Sekciarska szcze(kaczka).

Data: 2010-01-08 14:15:32
Autor: =he®sk=
Sekciarska szcze(kaczka).
On Thu, 7 Jan 2010 21:54:35 +0100, "Artur Borubar" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

Była pierwsza noc z soboty na niedzielę roku 2010. Toruńska rozgło¶nia Ojców
Redemptorystów z wła¶ciw± sobie finezj± podrzuciła wiernym słuchaczom temat
Wielkiej Orkiestry ¦wi±tecznej Pomocy, Jurka Owsiaka i jego Fundacji. Do
audycji natychmiast zaczęli wydzwaniać wzburzeni radiosłuchacze.[...]

 powiedz no cieniasie, slychasz torunskiego radyjka czy tez
 twoje opinie na ten temat sa zassane w michnikowki ?

Data: 2010-01-08 14:30:31
Autor: Artur Borubar
Sekciarska szcze(kaczka).

Użytkownik "=heRsk=" <xl_?bigbrednie@interia.pl> napisał

powiedz no cieniasie, slychasz torunskiego radyjka czy tez
twoje opinie na ten temat sa zassane w michnikowki ?

E tam słucham, wikary. Ja się wręcz wsłuchuje!

Przemek
--

- PiS stał się niewydolny jak realny socjalizm w okresie póĽnego Breżniewa. Taka jest cena braku wewnętrznej debaty, i otaczania się potakiwaczami - pisze w li¶cie otwartym do prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego Jacek ¦wietlicki, Przewodnicz±cy Klubu Radnych PiS w Sejmiku Województwa ¦l±skiego. I ogłasza odej¶cie z partii, w której był od pocz±tku jej powstania.

http://jedyniesluszne.blox.pl/2007/09/Czlonkowie-PZPR-w-szeregach-PiS.html

Data: 2010-01-08 14:38:29
Autor: =he®sk=
Sekciarska szcze(kaczka).
On Fri, 8 Jan 2010 14:30:31 +0100, "Artur Borubar" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

> powiedz no cieniasie, slychasz torunskiego radyjka czy tez
> twoje opinie na ten temat sa zassane w michnikowki ?

E tam słucham, wikary. Ja się wręcz wsłuchuje!

 czyli diagnoza sluszna. masz fiola ;o))))

Sekciarska szcze(kaczka).