Sejm zajmie się projektem rozszerzającym granice obrony koniecznej

Data: 2017-10-24 22:41:16
Autor: Animka
Sejm zajmie się projektem rozszerzającym granice obrony koniecznej
Data: 2017-10-25 11:53:21
Autor: A. Filip
Sejm zajmie się projektem rozszerzającym granice obrony koniecznej
Animka <animka@tonieja.wp.pl> pisze:
Jak w temacie:

 http://www.lex.pl/czytaj/-/artykul/sejm-zajmie-sie-projektem-rozszerzajacym-granice-obrony-koniecznej

Wyrzuci go do kosza? :-)

--
A. Filip

Data: 2017-10-25 18:03:33
Autor: Animka
W dniu 2017-10-25 o 11:53, A. Filip pisze:
Animka <animka@tonieja.wp.pl> pisze:
Jak w temacie:

  http://www.lex.pl/czytaj/-/artykul/sejm-zajmie-sie-projektem-rozszerzajacym-granice-obrony-koniecznej
Wyrzuci go do kosza? :-)

Można i tego się spodziewać.

--
animka

Data: 2017-10-25 20:52:34
Autor: Sonn
W dniu 2017-10-25 o 18:03, Animka pisze:
[...]

Mam nadzieję, bo jest wyjątkowo kretyński.

--
Sonn

Data: 2017-10-25 21:48:47
Autor: A. Filip
Sonn <xxx123xxx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

A wiesz że robisz z sienie kretyna nie wysilając się na choćby jedno
zdanie uzasadnienia "dlaczego"?

Z tego że "tobie projekt nie pasuje" nie znaczy że _większość_ uzna go
za kretyński "bo już".

--
A. Filip

Data: 2017-10-25 21:59:13
Autor: Sonn
W dniu 2017-10-25 o 21:48, A. Filip pisze:
[...]

Czytanie opinii w internecie, pismach prawniczych (choćby DGP) i rozumienie opinii wygłaszanych w środkach przekazu cię przerasta? Zresztą kogo ja pytam...

--
Sonn

Data: 2017-10-25 22:11:46
Autor: A. Filip
[...]

A ciebie aż tak gigantycznie przerasta wybranie swoim własnym małym
rozumkiem największego gwoździa do trumny tego projektu?

--
A. Filip

Data: 2017-10-26 00:29:07
Autor: Animka
[...]

Może Sonn jest tym napadającym i jemu by to pasowało?

--
animka

Data: 2017-10-26 08:15:52
Autor: A. Filip
Animka <animka@tonieja.wp.pl> wrote:
[...]

A wiesz że robisz z siebie kretyna nie wysilając się na choćby jedno
zdanie uzasadnienia "dlaczego"?

Z tego że "tobie projekt nie pasuje" nie znaczy że _większość_ uzna
go za kretyński "bo już".

Może Sonn jest tym napadającym i jemu by to pasowało?

To wyjaśnienie "nie gorsze" od wielu innych.

Ja nie mam nic przeciw poszerzeniu granic "bezkarnej" obrony koniecznej.
Tylko że _wszystko_ da się spierdolić a dobrymi chęciami droga do piekła
jest wybrukowana.  "Zasiać znaczące wątpliwości" że ten konkretny projekt
(ostro) przegina pałę albo "zawiera błędy" powinno być średnio trudno  jak
inteligentny człowiek chce przekonać "jeszcze nieprzekonanych",
poświęcić swój czas.

Argument "po prostu idź za stadem" jest dobry dla baranów, baranie (Sonn).

--
A. Filip

Data: 2017-10-26 18:50:15
Autor: Sonn
W dniu 2017-10-26 o 08:15, A. Filip pisze:
[...]

No to masz pajacu prosty, chyba najprostszy przykład dla tłuków.

Godzina 22 jesienną pora. Słyszysz jakiś hałas na terenie swojej posesji i widzisz cień pod płotem. Wywalasz tak ze dwie kule w tym kierunku i zabijasz sąsiada, który podnosił, dajmy na to młotek, który mu upadł pod płotem.
Każdy idiota będzie mógł się teraz powołać na to, że zabił w obronie koniecznej.
Podobnie może być z pijaczkiem który pomyli posesje lub mieszkania.
Pistorious według ciebie też działał w obronie koniecznej matole, strzelając do laski w łazience "bo MYŚLAŁEM, że to był złodziej"?

Poniał, zmieniający tematy wątków niedowartościowany Filipku idący za bezmyślnym stadem?

Obecne przepisy są w zupełności wystarczające, a pomijanie ich przez prokuraturę wynika tylko z tego, że przełożeni nad oskarżającymi są debilami, którzy nie każą stosować tych przepisów w obawie przed swoimi jeszcze głupszymi przełożonymi, nad którymi stoi największy głupek PG wydający w tym zakresie wytyczne. A już dzisiaj mamy na czele prokuratury supergłupka, który nawet nie potrafił dobrze zdać egzaminu prokuratorskiego oblewając go w pierwszym podejściu.
Każdy woli oskarżyć i "niech sąd uniewinni", zamiast narażać się na dyscyplinarkę.
Tylko trepy (Filipki) tego nie wiedza i nie widzą, bo nie ogarniają tego swoimi małymi rozumkami i potrafią tylko zmieniać wątki, podkreślać i gwiazdkowac w postach dowartościowując się w ten sposób i podkreślając "ważność" swoich wypierdów.

A tu masz nieuku trochę do poczytania skoro przerasta cię wyszukanie czegokolwiek

http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/1073538,ms-obrona-konieczna-prawa-ofiar-nie-napastnikow.html

http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/1077111,malecki-o-obronie-koniecznej.html

http://czasopismo.legeartis.org/2017/09/obrona-konieczna-wdarcie-domu.html

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,22432148,rzad-chce-zmian-w-obronie-koniecznej-ale-w-projekcie-zepsuto.html

I wisienka na torcie wspaniale pokazująca kretynizm twórców tego legislacyjnego i prawniczego gniota oraz nieuctwo niespełnionego "prokuratorka" stojącego na czele MS i PG

http://legislacja.rcl.gov.pl/docs//2/12299357/12439149/12439152/dokument305907.pdf

Teraz dotarło, matole?

PS. I nie zapomnij zmienić tematu wątku, bo ci poczucie wartości spadnie jak cukier.

--
Sonn

Data: 2017-10-26 19:54:15
Autor: A. Filip
Sonn <xxx123xxx@poczta.onet.pl> pisze:
[...]

A ja "nie zapomniałem" jak to prokuratura ścigała człowieka bo "napadł"
z nożem na złodzieja w swoim własnym mieszkaniu.

--
A. Filip

Data: 2017-10-26 20:04:37
Autor: Sonn
W dniu 2017-10-26 o 19:54, A. Filip pisze:
[...]

I tyle bidoku tylko z tego rozumiesz, ale nie martw się. W twoim wypadku to norma

--
Sonn

Data: 2017-10-26 20:16:24
Autor: A. Filip
[...]

Ty mi udowodniłeś w końcu podanymi linkami że złożony projekt
"nie jest wysokich lotów" zdaniem kilku dość sensownie uzasadniających
to ludzi.  Ja nie mam przekonania kilku z nich że obecne "prawo,
praktyka i orzecznictwo" są w porządku i nie potrzebują żadnych zmian.

Mnie do że to zły krok do "nie złego" celu będzie znacznie łatwiej
przekonać niż że już sam _deklarowany_ cel jest zły.

--
A. Filip