Sejm obraduje a POsły idą na piwo

Data: 2011-08-31 04:00:58
Autor: Hans Kloss
Sejm obraduje a POsły idą na piwo
Oto jak wygląda ciężka poselska praca. Kiedy na sali obrad dyskutuje
się o ważnych problemach Polaków, politycy Platformy Obywatelskiej
gaszą pragnienie złocistym napojem i delektują się surową rybą. A
później jak gdyby nigdy nic wracają do Sejmu. Za ich dobre
samopoczucie zapłacą podatnicy.
Parlamentarzyści Platformy Obywatelskiej Agnieszka Pomaska (31 l.),
Michał Marcinkiewicz (27 l.), Cezary Tomczyk (27 l.) i Krzysztof
Tyszkiewicz (31 l.) najwyraźniej nie są zainteresowani pracą. Wychodzą
z gmachu przy ul. Wiejskiej i kierują się do modnej restauracji w
centrum Warszawy. Tam zrelaksowani politycy zamawiają m.in. sushi oraz
zimne piwo. Korzystając z uroków pięknej pogody, spędzają w knajpce
ponad godzinę. Dopiero po godz. 17 wracają do Sejmu.
Fajnie w tym sejmie. I wcale nie jak w cyrku, bo cyrkowcy muszą być
trzeźwi. To raczej przyPOmina pijany autokar z wycieczką z PRLu.
Więcej
http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/sejm-obraduje-a-posowie-poszli-na-piwo_182940.html
J-23

Data: 2011-08-31 13:14:57
Autor: Zahir

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:57c84a6b-64c2-4005-a1f7-adca08a376fbh9g2000vbr.googlegroups.com...
[...]

Policzmy: 4/460 = 0,009. Sądzę, że potrafisz to przeliczyć na %. Co do podawania wieku posłów. Dziennikarz z www.se.pl powinien wiedzieć kto i w jakim wieku może zostać posłem. Wczoraj oglądałem relacje z jakiegoś posiedzenia Sejmu. Produkował się jakiś poseł z PO. W ławach sejmowych było może z 10 posłów. Wszyscy z PiS? Pytanie pomocnicze. ilu posłów liczy sobie PiS i co słychać u posła Hofmana?

Zahir

Data: 2011-08-31 11:51:41
Autor: Hans Kloss
Sejm obraduje a POsły idą na piwo
Zahir <zahir@desert.is> napisał(a):
 Pytanie pomocnicze.
A  co mnie to wszystko obchodzi? Jest posiedzenie sejmu, są posłowie którzy
zamiast w nim uczestniczyć wolą iść na piwo, cała reszta nieobecnych zgodnie z
domniemaniem niewinności może być w tym czasie zajęta innymi obowiązkami
związanymi ze sprawowaniem mandatu poselskiego. Koniec tematu.
J-23

Data: 2011-08-31 13:57:44
Autor: Zahir

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j3l78c$8db$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dlaczego więc uczepiłeś się 4 posłów kiedy pozostali cię zupełnie nie obchodzą?

Zahir

Data: 2011-08-31 13:13:44
Autor: Hans Kloss
Sejm obraduje a POsły idą na piwo
Zahir <zahir@desert.is> napisał(a):
Dlaczego więc uczepiłeś się 4 posłów kiedy pozostali cię zupełnie nie obchodzą?
 Bo TYLKO I WYŁĄCZNIE tych 4ch przyłapano na piwkowaniu w czasie owego
posiedzenia. Dodatkowo nie przyłapano w tym czasie ani jednego w innej
knajpie, nie przyłapano ani jednego w domu publicznym, nie przyłapano ani
jednego lezącego w stanie upojenia alkoholowego na chodniku itd. itp. Jeszcze
jaśniej: JEDYNIE tych 4ch posłów przyłapano w tym czasie na rażącym
lekceważeniu swoich obowiązków jako parlamentarzysty. Jaśniej już nie
potrafię. Bez odbioru.
J-23

Data: 2011-08-31 15:05:35
Autor: u2
W dniu 2011-08-31 13:00, Hans Kloss pisze:

[...]

Maja spore diety Po-selskie wiec stac ich na suszi z piwkiem. Nie
rozumiem twojego oburzenia, lemingi ich wybraly wiec maja swoich pijakow
w Sejmie :)

Data: 2011-08-31 15:37:26
Autor: raff

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4e5e31b3$0$2445$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ale przynajmniej nie jechali po pijaku jak Sledzinska - Katarasinska.

Niezla banda to PO.

R.

Data: 2011-08-31 15:40:24
Autor: u2
W dniu 2011-08-31 15:37, raff pisze:
[...]

POgarda dla wyborcow zawsze skutkuje zwiekszonym po-parciem dla wrazej
razwietki z pelomafii w sondaszach :)

Data: 2011-08-31 16:27:51
Autor: raff

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4e5e39dc$0$2498$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wiekszosc buractwa i tak na nich zaglosuje. Wystarczy tylko im mozgi wyprasowac troche TVNem, troche zroszyc gwnem i bedzie 50%

R.

Data: 2011-08-31 16:32:23
Autor: u2
W dniu 2011-08-31 16:27, raff pisze:

Wiekszosc buractwa i tak na nich zaglosuje. Wystarczy tylko im mozgi wyprasowac troche TVNem, troche zroszyc gwnem i bedzie 50%

No tak, burakow u nas co niemiara, choc cukrownie sa zamykane, ale wazne
jest rowniez kto oglasza wyniki. :)

Data: 2011-08-31 16:53:46
Autor: stevep
Dnia 31-08-2011 o 15:40:24 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Tobie kretynie wyrosła razwietka na mózgu, tak jak sredniowieczny kołtun,  ktorym jesteś.

--
stevep

Data: 2011-09-02 20:43:58
Autor: pluton
Sejm obraduje a POsły idą na piwo
politycy Platformy Obywatelskiej
gaszą pragnienie złocistym napojem i delektują się surową rybą. A
później jak gdyby nigdy nic wracają do Sejmu.

Posłowie NIE MAJĄ OBOWIĄZKU uczestniczenia w psoiedzeniach Sejmu.

Nullification

Data: 2011-09-02 21:21:11
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j3r858$l3c$1inews.gazeta.pl...
politycy Platformy Obywatelskiej
gaszą pragnienie złocistym napojem i delektują się surową rybą. A
później jak gdyby nigdy nic wracają do Sejmu.

Posłowie NIE MAJĄ OBOWIĄZKU uczestniczenia w psoiedzeniach Sejmu.

A to dlaczego Pisiacy przedstawiali swego czasu zwolnienia (fałszywe) by nie zostali ukarani za nieobecność w Sejmie?

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź

Data: 2011-09-02 13:19:53
Autor: Hans Kloss
Sejm obraduje a POsły idą na piwo
On 2 Wrz, 21:21, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:

A to dlaczego Pisiacy
Człowieku JAKI TO KURWA MA ZWIĄZEK z tym że kilka dni temu banda
platfonskich "posłów" zamiast na posiedzenie sejmu poszła chlać
piwo???
J-23

Data: 2011-09-02 22:53:30
Autor: pluton
[...]

a co cie to KURWA obchodzi ? Posłowie NIE MAJˇ OBOWIˇZKU uczestniczenia w
psoiedzeniach Sejmu.

Nullification

Data: 2011-09-02 15:16:54
Autor: Hans Kloss
On 2 Wrz, 22:53, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:

a co cie to KURWA obchodzi ? Posłowie NIE MAJˇ OBOWIˇZKU uczestniczenia w
psoiedzeniach Sejmu.

A ja nie mam ochoty utrzymywać tych, którzy zamiast wykonywania
obowiązków parlamentarzysty idą sobie chlać piwo. To mnie obchodzi bo
to za moja kasę tak się bawią.
J-23

Data: 2011-09-03 17:24:28
Autor: pluton
[...]

Przeciez wykonywali obowiazki parlametarzysty, ale posłowie NIE MAJˇ

Data: 2011-09-03 09:00:24
Autor: u2
W dniu 2011-09-02 22:19, Hans Kloss pisze:
[...]

Bo w PiSie murzynów bijom :)

Data: 2011-09-03 11:25:25
Autor: Leprechaun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e61d089$0$3496$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Pytałem już ciebie MATOLE: ilu posłów PiS było w tym samym czasie na sali? Ułatwie ci zadanie ty durniu - ŻADEN!

BomBel

Data: 2011-09-03 17:36:54
Autor: stevep
Dnia 03-09-2011 o 09:00:24 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Bo w PiS-ie nie brak kretynow.

--
stevep

Data: 2011-09-02 21:48:04
Autor: pluton
> [...]

nie
zostali ukarani za nieobecność w Sejmie?

Ja tylko cytowalem klopsa.

Nullification

Sejm obraduje a POsły idą na piwo