Sejm coraz bardziej nacpany

Data: 2009-06-19 12:22:42
Autor: Jerzy Olszewski
Sejm coraz bardziej nacpany
-- -Cytat-- -
Cezary Atamańczuk nie posłuchał byłych już partyjnych kolegów: podpisał o¶wiadczenie o przyjęciu mandatu i przekazał je kancelarii sejmu. Według nieoficjalnych informacji, miał powiedzieć, że to nie PO go wybrała, a wyborcy, więc nie może ich zawie¶ć. To oznacza, że człowiek z trzema zarzutami zostanie zaprzysiężony.

Atamańczuk prac± w sejmie chce się zrehabilitować za aferę narkotykow±. Miał także powiedzieć, że rozpocznie dyskusję na temat tego, czy za zapalenie jednego skręta - jak to było w jego przypadku - powinno się i¶ć do więzienia.

Cezary Atamańczuk jest oskarżony o posiadanie narkotyków, prowadzenie samochodu pod ich wpływem oraz próbę przekupienia policjantów. Po ujawnieniu sprawy został wydalony z PO, grozi mu 10 lat więzienia.
-- -Koniec-- -

wyborcom PO gratulujemy sukcesów i na pewno ich nie zawiedziemy ...

Data: 2009-06-19 10:35:56
Autor: Ritchie
Jerzy Olszewski <jerzyo@it.com.pl> napisał(a):
-- -Cytat-- -
Cezary Atamańczuk nie posłuchał byłych już partyjnych kolegów...

Jurku, zmien grupe. Dziekuje.

Data: 2009-06-19 13:08:22
Autor: DJ
Sejm coraz bardziej nacpany
-- -Cytat-- -
Cezary Atamańczuk nie posłuchał byłych już partyjnych kolegów...

Jurku, zmien grupe. Dziekuje.

Niestety do Jurka nie docieraja zadne argumenty tak samo jak i do jego ulubionego prezydenta. Chocbys nie wiem jak tlumaczyl, ze to nie na temat, ze nie ta grupa itd. to ten swoje.
Moze trzeba prosic, zeby jak najwiecej pisal o polityce to wtedy podobnie jak prezydent bedzie zawsze przeciw i przestanie pisac.

Pozdrawiam

Darek

Data: 2009-06-19 13:32:02
Autor: Jerzy Olszewski
DJ pisze:
[...]

Jest to jakie¶ wyj¶cie. Próbuj, ale co zrobimy z Prezydentem ?

Data: 2009-06-19 12:00:18
Autor: XXL
Sejm coraz bardziej nacpany
Jerzy Olszewski <jerzyo@it.com.pl> napisał(a): Jest to jakie¶ wyj¶cie. Próbuj, ale co zrobimy z Prezydentem ?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nic się nie martw o Prezydenta  :-)
Jemu został tylko rok słabiutkiej kadencji zaznaczonej głównie wetowaniem
ustaw a następnie powinien wraz z bratem jak najszybciej przej¶ć na polityczn±
emeryturę dla dobra Polski.
Wtedy już będzie można definitywnie powiedzieć, że IV RP rozpłynęła się w
niebycie a po epoce braci Kaczyńskich w polityce zostanie tylko pusty ¶miech
historii.

Data: 2009-06-19 12:16:19
Autor: olimp510
[...]

maj±c takie zdanie niczym nie różnisz się od tego "nówka Poseł"; jedziesz na
tym samym wózku; który prowadzi rudzielec Donald T. widzisz; dla Ciebie i TYM podobnych(chyba naćpanych gorzej od nowego Posła)
problemem juz nie jest to że dochodzi do kolekcji pOSŁÓW kolejny rodzynek, a
wci±ż Prezydent i Szef PiS'u ...

żenua

Data: 2009-06-19 14:26:15
Autor: DJ
> [...]
problemem juz nie jest to że dochodzi do kolekcji pOSŁÓW kolejny rodzynek, a

Niestety prezydent i szef najwiekszej partii opozycyjnej maja nieporownywalnie wiekszy wplyw na to co sie dzieje niz 10 nacpanych poslow razem wzietych.

Pozdrawiam

Darek

Data: 2009-06-19 22:46:20
Autor: dekazzze
Sejm coraz bardziej nacpany
Użytkownik "DJ" <dariuszj@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h1g059$79l$1news.onet.pl...
> [...]

Niestety prezydent i szef najwiekszej partii opozycyjnej maja nieporownywalnie wiekszy wplyw na to co sie dzieje niz 10 nacpanych poslow razem wzietych.

a przede wszystkim s± znacznie bardziej groĽni dla kraju niż jaki¶ naćpany dureń bo ten jest niewiele więcej znacz±cy niż ten kretyn spamer co za¶mieca grupę (może jest naćpany?)

pzdr,
dkzzzzzzzzzz.

Data: 2009-06-19 13:34:10
Autor: skippy
Sejm coraz bardziej nacpany

Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h1ft39$klc$1atlantis.news.neostrada.pl...
DJ pisze:
[...]

Samo sie zrobi za rok.
Out i pozdrawljajem.

Data: 2009-06-19 13:55:52
Autor: Jerzy Olszewski
Sejm coraz bardziej nacpany
skippy pisze:

Samo sie zrobi za rok.
Out i pozdrawljajem.

Skippy , przecież ty nie chodzisz na głosowania !

Data: 2009-06-19 15:35:23
Autor: skippy
Sejm coraz bardziej nacpany

Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h1fufv$ocb$1atlantis.news.neostrada.pl...
skippy pisze:

Samo sie zrobi za rok.
Out i pozdrawljajem.

Skippy , przecież ty nie chodzisz na głosowania !

Te były pierwsze na których nie byłem.
A za rok idę głosowac przeciw.
Pisałem, tylko udajesz wariata.

Co do temaetu watku: kto oprócz samego zainteresowanego ma na to wpływ?
BTW stało sie tak dzięki pisowi, a w szczególno¶ci jego potrzebie posiadania Lepper z Łyzwińskim.
Gdyby nie to, taka szopka juz by sie nie wydażyła.

Data: 2009-06-19 12:23:50
Autor: Maciej Zywno
Sejm coraz bardziej nacpany
Jerzy Olszewski wrote:
-- -Cytat-- -

http://pl.wikipedia.org/wiki/Netykieta

Data: 2009-06-19 12:25:48
Autor: skippy
Sejm coraz bardziej nacpany

Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h1fp1b$bmv$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Czy naćpany to nie wiem:
http://www.youtube.com/watch?v=AcwKMz4sCLM&feature=related

Data: 2009-06-19 12:28:38
Autor: Robert Wicik
Sejm coraz bardziej nacpany
Kro¶ Ty?

Data: 2009-06-19 12:54:46
Autor: Andrzej Adam Filip
NTG: Sejm coraz bardziej nacpany
Jerzy Olszewski <jerzyo@it.com.pl> pisze:

-- -Cytat-- -
Cezary Atamańczuk nie posłuchał byłych już partyjnych kolegów:
podpisał oświadczenie o przyjęciu mandatu i przekazał je kancelarii
sejmu. Według nieoficjalnych informacji, miał powiedzieć, że to nie PO
go wybrała, a wyborcy, więc nie może ich zawieść. To oznacza, że
człowiek z trzema zarzutami zostanie zaprzysiężony.

Atamańczuk pracą w sejmie chce się zrehabilitować za aferę
narkotykową. Miał także powiedzieć, że rozpocznie dyskusję na temat
tego, czy za zapalenie jednego skręta - jak to było w jego przypadku -
powinno się iść do więzienia.

[...]

wyborcom PO gratulujemy sukcesĂłw i na pewno ich nie zawiedziemy ...

Nie napisałeś jak legalizacja marychy i jej upraw wpływnie na Polską
gospodarkÄ™ oraz ktĂłre firmy z WGPW na ty zyskajÄ… i ile.

--
Andrzej Adam Filip : Twoje pieniÄ…dze. Twoje ryzyko. TwĂłj zysk *albo* strata.
I niepotrzebni sÄ… potrzebni.

Data: 2009-06-19 16:31:03
Autor: radekp@konto.pl
Sejm coraz bardziej nacpany
[ ciach ]

Tak nawiasem wolę jednego naćpanego posła niż ci±gle ¶miec±cego trolla.

Sejm coraz bardziej nacpany