Sekciarski śmiec jątrzy.

Data: 2010-05-08 08:17:17
Autor: karwanjestdebilem
Sekciarski śmiec jątrzy.
Komorowski, człowiek WSI. I cieszy się, że będzie w Moskwie - mówił na antenie Radia Maryja o. Tadeusz Rydzyk. I ostrzegał, że podczas wyborów prezydenckich "będą przekręty nie z tej ziemi". Kręcić mają "służby".

Czwartek w nocy. Na antenie Radia Maryja szef rozgłośni i poseł PiS Antoni Macierewicz, który po katastrofie pod Smoleńskiem jest stałym komentatorem stacji.

- Przy tych wyborach przecież to będą przekręty nie z tej ziemi! - woła o. Rydzyk. - Widzimy przecież: Komorowski, człowiek WSI - ja cytuję pana Szaniawskiego. Pan milczy, nie wiem... [zwracając się do Macierewicza]. W każdym razie ja tu czytam pana profesora Szaniawskiego, który obserwuje to wszystko, zresztą za "Naszym Dziennikiem", jeżeli coś przekręcam, to proszę sobie sprawdzić.

Chodzi o opublikowany w środę tekst Józefa Szaniawskiego "Pojednanie z Rosją". Autor pisze m.in.: "Na Kremlu właśnie się zastanawiają, który z Polaków najlepiej rządziłby Rzeczpospolitą z punktu widzenia rosyjskiej racji stanu. Tak samo niegdyś zastanawiali się Piotr I, Katarzyna II, Stalin, Chruszczow, Breżniew, a na sam koniec Gorbaczow. Gdyby to zależało dzisiaj od moskiewskich decydentów, to zrobiliby wszystko, aby wyeliminować Jarosława Kaczyńskiego, natomiast postawiliby na Bronisława Komorowskiego. (...) Komorowski już od wielu lat był zwolennikiem polityki pojednania między Polską a Rosją. Był m.in. zdecydowanym przeciwnikiem rozwiązania WSI - spadkobierczyni WSW, czyli filii zbrodniczego sowieckiego GRU".

- Obawiam się, że te służby, nie wiem jakie, ale one będą kręciły - ciągnął o. Rydzyk. - A ci, którym zależy na tym, oni mają media, są wszędzie, umacniają się coraz bardziej - to przekręty będą nie z tej ziemi. Dzisiaj mi jeszcze ludzie opowiadali, jakie były przekręty, ciągle to do nas dochodzi, jakie oszustwa na oczach. A teraz jeszcze to wszystko jest skomputeryzowane, kto robił tę komputeryzację, to chyba wszyscy wiedzą, prawda?

- System komputerowy jest zrobiony przez jednego z oligarchów w końcu lat 90. - odpowiedział Macierewicz.

- Powiązany z kim? - pytał o. Rydzyk. - A więc proszę bardzo, to będzie taki system... Czy myślicie o tym, żeby zabezpieczyć komisje?

Szef Radia Maryja opowiadał, że podczas poprzednich wyborów prezydenckich Donalda Tuska popierali Niemcy. Wytknął również Komorowskiemu, że 9 maja jako pełniący obowiązki głowy państwa poleci razem z gen. Wojciechem Jaruzelskim do Moskwy, by świętować rocznicę zakończenia II wojny światowej (taki sam wyjazd planował również prezydent Lech Kaczyński).

- Proszę zobaczyć przed tamtymi wyborami, jak tu przyjeżdżała Merkel, żeby popierać Tuska. Zapomnieliśmy? A ile pieniędzy dawały fundacje niemieckie na tamtą kampanię. I komu. A tutaj jeszcze Wschód. I pełniący obowiązki prezydenta cieszy się, że 9. [maja] będzie w Moskwie. To znaczy dobrze, trzeba pojednania, ale leci razem z Jaruzelskim.

http://wyborcza.pl/1,75248,7856249,O__Rydzyk_sugeruje__ze_wybory_beda_sfalszowane.html

Przemysław Warzywny

--

"Tragedia smoleńska staje się na naszych oczach nowym mitem PiS. Miałby on sprawić, że partia Jarosława Kaczyńskiego powtórzy sukces z 2005 r.? "Układ" już się zużył, bo gdy PiS rządził, nie zdołał go wytropić, choć miał kontrolę i nad służbami specjalnymi, i przyjazny IPN".

Data: 2010-05-08 08:26:00
Autor: Heniek Skalimowski
Sekciarski śmiec jątrzy.
Użytkownik... he he - karwanjestdebilem raczył napisać:
Komorowski, człowiek WSI. I cieszy się, że będzie w Moskwie

Będzie ze swoja małżonką:
http://www.se.pl/media/pics/2008/06/05/wreszcie_460x370.jpg ?
Ruscy pospieprzają za Ural jak ją zobaczą.
:o)))))))))))))))))))))))))))))))))

Data: 2010-05-08 09:36:11
Autor: abc
Sekciarski śmiec jątrzy.
GW u normalnie myślącego czytelnika budzi instynktowne uczucie odrazy i
obrzydzenia. Dlatego można powiedzieć, że wszyscy namiętni czytelnicy tego
brukowca są w stanie głębokiego duchowego i moralnego rozkładu.

Czyż to nie jest znak daleko posuniętej patologii, kiedy ktoś, kupując
i czytając ten brukowiec, ochoczo oddaje się współopluwaniu własnej
Ojczyzny, Kościoła i siebie samego?

Data: 2010-05-08 09:40:56
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Sekciarski śmiec jątrzy.

"abc" <abc@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
[...]

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić

   W ramach t.zw. malego sabotazu na murach Warszawy wypisywano
   znane haslo:  Tylko swinie siedza wkinie.  W nieco zmienionej postaci
   odnosi sie ono dzisiaj do czytaczy tego antypolskiego szmatlawca.

   AR

Data: 2010-05-08 10:48:37
Autor: cirrus
Sekciarski śmiec jątrzy.
Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:78df5$4be51589$54702a04$12266news.chello.at...
[...]
oddzielić katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest
sztuczny.
[...]

Popieram, ND jest antypolskim szmatlawcem.

--
stevep

Data: 2010-05-08 10:51:30
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Sekciarski śmiec jątrzy.

"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
>   odnosi sie ono dzisiaj do czytaczy tego antypolskiego szmatlawca.
>   AR

Popieram, ND jest antypolskim szmatlawcem.

   Co na to wskazuje?

   AR

Data: 2010-05-08 10:31:55
Autor: boukun
Sekciarski śmiec jątrzy.

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4be51471$0$19181$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ale co budzi u ciebie na własne uszy usłyszane takie jątrzenie i pierdolenie:

"I pełniący obowiązki
prezydenta cieszy się, że 9. [maja] będzie w Moskwie. To znaczy dobrze,
trzeba pojednania, ale leci razem z Jaruzelskim".

Gdyby kaczor żył, byłby niewątpliwie na miejscu pełniącego obowiązki... i nie byłoby takiego jątrzenia i pierdolenia ze strony tego klechy...

boukun

Data: 2010-05-08 10:25:56
Autor: boukun
Sekciarski śmiec jątrzy.

Użytkownik "karwanjestdebilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:hs2vlg$7qe$1inews.gazeta.pl...
Komorowski, człowiek WSI. I cieszy się, że będzie w Moskwie - mówił na antenie Radia Maryja o. Tadeusz Rydzyk. I ostrzegał, że podczas wyborów prezydenckich "będą przekręty nie z tej ziemi". Kręcić mają "służby".

Służby Tercisio Bertone, ma się rozumieć...

boukun

Data: 2010-05-08 12:56:17
Autor: Grzegorz Z.
Sekciarski śmiec jątrzy.
Dnia Sat, 8 May 2010 08:17:17 +0200, karwanjestdebilem napisał(a):

Komorowski, człowiek WSI. I cieszy się, że będzie w Moskwie - mówił na antenie Radia Maryja o. Tadeusz Rydzyk. I ostrzegał, że podczas wyborów prezydenckich "będą przekręty nie z tej ziemi". Kręcić mają "służby".

Jednym słowem "ONI". Ci sami, którzy zestrzelili Tupolewa.

I ci sami którzy na co dzień przechwytują podstępnie coraz większą cześć z
Darów Serca zanim te ostatnie trafią na Święte Konto.

Sekciarski śmiec jątrzy.