Sejm klepnal motocykle 125 cm3

Data: 2014-07-01 11:46:24
Autor: anacron
Sejm klepnal motocykle 125 cm3
W dniu 27.06.2014 20:36, Maciek pisze:

Sejm przyjal nowelizacje ustawy o kierujacych pojazdami wraz z poprawkami
Senatu. To znaczy, ze za pare miesiecy bedzie mozna z kategoria B i
3-letnim doswiadczeniem prowadzic motocykle do 125 ccm z automatyczna i
zwykla skrzynia biegow.

I manualną skrzynią? Znaczy mogę WSK wyciągnąć z garażu i sobie
pojeździć? ;)

--
anacron

Data: 2014-07-01 10:02:20
Autor: masti
Sejm klepnal motocykle 125 cm3

tak

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-07-01 12:15:00
Autor: anacron
napisał:

[...]

I bardzo dobrze, to teraz tą WSK muszę kupić i wyremontować do igły. ;)

--
anacron

Data: 2014-07-03 22:13:28
Autor: LEPEK
napisał:

[...]

                                         ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
pojeździć? ;)

tak

I bardzo dobrze, to teraz tą WSK muszę kupić i wyremontować do igły. ;)

Ta. Do tej pory wystarczyło mieć prawko A.
A teraz wystarczy 'tylko' znaleźć taką WSK, kupić, wyremontować, zrobić przegląd, nauczyć się jeździć i voila!
Jak zwykle fantazja ciÄ™ ponosi...

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   GdaÅ„ski