Sekciarska szcze(kaczka).

Data: 2010-01-07 21:54:35
Autor: Artur Borubar
Sekciarska szcze(kaczka).
Była pierwsza noc z soboty na niedzielę roku 2010. Toruńska rozgłośnia Ojców Redemptorystów z właściwą sobie finezją podrzuciła wiernym słuchaczom temat Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, Jurka Owsiaka i jego Fundacji. Do audycji natychmiast zaczęli wydzwaniać wzburzeni radiosłuchacze.
Tylko tacy. Innych nie było i chyba nie potrzeba. Wzburzeni tym, że Owsiak zbiera, a na geotermię nie można, że Orkiestra demoralizuje młodzież na Przystankach, a media nadal lansują Owsiaka, że zbiera się przed kościołami i kto to słyszał...

Prowadzący po mistrzowsku podgrzewając atmosferę przytaczał kwoty z rozliczenia finansowego Fundacji dotyczące, a to podróży służbowych, a to kosztów reklamy, a to pensji. Woda na młyn. A ojciec "wpuszczał" na antenę kolejnych prawdziwych Polaków, kolejnych sprawiedliwych, których wypowiedzi przeplatane były kolędami i pastorałkami pełnymi słów o miłości, życzliwości, dobroci.

Całkiem niedawno Jurek Owsiak indagowany w jednej ze stacji telewizyjnych przez Monikę Olejnik powiedział, przytaczam z pamięci, że ze strony Kościoła nie ma już tak ostrych reakcji, na to co robi Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, że znaleziono pewne płaszczyzny współpracy, że złagodniały konflikty, że jest lepiej. Oj naiwny, naiwny, naiwny - można zanucić za filarem Studia 202 Janem Kaczmarkiem.

Jest mi przykro, wręcz obrzydliwie niedobrze z powodu oczerniania przez część moich rodaków czegoś pozytywnego, dobrego, krzepiącego. Czegoś co przez lata budował z przyjaciółmi Jurek Owsiak - międzyludzkiej wrażliwości i solidarności, która ma wymierną i niewymierną wartość przy niesieniu pomocy, przy ratowaniu życia i zdrowia małych Polaków. Jest mi wręcz wymiotnie, że w akcji tej biorą aktywny udział niektórzy katolicy i umiejętnie nimi sterujący ojcowie realizujący własne interesy.

W radiu katolickim gdzie równie często jak modlitwę emituje się numery kont złotówkowych, dolarowych, eurowych i innych możliwych wyraźnie zatracił się cel działalności. Albo zmieniły się preferencje. Oddanie bez walki takiej liczby darczyńców Owsiakowi byłoby nie po Bożemu. Przynajmniej w rozumieniu niektórych.

http://wyborcza.pl/1,95892,7422842,Radio_Maryja_rozlicza_Owsiaka___list.html

Przemek
--

- PiS stał się niewydolny jak realny socjalizm w okresie późnego Breżniewa. Taka jest cena braku wewnętrznej debaty, i otaczania się potakiwaczami - pisze w liście otwartym do prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego Jacek Świetlicki, Przewodniczący Klubu Radnych PiS w Sejmiku Województwa Śląskiego. I ogłasza odejście z partii, w której był od początku jej powstania.

http://jedyniesluszne.blox.pl/2007/09/Czlonkowie-PZPR-w-szeregach-PiS.html

Data: 2010-01-08 14:15:32
Autor: =heÂŽsk=
Sekciarska szcze(kaczka).
On Thu, 7 Jan 2010 21:54:35 +0100, "Artur Borubar" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

Była pierwsza noc z soboty na niedzielę roku 2010. Toruńska rozgło¶nia Ojców
Redemptorystów z wła¶ciw± sobie finezj± podrzuciła wiernym słuchaczom temat
Wielkiej Orkiestry ÂŚwiÂątecznej Pomocy, Jurka Owsiaka i jego Fundacji. Do
audycji natychmiast zaczęli wydzwaniać wzburzeni radiosłuchacze.[...]

 powiedz no cieniasie, slychasz torunskiego radyjka czy tez
 twoje opinie na ten temat sa zassane w michnikowki ?

Data: 2010-01-08 14:30:31
Autor: Artur Borubar
Sekciarska szcze(kaczka).

Użytkownik "=heRsk=" <xl_?bigbrednie@interia.pl> napisał

powiedz no cieniasie, slychasz torunskiego radyjka czy tez
twoje opinie na ten temat sa zassane w michnikowki ?

E tam słucham, wikary. Ja się wręcz wsłuchuje!

Przemek

Data: 2010-01-08 14:38:29
Autor: =heÂŽsk=
Sekciarska szcze(kaczka).
On Fri, 8 Jan 2010 14:30:31 +0100, "Artur Borubar" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

> powiedz no cieniasie, slychasz torunskiego radyjka czy tez
> twoje opinie na ten temat sa zassane w michnikowki ?

E tam słucham, wikary. Ja się wręcz wsłuchuje!

 czyli diagnoza sluszna. masz fiola ;o))))

Sekciarska szcze(kaczka).