Sejm obciął kasę na partie o 50%

Data: 2010-12-17 00:19:13
Autor: Eulalia Browarek
Sejm obciął kasę na partie o 50%
Od 1 stycznia zniknie połowa PiSowych troli na grupie ;) No i zdecydowany gwóźdź do trumny PiSu. Rydzyk im nie da, a sami kasy nie potrafią skombinować. Jeszcze z pół roku i znikną w niebycie politycznym.

Zennon

Data: 2010-12-17 00:22:22
Autor: boukun

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@browar.pl> napisał w wiadomości news:iee6pi$uc2$1news.net.icm.edu.pl...
[...]

Pod TESCO pwinni wszyscy pójść...

boukun

Data: 2010-12-17 00:44:47
Autor: Grzegorz Z.
boukun napisał:

[...]

Najlepiej w wigilię. Otwarte do 17.

--
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-12-17 01:05:35
Autor: K.S.
obciął tylko PiSowi?

[...]

Czyżby obciął tylko PiSowi?
Chyba nie, zatem najsilniej ucierpi na tym PO.
A najmniej SLD i PSL.
W sumie ilość wpisów na grupie rzeczywiście powinna się znacznie zmniejszyć. Zobaczymy.

Kto wie, ile płacą za takie trollowanie?
I czy da się trollować dla wszystkich naszych czterech wiodących partii? (pecunia non olet)

Data: 2010-12-17 12:03:43
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-17 00:19, Eulalia Browarek pisze:
[...]

A PO za to tryumfuje. Wypchane walizeczki różnych Zbychów, Rychów itp. czekają do wręczanie pod stołem..

Data: 2010-12-17 12:13:18
Autor: jadrys
[...]

Czarne, bardzo czarne. Widzę w tym koniec nawet tej namiastki demokracji którą mamy obecnie.

Data: 2010-12-17 12:35:21
Autor: Wasz Dobrodziej

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:iefgkl$cit$1news.onet.pl...

[...]

Namiastka demokracji? O czym ty bredzisz? Przecież to czysty kapitalizm! Garstka nierobów zwanych posłami żyła za nasze pieniądze chlając w sejmowych barach i łajdacząc się w sejmowych pokojach zwanych hotelem.

d.

Data: 2010-12-17 18:17:02
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-17 12:35, Wasz Dobrodziej pisze:

[...]

Ale chociaż w teorii ma/miał szansę zostać posłem zwykły, uczciwy i niebogaty człowiek. A gdy cofną te dopłaty do partii, to definitywny koniec z marzeniami o uczciwych ludziach w sejmie.

Data: 2010-12-17 12:33:36
Autor: Wasz Dobrodziej
[...]

Kojarzysz sprawę NFOZ i Telegraf? No to juz wiesz skąd wziąl się PiS.

d.

Data: 2010-12-17 18:16:07
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-17 12:33, Wasz Dobrodziej pisze:

[...]

Kojarzę, i oczywiście znam sprawę. Jednak to czas przeszły. I co z tego widać to obecny PiS ma bardzo mało wspólnego z dawnym PC. A i Kaczyńscy jakoś nie wzbogacili się na polityce, -  ani w PC, ani w PiS-ie.

Data: 2010-12-17 17:32:52
Autor: ...heÂŽsk...
Sejm obciął kasę na partie o 50%
On Fri, 17 Dec 2010 00:19:13 +0100, "Eulalia Browarek"
<tyskie@browar.pl> wrote:

Od 1 stycznia zniknie połowa PiSowych troli na grupie ;) No i zdecydowany gwóźdź do trumny PiSu. Rydzyk im nie da, a sami kasy nie potrafią skombinować. Jeszcze z pół roku i znikną w niebycie politycznym.

 nie interesuje mnie to czy znikna czy nie.  niech pija za swoje! (kruk, dorn e.t.c).

Sejm obciął kasę na partie o 50%