Sejm hojny na gwiazdkę. Trzynastka dla pracowników biura poselskiego

Data: 2020-12-18 15:19:25
Autor: boukun
Sejm hojny na gwiazdkę. Trzynastka dla pracowników biura poselskiego
Kancelaria Sejmu wypłaci w tym roku pracownikom biur poselskich dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastkę - ustaliła Wirtualna Polska. Trzynastkę dostaną też urzędnicy w jednostkach administracji rządowej. Jak się okazuje, wypłata premii i nagród, która miała być wstrzymana, przynajmniej w części może być zrealizowana.

https://wiadomosci.wp.pl/sejm-hojny-na-gwiazdke-trzynastka-dla-pracownikow-biura-poselskiego-6587560990116672a
--
boukun

catalyst
2 godziny temu
Im to się po prostu należy! Bo 'nimaja' to żreć..jak tu wyżyć za tak mało 'pinędzy'...my obywatele oddamy ostatni grosz by świta naszego dumnego narodu nie miała 'bidy'

Kosa
2 godziny temu
Widzieć dlaczego nie głosowałem na miękiszonów. Bo jawnie golą nas z kasy a szary lud musi zasuwać żeby im było lepiej. Na samą myśl kosa staje mi na sztorc.

catalyst
2 godziny temu
Im to się po prostu należy! Bo 'nimają' co żreć..jak tu wyżyć za tak mało 'pinędzy'...my obywatele oddamy ostatni grosz by ŚWITA naszego dumnego narodu nie miała 'bidy'

Sejm hojny na gwiazdkę. Trzynastka dla pracowników biura poselskiego