Sejm? Ja tu k..wa decyduje!

Data: 2017-09-25 06:31:50
Autor: Totalna Opozycja
Sejm? Ja tu k..wa decyduje!
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/jaroslaw-kaczynski-o-prezydenckich-ustawach-o-sadach-horrendalne-rozwiazania/zgzfyep

"Jacek Karnowski na łamach portalu wPolityce.pl pisze, że w szeregach PiS wciąż przeważa opinia, że propozycje prezydenta są nie do przyjęcia. Prezes miał nazwać je nawet "horrendalnymi".

Nie zmienia to mojego przekonania, że to wciąż ta sama sitwa!

CL

Data: 2017-09-25 00:28:20
Autor: Zenek Kapelinder
Sejm? Ja tu k..wa decyduje!
Sitwa pizdziak  byla POprzednio. Teraz jest tylko towarzystwo wzajemnej adoracji. Przeksztalci sie w sitwe jak bedzie u koryta tyle co poprzednicy, czyli z cwierc wieku. A ze bedzienie nie dluzej niz jeszcze trzy kadencje to ryzyka nie ma. Teraz pozwalam ci pizdziak napisac cos glupiego.

Sejm? Ja tu k..wa decyduje!