Sejm odrzucił wniosek "Solidarności". Nie będzie referendum ws. wieku emerytalengo

Data: 2012-03-30 18:37:22
Autor: bolek
Sejm odrzucił wniosek "Solidarności". Nie będzie referendum ws. wieku emerytalengo

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jl4mc1$ifg$1inews.gazeta.pl...
Sejm odrzucił wniosek NSZZ "Solidarność" o przeprowadzenie referendum ws. wieku emerytalnego. Za odrzuceniem wniosku zagłosowało 233 posłów, za jego przyjęciem 180. Wstrzymało się od głosu - 42. Wymagana większość wynosiła 228. W głosowaniu wzięło udział 455 posłów.

http://wiadomosci.onet.pl/emerytury,5077383,temat.html

I po ptokach....

Przemek

--
Najbardziej mi się podobał Pawlak. Dotarło do niego jak się
dał wpuścić w maliny. Nawet w ławach tzw. rządowych się nie pokazał.

bolek

Sejm odrzucił wniosek "Solidarności". Nie będzie referendum ws. wieku emerytalengo