Sejm uchwalil zakaz sprzedazy i posiadania benzyny...

Data: 2010-10-08 15:29:58
Autor: Big Jack
Sejm uchwalil zakaz sprzedazy i posiadania benzyny...
W wiadomości
*Hinek* napisał(-a):

Aborygen nie posiadajacy auta - nie kupi benzyny. Jesli je ma - kazdy
zakup benzyny przez niego jest rejestrowany..
Ciekawe jak u nas rozwiaze sie ten problem?

Aborygenem wprawdzie nie jestem, ale każdy zakup benzyny przeze mnie też jest rejestrowany. Personalnie, kiedy, gdzie, ile, ile zapłaciem. I problemu w tym nie widzę.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-10-08 16:11:31
Autor: Przemysław Czaja
Sejm uchwalil zakaz sprzedazy i posiadania benzyny...

Użytkownik "Big Jack"

Aborygenem wprawdzie nie jestem

Znaczy się co - jesteś vietnamczykiem?

Data: 2010-10-08 19:23:32
Autor: Big Jack
*Przemysław Czaja* napisał(-a):

Aborygenem wprawdzie nie jestem

Znaczy się co - jesteś vietnamczykiem?

Ani vietnamczykiem, ani nawet wietnamczykiem

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-10-08 20:02:32
Autor: kogutek
*Przemysław Czaja* napisał(-a):

> Znaczy się co - jesteś vietnamczykiem?

Ani vietnamczykiem, ani nawet wietnamczykiem

> [...]
Jakimś aborygenem musisz być. Każdy jest aborygenem. --

Data: 2010-10-09 09:43:46
Autor: Big Jack
*kogutek* napisał(-a):

Jakimś aborygenem musisz być. Każdy jest aborygenem.

Nie jestem. I mów za siebie

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Sejm uchwalil zakaz sprzedazy i posiadania benzyny...