Sejm coraz bardziej nacpany

Data: 2009-06-19 10:35:56
Autor: Ritchie
Sejm coraz bardziej nacpany
Jerzy Olszewski <jerzyo@it.com.pl> napisał(a):
-- -Cytat-- -
Cezary Atamańczuk nie posłuchał byłych już partyjnych kolegów...

Jurku, zmien grupe. Dziekuje.

Data: 2009-06-19 13:08:22
Autor: DJ
Sejm coraz bardziej nacpany
-- -Cytat-- -
Cezary Atamańczuk nie posłuchał byłych już partyjnych kolegów...

Jurku, zmien grupe. Dziekuje.

Niestety do Jurka nie docieraja zadne argumenty tak samo jak i do jego ulubionego prezydenta. Chocbys nie wiem jak tlumaczyl, ze to nie na temat, ze nie ta grupa itd. to ten swoje.
Moze trzeba prosic, zeby jak najwiecej pisal o polityce to wtedy podobnie jak prezydent bedzie zawsze przeciw i przestanie pisac.

Pozdrawiam

Darek

Data: 2009-06-19 13:32:02
Autor: Jerzy Olszewski
DJ pisze:
[...]

Jest to jakieś wyjście. Próbuj, ale co zrobimy z Prezydentem ?

Data: 2009-06-19 12:00:18
Autor: XXL
Sejm coraz bardziej nacpany
Jerzy Olszewski <jerzyo@it.com.pl> napisał(a): Jest to jakieś wyjście. Próbuj, ale co zrobimy z Prezydentem ?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nic się nie martw o Prezydenta  :-)
Jemu został tylko rok słabiutkiej kadencji zaznaczonej głównie wetowaniem
ustaw a następnie powinien wraz z bratem jak najszybciej przejść na polityczną
emeryturę dla dobra Polski.
Wtedy już będzie można definitywnie powiedzieć, że IV RP rozpłynęła się w
niebycie a po epoce braci Kaczyńskich w polityce zostanie tylko pusty śmiech
historii.

Data: 2009-06-19 12:16:19
Autor: olimp510
[...]

mając takie zdanie niczym nie różnisz się od tego "nówka Poseł"; jedziesz na
tym samym wózku; który prowadzi rudzielec Donald T. widzisz; dla Ciebie i TYM podobnych(chyba naćpanych gorzej od nowego Posła)
problemem juz nie jest to że dochodzi do kolekcji pOSŁÓW kolejny rodzynek, a
wciąż Prezydent i Szef PiS'u ...

żenua

Data: 2009-06-19 14:26:15
Autor: DJ
> [...]
problemem juz nie jest to że dochodzi do kolekcji pOSŁÓW kolejny rodzynek, a

Niestety prezydent i szef najwiekszej partii opozycyjnej maja nieporownywalnie wiekszy wplyw na to co sie dzieje niz 10 nacpanych poslow razem wzietych.

Pozdrawiam

Darek

Data: 2009-06-19 22:46:20
Autor: dekazzze
Użytkownik "DJ" <dariuszj@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h1g059$79l$1news.onet.pl...
> [...]

Niestety prezydent i szef najwiekszej partii opozycyjnej maja nieporownywalnie wiekszy wplyw na to co sie dzieje niz 10 nacpanych poslow razem wzietych.

a przede wszystkim są znacznie bardziej groźni dla kraju niż jakiś naćpany dureń bo ten jest niewiele więcej znaczący niż ten kretyn spamer co zaśmieca grupę (może jest naćpany?)

pzdr,
dkzzzzzzzzzz.

Data: 2009-06-19 13:34:10
Autor: skippy

Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości news:h1ft39$klc$1atlantis.news.neostrada.pl...
DJ pisze:
[...]

Samo sie zrobi za rok.
Out i pozdrawljajem.

Data: 2009-06-19 13:55:52
Autor: Jerzy Olszewski
Sejm coraz bardziej nacpany
skippy pisze:

Samo sie zrobi za rok.
Out i pozdrawljajem.

Skippy , przecież ty nie chodzisz na głosowania !

Data: 2009-06-19 15:35:23
Autor: skippy

Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości news:h1fufv$ocb$1atlantis.news.neostrada.pl...
skippy pisze:

Samo sie zrobi za rok.
Out i pozdrawljajem.

Skippy , przecież ty nie chodzisz na głosowania !

Te były pierwsze na których nie byłem.
A za rok idę głosowac przeciw.
Pisałem, tylko udajesz wariata.

Co do temaetu watku: kto oprócz samego zainteresowanego ma na to wpływ?
BTW stało sie tak dzięki pisowi, a w szczególności jego potrzebie posiadania Lepper z Łyzwińskim.
Gdyby nie to, taka szopka juz by sie nie wydażyła.

Sejm coraz bardziej nacpany