Sekciarskie radio kłamie!

Data: 2010-10-29 18:09:34
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Sekciarskie radio kłamie!
< Ksiądz w Radiu Maryja: Nigdy nie ujawnią swojej ...

Radio Maryja się broni: nie nadajemy reklam!
Wszystko z obawy przed Krajową Radą Radiofonii i telewizji, która zarządziła montoring toruńskiej stacji, by sprawdzić, czy nie nadaje reklam. Jeśli Rada uzna, że tak, rozgłośni może grozić nawet utrata statusu nadawcy społecznego, który wiąże się z przywilejem braku opłat koncesyjnych. A te, bagatela, kosztują 7 mln zł.

Więc dalej do kontrataku! "Nasz Dziennik" publikuje wywiad z o. Rydzykiem pod znaczącym tytułem "Stare metody w nowych szatkach".

- O czym świadczy tygodniowy monitoring zarządzony przez KRRiT? - pyta dziennikarz.

- Okaże się jeszcze, czy oni również wpisują się w to niszczycielskie działanie rządzących. To właśnie obecny rząd od momentu zwycięstwa w wyborach zaostrzył ataki na nas, które przejawiają się w przeszkadzaniu i odbieraniu nam praw - odpowiada ojciec dyrektor. - Zauważamy to wobec Wyższej Szkoły Kultury Społecznej i Medialnej, geotermii, Rodziny Radia Maryja, traktowanej tak, jakby byli to ludzie drugiej kategorii. To są działania, jakby nie było demokracji i pluralizmu. Musiałbym wyliczyć przynajmniej dziewięć ministerstw i przypomnieć słowa kiedyś marszałka, a teraz prezydenta, słowa premiera, wicemarszałków i posłów. Jeden poseł z Platformy nawoływał nawet, żeby "wykończyć księdza". To jest ciągła walka, budzenie nienawiści.

Słowem, stara śpiewka. W akcję włączyło się również Radio Maryja, które w czwartek połączyło się z ekspertem, b. pracownikiem KRRiT (zapewne za czasów PiS), który łuszczył, jak absurdalne jest oskarżenie stacji o nadawenie reklam.

- Czy mówienie na antenie Radia Maryja o wyższej szkole,  TV Trwam czy jakimkolwiek innym medium jest kryptoreklamą? - pytał o. Piotr Andrukiewicz.

- Otóż moim zdaniem takie postawienie sprawy, że to może być reklama czy kryptoreklama doprowadziłoby do absurdu, ponieważ każda wypowiedź mogłaby być traktowana jako reklama czegoś. Np. reklama pogody, reklama serwisu informacyjnego, reklama po prostu czegokolwiek. To byłby absurd - tłumaczył dr Mariusz Grabowski.

- Co więcej, kiedy mówimy o stacji TVN czy "Gazecie Wyborczej", byłaby to również reklama tych mediów - podsunął ojciec Piotr.

- No tak, bo nazwy tych mediów też pojawiają się w Radiu Maryja - potwierdził ekspert

http://glosrydzyka.blox.pl/2010/10/Radio-Maryja-sie-broni-nie-nadajemy-reklam.html

Przemysław Warzywny

--

"Chcę wprowadzić nowy świecki obyczaj, że politycy odpowiadają przed ludźmi,
 a nie przed hierarchią kościelną -mówił premier Donald Tusk w Radiu TOK FM,

Data: 2010-10-29 18:39:27
Autor: kochamspamWYTNIJTO
znowu Warzywnu robi z siebie idiotę !
No bo skąd wie, że Radio Maryja kłamie, skoro KRRiT ma dopiero przeprowadzić monitoring? a Warzywny nie przytoczył żadnych konkretnych przykładów reklam (ani nie ma takowych w cytowanej informacji).
Niewykluczone jednak że Warzywny nie jest idiotą, lecz po prostu łże.
p.s.
1)
Jak jest z tymi reklamami, ja osobiście nie wiem, bo Radia Maryja nie słucham. Nie jest jednak wykluczone, że każde napomknienie o czymkolwiek może być (przy złej woli) traktowane jako reklama tegoż!
2)
Po usłyszeniu że Radio Maryja nadaje wypowiedzi antysemickie przejrzałem internet w nadzie że ktoś je zacytował. I co?... no i nic - w zasadzie niczego nie znalazłem. W zasadzie - bo jakieś tam drobiazgi można by na siłę podciągnąć pod antysemityzm. Na siłę.

Data: 2010-10-29 18:44:52
Autor: rAzor
znowu Warzywnu robi z siebie idiotę !
Darz bór! Użytkownik... he he - kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl raczył napisać:
[...]

Ciekawe jest, że ten pastewny dupek zarzucający RM antysemityzm cierpliwie liże tutaj jajca cycowi i boukunowi, wiernie spogladając swym panom w oczy.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-10-29 18:54:55
Autor: u2
W dniu 2010-10-29 18:44, rAzor pisze:
Ciekawe jest, że ten pastewny dupek zarzucający RM antysemityzm
cierpliwie liże tutaj jajca cycowi i boukunowi, wiernie spogladając swym
panom w oczy.

Zauważyłem, że wariaci grupują się na psp :)

Data: 2010-10-29 10:12:24
Autor: brat_olin
On 29 Okt, 18:54, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> panom w oczy.

Zauważyłem, że wariaci grupują się na psp :)

Zapraszam na pl.pregierz!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-10-29 19:16:01
Autor: rAzor
znowu Warzywnu robi z siebie idiotę !
Darz bór! Użytkownik... he he - brat_olin raczył napisać:

;-)
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-10-29 19:00:07
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Sekciarskie radio kłamie.

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał

Zauważyłem, że wariaci grupują się na psp :)

Nie sraj we własne gniazdo.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-10-29 19:13:39
Autor: rAzor
Sekciarskie radio kłamie.
Darz bór! Użytkownik... he he - Jarek nie obronił kżyża raczył napisać:

I kto to mówi!? :-P
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-10-29 18:56:58
Autor: Jarek nie obronił kżyża
znowu Warzywnu robi z siebie idiotę !

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał .....

Kto to jest "Warzywnu", przygłupie?

Przemysław Warzywny

Data: 2010-10-29 18:57:57
Autor: u2
W dniu 2010-10-29 18:56, Jarek nie obronił kżyża pisze:
Kto to jest "Warzywnu", przygłupie?

Przemysław Warzywny

Ty.

Data: 2010-10-29 19:08:23
Autor: rAzor
[...]

To ty, przygłupie.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-10-30 17:34:50
Autor: dK

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:173a.000004fe.4ccaf8bfnewsgate.onet.pl...
No bo skąd wie, że Radio Maryja kłamie, skoro KRRiT ma dopiero przeprowadzić
monitoring? a Warzywny nie przytoczył żadnych konkretnych przykładów reklam
(ani nie ma takowych w cytowanej informacji).

Ale ja jakiś czas temu przytoczyłem reklamę jakiegoś cudownego pseudofarmaceutyka.
Tu na tej grupie.

dK

Data: 2010-10-30 14:29:38
Autor: Grzegorz Z.
Sekciarskie radio kłamie!
- Okaże się jeszcze, czy oni również wpisują się w to niszczycielskie działanie rządzących.

Straszne. Trzeba przestrzegać prawa. Trzeba opłacać podatki. Oto
niszczycielskie działanie rządzących w walce ze świntym kościołem.

Sekciarskie radio kłamie!