Sekciarscy szatani są czynni.

Data: 2010-11-23 21:52:02
Autor: Azor jest pedałem
Sekciarscy szatani są czynni.
Samochód na ważnej drodze wylotowej z Torunia wpadł do świeżo powstałej wyrwy po pękniętej rurze wodociągowej, po czym zaczął błyskawicznie tonąć. - Zauważyłem potok płynący przez ulicę. Mnie udało się przejechać, ale kierowcy, z którym się minąłem, niestety nie - powiedział w materiale "Prosto z Polski" Jakub Bąk, świadek wydarzenia i autor zdjęć.

Samochód błyskawicznie zapadł się pod ziemię aż po sam dach. Na szczęście kierowcy nic się nie stało.

- Pod asfaltem pękła rura, nastąpiło wymycie gruntów i asfalt się po prostu zapadł - oświadczył Władysław Majewski, prezes toruńskich wodociągów. Prezes dodał, że kierowca może liczyć na odszkodowanie. Mieszkańcy wcześniej alarmowali władze, że droga jest w fatalnym stanie, ale apele nie przyniosły skutku.

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/pod-toruniem-samochod-zapadl-sie-pod-ziemie,1,3794270,wiadomosc.html

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Sekciarscy szatani są czynni.