondo.
Policz se ile mogli się rozpędzić na tych 150m.

No do ilu?
Jakbyś nie zauważył, to nie oni jechali seicento.

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-02-14 07:03:54
Autor: Dark ice

Użytkownik "V.L.Pinkley" <vernon.l.pinkley@gmail.com> napisał w wiadomości news:97a4eb31-878b-4ea9-b91e-5b52664218c6googlegroups.com...
[...]

Bystrzaku, skoro jechali tak wolno to dlaczego przypierdzieli w drzewo, a nie lagodnie hamowali? Coś jeszcze nie kapujesz?

CL

Data: 2017-02-12 18:41:40
Autor: Dark ice

Użytkownik "Piotr Rezmer" <imie.nazwisko@domena.com> napisał w wiadomości news:58a088d1$0$655$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie wiem gdzie piszą. Widział w TV relację na żywo i tam było, że limuzyna znalazła się w rowie. Zaraz za tą linią przerewaną co to zrobiła się nagle z podwójnej ciągłej! ;-)))

CL

Data: 2017-02-12 18:42:37
Autor: Dark ice
Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.example.com> napisał w wiadomości news:o7q1mg$97v$1gioia.aioe.org...
On 02/13/2017 01:10 AM, Piotr Rezmer wrote:
[...]

Śmierdzi sprawa jak cholera! Czy "połamanego" brali na krew? ;-)))

CL

Data: 2017-02-13 01:05:02
Autor: Tomasz Chmielewski
On 02/13/2017 12:26 AM, Dark ice wrote:

[...]

Buahahah, w TVPiS grafik płakał, jak linię przerywaną zamiast podwójnej ciągłej rysował:

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,21364239,wypadek-szydlo-wiadomosci-pokazuja-linie-przerywana-a-nie.html

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-02-12 18:40:16
Autor: Dark ice

Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.example.com> napisał w wiadomości news:o7q13e$863$1gioia.aioe.org...
[...]

Od pczątku mi nie pasowało kiedy ważny rzecznik powiedział, że osobowy sygnalizował skręt w lewo, a limuzyna by uniknąć zderzenia odbiła też w lewo. Co za palanty!

CL

Data: 2017-02-13 09:14:41
Autor: z
[...]

Czy jesteś trzeźwy i czy masz prawo jazdy?

A czytałeś całego tego linka?

"Niemniej trzeba przyznać, że, jak pokazują zdjęcia policji, linia na jezdni w tamtym miejscu jest słabo widoczna."

Data: 2017-02-13 09:22:22
Autor: A. Filip
z <z@z.pl> pisze:
[...]

*KTO* odpowiada za zaniedbanie (sugerowanego) prawidłowego utrzymania drogi?
Jak się bawić w przerzucanie "gorącego kartofla winy" to porządnie.

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Data: 2017-02-13 09:24:09
Autor: z
W dniu 2017-02-13 o 09:22, A. Filip pisze:
*KTO* odpowiada za zaniedbanie (sugerowanego) prawidłowego utrzymania drogi?
Jak się bawić w przerzucanie "gorącego kartofla winy" to porządnie.

Oczywiście że Kaczyński. A dlaczego pytasz? :-)

Data: 2017-02-13 09:37:59
Autor: A. Filip
z <z@z.pl> pisze:
[...]

Żeby ujawnić kolejny podły spisek PO! ;-)

https://pl.wikipedia.org/wiki/Janusz_Chwierut
Prezydent Oświęcimia
Okres: od 2011
Przynależność polityczna: Platforma Obywatelska
[...] W wyborach w 2014 Janusz Chwierut ponownie ubiegał się o wybór
na prezydenta Oświęcimia, wygrywając w pierwszej turze[4]. [...]

Ja nie wiem czy ta droga podpada pod lokalny samorząd ale to narzucające
się "domniemanie zero" przynajmniej dopóki lokalny samorząd _celnie_ nie
odrzuci gorącego kartofla winy w ręce kogoś innego.

Fundamentem kontroli wyborców nad państwem w demokracji są tradycyjne
zabawy w przerzucanie się gorącym kartoflem winy.  Ty odrzucałeś gorący
kartofel winy na oślep?  Dorośnij do demokracji "jaka jest"! :-)

Data: 2017-02-14 06:59:37
Autor: Dark ice

Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:58a16d27$0$5156$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A nie Tusk i PO? ;-))))

CL

Data: 2017-02-14 06:59:11
Autor: Dark ice

Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:58a16af0$0$5156$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jestem trzeźwy, w przeciewiństwie do prezesa posiadam prawo jazdy. Tylko dureń nie domyśli się, że przy zbliżaniu się do skrzyżowania na drodze dwupasmowej zawsze jest linia podwójna ciągła. Słabo widoczna to znaczy, że co? Pojawia się i znika? Powiedz mi o kierowco niedowidzący: jakie światło zapali się w następnej kolejności jeśli na sygnalizatorze pali się żółte? Podstawy!

CL

Seicento przydupiło w rządową limuzynę..