Sejm uchwalił

Data: 2017-03-10 16:50:27
Autor: Dirko
Sejm uchwalił
    Sejm uchwalił, że naród ma zachować trzeźwość a dopilnuje tego stojaca na czele sejmowej komisji kultury i środków przekazu, znana z abstynencji poseł (coś tam, coś tam) Elżbieta Kruk (PiS)

Data: 2017-03-10 17:21:41
Autor: Trefniś
Sejm uchwalił
W dniu .03.2017 o 17:11 Tomasz Chmielewski <tch@nospam.example.com> pisze:

On 03/11/2017 12:50 AM, Dirko wrote:
   Sejm uchwalił, że naród ma zachować trzeźwość a dopilnuje tego
stojaca na czele sejmowej komisji kultury i środków przekazu, znana z
abstynencji poseł (coś tam, coś tam) Elżbieta Kruk (PiS)

To ta sama co chodziła nawalona po sejmowych korytarzach?

Uważajcie z tymi posądzeniami, bo Gabriel Janowski też chodził po  korytarzach "nawalony" tylko dlatego, że śmiał bronić polskich interesów  (nie tylko cujrownie!).
Polityka jest brudna, a bronienie tego szamba jest stawianiem się w jednym  szeregu ze zdrajcami.
Jeśli wam tak dobrze, nie poradzę...

--
Trefniś

Data: 2017-03-10 18:40:48
Autor: prezydent San Escobar
Sejm uchwalił
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

> To ta sama co chodziła nawalona po sejmowych korytarzach?

Uważajcie z tymi posądzeniami, bo Gabriel Janowski też chodził po  korytarzach "nawalony"

Krukową zatruto? Czy wlewano jej siłą? :D

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-03-10 19:11:15
Autor: Trefniś
Sejm uchwalił
W dniu .03.2017 o 18:40 prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so>  pisze:

> [...]

Uważajcie z tymi posądzeniami, bo Gabriel Janowski też chodził po
korytarzach "nawalony"

Krukową zatruto? Czy wlewano jej siłą? :D

Udowodniono, że piła?
Tak samo jak Gabriel Janowski był naćpany?
Cukrowni już nie mamy, Krukowa miała być tylko zabawnym prztyczkiem dla  PiS.
Ot tak, dla przerywnika.

W końcu _nawet_ Michnik nie wierzył, że mogą skopać dupy  Bul-Komorowskiemu, Tuskowi i PO.

Ale spokojnie, może zaczną się znacznie bardziej poważne działania  "opozycji totalnej".
Gra idzie o dużą stawkę!

Nb. pożytecznych idiotów proszę o niezawracanie mi dupy - zostańmy przy  własnych zdaniach.
A mi zwyczajnie szkoda czasu, lepiej dowiadujcie się wszystkie z GiePrawdy.

--
Trefniś

Data: 2017-03-10 19:19:17
Autor: prezydent San Escobar
Sejm uchwalił
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

> Krukową zatruto? Czy wlewano jej siłą? :D

Udowodniono, że piła?

No skąd, nie piła. Tylko słowa nie potrafiła poskładać :D :D
Słowo "pożyteczny idiota" nabiera sensu :D

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-03-11 00:22:13
Autor: Trefniś
Sejm uchwalił

pisze:

> Krukową zatruto? Czy wlewano jej siłą? :D

Udowodniono, że piła?

No skąd, nie piła. Tylko słowa nie potrafiła poskładać :D :D
Słowo "pożyteczny idiota" nabiera sensu :D

Każda opcja ma swoich.
Nie wykluczam, że Kruk jest pożyteczną idiotką JarKacza.

Zapewne chcielibyście też mnie nazwać pożytecznym idiotą.
Tyle, że ja "zaledwie" dostrzegam jak "opozycja totalna" rusza palcem w  bucie, zamiast brać się do roboty. Chyba rzeczywiście - zamiast pozwolić  wam cieszyć się z sukcesu Merkel w sprawie "prezydenta Tuska", obnażam  miałkość opozycji. Niewątpliwie na korzyść PiS, ale też dla obudzenia  elektoratu i opozycji. _Jak_ chcecie wygrywać wybory???

--
Trefniś

Data: 2017-03-11 00:58:15
Autor: u2
Sejm uchwalił
W dniu 2017-03-11 o 00:22, Trefniś pisze:
_Jak_ chcecie wygrywać wybory???

jak to jak ? fałszując jak zwykle:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-03-11 08:44:35
Autor: Dark ice
Sejm uchwalił
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:58c33db3$0$643$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2017-03-11 o 00:22, Trefniś pisze:
_Jak_ chcecie wygrywać wybory???

jak to jak ? fałszując jak zwykle:)

Wynik jak dotąd wygląda na jawnie zafałszowany! W żadnej rozgrywce nie było 27:1! Nawet bratankowie strzelili szmatę na bramkę prezesa! Buuuugagaggagagagagagagaggahhhahahahahahhahahahahaha!

CL

Data: 2017-03-11 09:07:39
Autor: u2
Sejm uchwalił
W dniu 2017-03-11 o 08:44, pajdak pisze:
Wynik jak dotąd wygląda na jawnie zafałszowany! W żadnej rozgrywce nie
było 27:1!

pajdak jest 1-0, bo nie było głosowania za twoim firerkiem, tylko przeciwko twojemu firerkowi:)))))))))))))))))))))))))))))

Data: 2017-03-10 19:06:06
Autor: Trefniś
Sejm uchwalił
W dniu .03.2017 o 18:31 Tomasz Chmielewski <tch@nospam.example.com> pisze:

On 03/11/2017 01:21 AM, Trefniś wrote:
[...]

   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
korytarzach "nawalony" tylko dlatego, że śmiał bronić polskich interesów
(nie tylko cujrownie!).
Polityka jest brudna, a bronienie tego szamba jest stawianiem się w
                           ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
jednym szeregu ze zdrajcami.
   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Według tego, co piszesz - właśnie broniąc Elżbietę Kruk postawiłeś się w  jednym szeregu ze zdrajcami... trochę niezręcznie ci wyszło.

"Techniczny" Chmielewski (w końcu Linux administrator hehe) powinien  zachować _podstawy_ logiki.
Gdzie stawiam się w jednym rzędzie ze stosującymi brudne zagrywki w  polityce?
Ale konkretnie!

Pisałem tylko jak komu mądremu (bom naiwny), że nie zawsze to co ci pisze  GazWyb i mówi TVN24 (tu o Janowskim i o Kruk) jest tym, co wydarzyło się  naprawdę.
Powielanie tych kłamstw (w stosunku do Janowskiego to fakt) jest  charakterystyczne dla "pożytecznych idiotów", panie Chmielewski!

To pewnie dlatego Linux tak spektakularnie przegrywa z Windowsem, mimo  niezaprzeczalnych zalet.
Po prostu admini już dawno odlecieli!

--
Trefniś

Data: 2017-03-10 19:18:11
Autor: prezydent San Escobar
Sejm uchwalił
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

To pewnie dlatego Linux tak spektakularnie przegrywa z Windowsem, mimo  niezaprzeczalnych zalet.
Po prostu admini już dawno odlecieli!

Nie wiedziałem, że Android przegrał z mobinym Windowsem :D
Odlatujesz bardziej niż rząd Wolski :D :D

Idź lepiej witać Szydło z kwiatami :D

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-03-11 00:14:55
Autor: Trefniś
Sejm uchwalił
W dniu .03.2017 o 19:18 prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so>  pisze:

[...]

Pan Chmnielewski mieni się administratorem Linuksa, nie Androida.
Android dostał szansę, bo zajmują się nim na szczęście profesjonaliści.

A o porażkach Linuksa piszę w kontekście Monachium, Berlina, a to i tak  nie wszystko.
Ech, kolejny "techniczny" się trafił.

Nb. o "technicznych" w lekko lekceważącym tonie piszę mimo, że sam do nich  należę.
Lata mojej praktyki dowodzą, że nawet genialni programiści/admini nie  potrafią rozmawiać z ludźmi. Ta praktyka to dość spory zakres - od  oprogramowania systemowego po systemy 4GL i wiele pomiędzy.
Spora część środowiska jest dość autystyczna - dyskusje na grupie są tego  dowodem, niestety.

--
Trefniś

Data: 2017-03-11 11:27:03
Autor: Trefniś
Sejm uchwalił

pisze:

[...]

Durniu - to określa Chmielewskiego.
Ja to szambo ujawniam.

[...]

Dokładnie tam gdzie podkreśliłem.

Durniu - to określa Chmielewskiego.
Ja to szambo ujawniam.

Powielanie tych kłamstw (w stosunku do Janowskiego to fakt) jest
charakterystyczne dla "pożytecznych idiotów", panie Chmielewski!

Znowu atakujesz sam siebie? Buehehe.

Oczekuję _prawdy_ - wy bełkoczecie o pijanej Kruk i naćpanym Janowskim.

To pewnie dlatego Linux tak spektakularnie przegrywa z Windowsem, mimo
niezaprzeczalnych zalet.

Na serwerach? Może nie wypowiadaj się na tematy, o których nie masz  zielonego pojęcia, bo zaczynasz rozwiewać wszelkie wątpliwości ("to  osoba, która siedzi cicho, czy głupek"?)

Mnie pytasz o Linuksa, panie administrator? Powinieneś wiedzieć więcej, to  twój zawód (albo hobby)!
Czy ja gdzieś piszę o serwerach, drobny manipulancie?

Niektórzy techniczni naprawdę są przybyszami z obcej planety.

Nie mówiąc już o problemach psychicznych:

"Samotność informatyka":
http://www.centrumrekrutacyjne.pl/artykuly/moj-zawod/samotnosc-informatyka/

Osobiście żegnałem jednego, który wylądował na postoju jako złotówa.  Piękna kontynuacja kariery programisty. Niestety, IMHO mógł być dla  pasażerów niebezpieczny, a już co najmniej "nieczytelny" i nielogiczny,  jak administrator Chmielewski.

"Problemy społeczne i zawodowe informatyki":
http://tomczak.org.pl/wp-content/uploads/2012/06/Ergonomia-i-BHP.pdf

O ile jeszcze programiście mogę zapewnić minimalizację zagrożeń (jak w  podlinkowanym artykule), ale administrator albo ma silną konstrukcję  psychiczną, albo ląduje np. na p.s.p z nielogicznymi tekstami i wydumanymi  pretensjami :)

Ale lepiej tu odreagować na polu polityki, bo można też znaleźć konkretną  ofiarę, jak to było z Agnieszką Kotlarską.
Zasztyletowaną przez admina z jednego z banków.

--
Trefniś

Data: 2017-03-11 19:34:00
Autor: Tomasz Chmielewski
Sejm uchwalił

pisze:

[...]

Buahahah, może najpierw przeczytaj co napisałeś, przemyśl, czy to ma jakiekolwiek nogi i ręce, pomyśl jeszcze kilka razy (to naprawdę nie boli!) - i dopiero potem wysyłaj.

Bo od kilku postów srasz na samego siebie, a wszystkim usiłujesz wmówić, że przyjemny deszczyk kapie.

[ciach brednie]

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-03-13 11:44:12
Autor: prezydent San Escobar
Sejm uchwalił
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

Ja to szambo ujawniam.

Bo ujawniasz siebie? :D W sumie masz rację :D :D

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-03-13 11:45:54
Autor: prezydent San Escobar
Sejm uchwalił
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

Oczekuję _prawdy_ - wy bełkoczecie o pijanej Kruk i naćpanym Janowskim.

Przecież ona na pewno nie była pijana, ona krzewiła postawy patriotyczne (70%
od alkoholu idzie do budżetu) :D :D

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-03-13 08:52:16
Autor: V.L.Pinkley
Sejm uchwalił
użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:

Z polecenia pani Elllllżżżbiety:

Powstała w MSZ ustawa ma umożliwić zwolnienie wszystkich
dyplomatów pracujących za granicą. Kadry będzie weryfikował
zespół, w którym pracuje były ambasador w Belgradzie..
Spowodował tam wypadek, po którym Serbowie domagali się, by
wrócił do Polski. Świadkowie twierdzą, że był pijany.

http://wyborcza.pl/7,75398,21489105,kadry-w-msz-bedzie-weryfikowal-byly-ambasador-w-belgradzie.html

Ujadacie Chmieleski? To dobrze, znaczy przegląd kadr będzie.
Co z wielką rodziną Geremkoską w MSZ? Będzie przegląd czy oni są
nie do ruszenia?

Data: 2017-03-14 09:44:33
Autor: u2
Sejm uchwalił
W dniu 2017-03-13 o 17:03, Tomasz Chmielewski pisze:
Ujadacie Chmieleski? To dobrze, znaczy przegląd kadr będzie.
Co z wielką rodziną Geremkoską w MSZ? Będzie przegląd czy oni są
nie do ruszenia?

Znowu nachlany piszesz?

chmieluś udaje, że nie wie kto jest jego prowadzącym:)

Data: 2017-03-14 09:41:33
Autor: prezydent San Escobar
Sejm uchwalił
Tomasz Chmielewski <tch@nospam.example.com> napisał(-a):

On 03/13/2017 07:45 PM, prezydent San Escobar wrote:

> [...]

Spowodował tam wypadek, po którym Serbowie domagali się, by
wrócił do Polski. Świadkowie twierdzą, że był pijany.

Powinien pójść do Rady Mediów narodowych, aby Kruk nie piła już sama do lustra.