Sekciarz Rydzyk obrażał polskie rodziny.

Data: 2010-01-19 08:28:47
Autor: Artur Borubar
Sekciarz Rydzyk obrażał polskie rodziny.
- Problemy są nawet z porozumieniem się z rodziną w Polsce. Ci ludzie chodzący do kościoła nieraz, przystępujący do Komunii tak są głupi, że przechodzi ludzkie pojęcie. Tak zazdrośni, tak źli - skarżył się w Toronto na Polaków ojciec Tadeusz Rydzyk.

O opłatkowych wizytach duszpasterskich o. Rydzyka pisała "Gazeta". W poniedziałek wieczorem fragmenty nakręconego ukrytą kamerą w Toronto filmu można było zobaczyć w programie "Teraz My" w TVN (reportaż można obejrzeć tutaj). Reporter udawał emigranta z Polski, dzięki temu dostał się na zamknięte dla mediów spotkanie w sali na 350 osób wynajętej od litewskiego konsulatu. Goście pod talerzami mogli znaleźć koperty na ofiarę.

Tadeusz Rydzyk opowiadał im o swoich pomysłach na biznes, m. in. o geotermii. I o problemach jakie spotykają go w Polsce, m. in. z władzami. - Które stocznie, banki i media są polskie? W których szkołach wychowuje się do miłości do Polski? - pytał.

Ale narzekał też na ludzi. TVN puścił taką wypowiedź: "Problemy, nawet z porozumieniem się z rodziną w Polsce. Dlaczego? No bo oni cały czas są pod wpływem tamtych mediów. Ludzie w Polsce, jak się nasłuchają: Tak, on ma tyle! Mówię wam, nie wiem czy byście wytrzymali. Ale ci ludzie chodzący do kościoła nieraz, przystępując do Komunii tak są głupi, że przechodzi ludzkie pojęcie. Tak zazdrośni, tak źli. Jak ksiądz... Co? Ooo, tego. I oni mówią, że ja mam coś. Tyle - ja dziękuję. Dowiecie się na Sądzie Ostatecznym.

Tu chodzi o Polskę tu chodzi o kościół tu chodzi o młodzież, tu chodzi o ludzi. Boże mój. Rozumiecie Państwo i dlatego to trzeba robić. A to samo się nie zrobi. Dlatego te pieniądze trzeba znaleźć."

Również w Chicago dyrektor Radia Maryja rysował zły obraz Polski. - Tylko w tych księży walić bo lepiej w czarnego. I wiecie co? W tej katolickiej Polsce jak ksiądz idzie ulicą czy siostra zakonna, to tyle obelg słyszy, że szkoda gadać. W Izraelu nie słyszałem tego. Media to robią - mówił.

W czasie spotkań ojciec Rydzyk straszył też Unią Europejską: - Gdybym powiedział, że coś jest złego, że np. mężczyzna z mężczyzną nie może się żenić, to mnie wyślą do Strasburga, osądzą. To nie jest już to co nazywa się czasami ostatecznymi?

Sam o. Tadeusz Rydzyk opowiadał o tym, jak wyglądają opłatkowe podróże po Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Niemczech w sobotnim "Naszym Dzienniku". - Rozpoczynamy zawsze od Eucharystii, na którą przychodzi bardzo wielu ludzi. Ta podniosłość atmosfery naszych spotkań wynika właśnie z głębokiego przeżywania spotkania z Chrystusem Eucharystycznym. A później odbywają się uroczyste obiady, w czasie których dzielimy się opłatkiem. W zależności od wielkości sali, którą wynajęły osoby zapraszające nas na spotkanie, bierze w nich udział od stu do nawet kilkuset osób. Spotkania trwają wiele godzin, często kończą się nocą. Towarzyszą im koncerty i występy utalentowanych dzieci i młodzieży, a także aukcje, na których sprzedawane są ofiarowane przez artystów dzieła sztuki. Dochód z tych aukcji wspiera działalność Radia Maryja.

O wizycie Tadeusza Rydzyka pisał też blog Głos Rydzyka .

http://wyborcza.pl/1,75248,7469176,Jak_ojciec_Rydzyk_w_Kanadzie_obrazal_polskie_rodziny.html

Przemek

Kawał zakłamanego gnoja jakim jest sekciarz, powoli może upatrywac końca swojej oszukańczej działalności. Z dwustutysięcznej chicagowskiej polonii tylko ponad trzysta osób zdecydowało się na spotkanie z nim. Na szczęście z roku na rok jest ich mniej. Ubóstwo słów jakimi dysponuje rydzyk i jego pomagier wskazują jednoznacznie, że nie mogą to byc Polacy! Ci ludzie nie potrafią poprawnie skonstruowac zdania, które ma więcej niż trzy wyrazy. Pojechało koloratkowe bydło i obrażało polskie rodziny! Na pohybel z bydlakiem!

--
 Reakcja Owsiaka była natychmiastowa. - Rozliczamy się, ojcze. To ojciec się nie rozlicza i, mówiąc krótko, przewala kasę - grzmiał Owsiak podczas konferencji prasowej. W ten sposób odniósł się do zarzutów jakie padły w jednej z audycji stacji z Torunia. Jeden z prowadzących próbował udowodnić, że WOŚP nie działa charytatywnie.

Data: 2010-01-19 08:39:36
Autor: Hans Kloss
"Język miłości" w wykonaniu pełognidę
Artur Borubar <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał(a):  ...kłameckiego (i nie tylko) wygląda tak właśnie:

Kawał zakłamanego gnoja [...] sekciarz [...] koloratkowe bydło [...] Na
pohybel z bydlakiem!

Plugawy stek rynsztokowych wyzwisk  pod adresem osoby publicznej i kapłana
wyrzygany przez wymóżdżonego, fanatycznego ludzkiego śmiecia. Zaprawdę
powiadam wam, jedynym sensownym sposobem dyskusji z palikociarstwem jest
pięść, but podkuty oraz kij golfowy. Innych argumentów zbydlęcona pełohołota
pojąć nie jest w stanie, co zresztą jest prostym wnioskiem z pobieżnej nawet
lektury kilobajtów bezwartościowego łajna którym palikociarz kłamecki niemal
codziennie zaśmieca grupę.

Ci ludzie nie potrafią poprawnie skonstruowac zdania, które ma więcej niż
trzy wyrazy
O sobie piszesz chamie zbuntowany, albowiem w języku polskim mówi się:  na
pohybel PALIKOCIARNI a nie "z palikociarnią", mendowszo bez rozumu i bez
elementarnej umiejętności posługiwania sie językiem polskim.
J-23

Data: 2010-01-19 00:51:18
Autor: Hans Kloss
"Język miłości" w wykonaniu pełognidY
On 19 Sty, 09:39, "Hans Kloss" <necr0...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
[...]

Oczywiście miao być "pełognidY", literówka w tytule jest efektem jego
pospiesznej przeróbki na wersje bardziej stonowaną ;)
J-23

Data: 2010-01-19 00:55:47
Autor: Antenka
On 19 Sty, 09:51, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

Oczywiście miao być "pełognidY", literówka w tytule jest efektem jego
pospiesznej przeróbki na wersje bardziej stonowaną ;)

Hans, jak słusznie zauważyłeś, ta mendowsza jest chamska i zupełnie
niekumata. Płatna mendowsza, pasożyt jeden tfu, tfu, tfu! Po prostu
nocniki wypełniony g.....em i tyle! bleee

Antenka

Data: 2010-01-19 04:14:26
Autor: zbig
On 19 Sty, 09:55, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
On 19 Sty, 09:51, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:

> On 19 Sty, 09:39, "Hans Kloss" <necr0...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

Choćbyś się zesrała to Rydzykowi to nie pomoze. Ten szkodnik w końcu
zostanie na czymś przyłapany i pójdzie siedzieć. Na złodzieju czapka
gore.

Data: 2010-01-19 15:57:55
Autor: cirrus
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:fa89b508-6095-488e-a108-3901a33d6fb1v25g2000yqk.googlegroups.com...
[...]

Eee, w tym przypadku raczej karakułowa.

--
stevep

Data: 2010-01-21 07:44:55
Autor: Artur Borubar
"Język miłości" w wykonaniu pełognidY

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał

Oczywiście miao być,,,,,

W języku polskim pisze się "MIAŁO", chamie zbuntowany.

Przemek

Data: 2010-01-19 09:55:26
Autor: Artur Borubar
"Język miłości" w wykonaniu moherowe debila wygląda tak:

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał

wyrzygany przez wymóżdżonego, fanatycznego ludzkiego śmiecia.

  jedynym sensownym sposobem dyskusji z palikociarstwem jest
pięść, but podkuty oraz kij golfowy.

 zbydlęcona pełohołota

 bezwartościowego łajna którym palikociarz..

Moherowy hipokryta krytykuje język, którego sam używa! Jak to zwykle bywa ze zindoktrynowanymi debilami, nie widzi belki w swoim oku, natoniast widzi zapałkę u innych! Prostak broniący sekciarskiego chama obrażającego POLAKÓW. Tfu!!

Przemek

Data: 2010-01-19 15:48:07
Autor: Piotr
Dnia Tue, 19 Jan 2010 09:55:26 +0100, Artur Borubar napisał(a):

[...]

Naplułeś sobie na kudły w rowie, Kałecki?
No to teraz rwij!
--
Czego to ludzie z głupoty nie zrobią:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2010-01-19 13:45:06
Autor: # heÂŽsk #
"Język miłości" w wykonaniu pełognidę
On Tue, 19 Jan 2010 08:39:36 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

> [...]

powiadam wam, jedynym sensownym sposobem dyskusji z palikociarstwem jest
pięść, but podkuty oraz kij golfowy. [...]

 hans, ty slepniesz. kalecki nie jest PO, to komuch.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-19 14:29:35
Autor: Artur Borubar
"Język miłości" w wykonaniu pełognidę
Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał

Plugawy stek rynsztokowych wyzwisk  pod adresem osoby publicznej i kapłana...

Kapłana, he, he, który okradł stoczniowców, nie wypełnił wyroku sądu, oczernił Owsiaka, opluł polskie rodziny itd. Kur....kapłan się znalazł. Tfu!

Przemek

Data: 2010-01-19 08:56:24
Autor: Antenka
"Język miłości" w wykonaniu pełognidę

Tylko bez kurw medowszo, glisto pełzająca, robalu przebrzydły bleee.
Te ausdruki możesz se do kloaki wrzucić, bo są nic nie warte, pedrylu
plugawy tfu tfu tfu

Antenka

P.s.Dla kogo pracujesz medowszo, dla kłapoucha rem-a, jednego ze
współodpowiedzialnych za śmierć Sł. Bożego Ks. Jerzego Popiełuszki?
Prawdziwa menda z ciebie tfu..

Data: 2010-01-19 21:24:04
Autor: Artur Borubar
"Język miłości" w wykonaniu pełognidę

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w

Tylko bez kurw...

O druciara zazdrosna o koleżanki, he, he, he.  Pisze się bez kurew, druciaro.

Przemek

Data: 2010-01-20 09:41:05
Autor: Antenka
On 19 Sty, 21:24, "Artur Borubar" <brońmy RP przed pi...@op.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w

Tylko bez kurw...

O druciara zazdrosna o koleżanki, he, he, he.  Pisze się bez kurew,
druciaro.

Nie, to są twoje pracownice sutenerze.

Antenka

Data: 2010-01-20 15:37:01
Autor: cirrus
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:116900fe-329f-411e-aec2-28a68e51ff7ck17g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

Ale rynsztok.

--
stevep

Data: 2010-01-19 18:03:39
Autor: u2
W dniu 2010-01-19 14:29, Artur Borubar pisze:

Kapłana, he, he, który okradł stoczniowców, nie wypełnił wyroku sądu, oczernił Owsiaka, opluł polskie rodziny itd. Kur....kapłan się znalazł. Tfu!

Raczej to ty używasz plugawego języka i plujesz na kulturalne osoby.

Data: 2010-01-19 18:52:29
Autor: # heÂŽsk #
On Tue, 19 Jan 2010 18:03:39 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

> [...]

Raczej to ty używasz plugawego języka i plujesz na kulturalne osoby.

 bo to TCHORZ. boi sie wystapic pod prawdziwym imieniem i nazwiskiem.

--

 HeSk

Data: 2010-01-19 19:04:40
Autor: u2
W dniu 2010-01-19 18:52, # heÂŽsk # pisze:

[...]

Tchórzostwo nie ma wiele do kultury dyskusji. Poza tym trudno uznać
niepodawanie swoich danych osobowych w usenecie za objaw tchĂłrzostwa,
tylko za rozsądne podejście do ochrony swojej prywatności.

Data: 2010-01-19 19:13:18
Autor: # heÂŽsk #
On Tue, 19 Jan 2010 19:04:40 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  bo to TCHORZ. boi sie wystapic pod prawdziwym imieniem i nazwiskiem.

Tchórzostwo nie ma wiele do kultury dyskusji. Poza tym trudno uznać
niepodawanie swoich danych osobowych w usenecie za objaw tchórzostwa,
tylko za rozsądne podejście do ochrony swojej prywatności.

 gdyby jego dane byly znane nie bylby taki odwazny i nie bluzgalby
 jak jakis menel. pluje na rydzyka ale kiedy zaproponowalem mu by
 napisal jakis pamflet na temat wiary poganiaczy wielbladow podwinal
 ogon. tu opluwajac wszystko i wszystkich czuje sie bezkarny.
 tak jak wielu bluzgaczy ktorzy dorastali w srodowisku metow
 spolecznych. tu wyladowuja swoja agresje.  --

 HeSk

Data: 2010-01-19 20:54:37
Autor: u2
W dniu 2010-01-19 19:13, # heÂŽsk # pisze:

[...]

Raczej ma określone zdanie o osobach o innych poglądach politycznych, co
do agresji i bluzgów to nie wszyscy się wychowali w t.zw. dobrych domach :)

Data: 2010-01-19 21:27:07
Autor: Artur Borubar
"Język miłości" w wykonaniu pełognidę

Użytkownik "# heRsk #" <cozaue?bigbrednie@interia.pl> napisał w

 bo to TCHORZ. boi sie wystapic pod prawdziwym imieniem i nazwiskiem.

Znalazł się ten co występuje. Masz typową komuszo - moherową mentalnośc.

Przemek

Data: 2010-01-20 19:18:04
Autor: u2
W dniu 2010-01-19 21:27, Artur Borubar pisze:

 bo to TCHORZ. boi sie wystapic pod prawdziwym imieniem i nazwiskiem.

Znalazł się ten co występuje. Masz typową komuszo - moherową mentalnośc.

Jeśli ty to piszesz to brzmi to jak pochwała :)

Data: 2010-01-20 09:47:15
Autor: cyc

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hj4c42$u7s$1news.onet.pl...
[...]

Zwroc uwage na to , jaki jazgot na grupie sie robi , kiedy pisze sie prawde o Rydzyku .
Co ciekawsze , ze ta burze rozpetuje ledwie trzy , cztery osoby bo reszta mysli o "doktorze" to samo co Ty i ja !.
Ale ta pozorna glosnosc wydobywajaca sie z "gardel " nawiedzonej liczacej 4 osoby gawiedzi ma stwarzac wrazenie , ce cala Polska krzyczy i broni Rydzyka .. Typowa moherowo-koltunska socjologiczna taktyka majac zaprezentowac "jacy to my jestesmy silni " .
Nalezaloby im powiedziec i to w formie dla nich dostepnej , czyli rownie jak Rydzyk prostackiej : " Gowno prawda . Jestescie nie tylko slabi, choc ponad norme krzykliwi ale jestescie , rowniez ponad norme glupi ! ".

cyc

Data: 2010-01-20 10:01:12
Autor: Artur Borubar
"Język miłości" w wykonaniu pełognidę
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

[...]

Psychologowie twierdzą i nie bez racji, że tylko ten kto się boi, wydziera mordę. Ktoś, kto jest pewny swego, nie ma takiej potrzeby. Argumenty tych trzech, czy czterech osób są na takim poziomie, że komentowanie ich jest stratą czasu. Sam profesor, doktor, wiktor, wektor, zapewne gdzieś w podświadomości czuje, że na dłuższą metę nie pociągnie. Własnie ostatnio się dowiedział, że na polonie za wielką wodą już nie może liczyc. I tak trzymac.

Przemek

Data: 2010-01-20 10:07:16
Autor: # heÂŽsk #
"Język miłoÂści" w wykonaniu pełognidÄ ™
On Wed, 20 Jan 2010 10:01:12 +0100, "Artur Borubar" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

Psychologowie twierdz± i nie bez racji, że tylko ten kto się boi, wydziera mordę.

 wlasnie to robisz ;o))

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-20 12:09:57
Autor: Artur Borubar
"Język miło?ci" w wykonaniu pełognidę

pisem@op.pl> wrote:

Psychologowie twierdz? i nie bez racji, że tylko ten kto się boi, wydziera
mordę.

 wlasnie to robisz ;o))

No i proszę. Uderz w stół, a nożyce się odezwą!

Przemek

Data: 2010-01-21 05:11:20
Autor: BarnabaRudge
"Język miłości" w wykonaniu pełognidę

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w
wiadomości news:hj6gor$vq2$1news.onet.pl...
> [...]

się
dowiedział, że na polonie za wielką wodą już nie może liczyc. I tak

A najgłosniej sie wydziera pewien chuj na kaczych łapach o ksywie Hesk.
Jak zbolałe, nie dokońca wyjebane przez ksiedza dobrodzieja moherowe
scierwo.

sofu

Data: 2010-01-21 07:49:28
Autor: Artur Borubar
"Język miłości" w wykonaniu pełognidę

Użytkownik "BarnabaRudge" <BarnabaRudge@o2.pl> napisał

A najgłosniej sie wydziera pewien chuj na kaczych łapach o ksywie Hesk.
Jak zbolałe, nie dokońca wyjebane przez ksiedza dobrodzieja moherowe
scierwo.

sofu

To jeden z tych dewotów, którzy nie zareagowaliby nawet wtedy, gdyby złapali katabasa jak i ch własne dziecko gwałci.

Przemek

Data: 2010-01-19 13:45:06
Autor: # heÂŽsk #
Sekciarz Rydzyk obrażał polskie rodziny.
On Tue, 19 Jan 2010 08:28:47 +0100, "Artur Borubar" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

- Problemy s± nawet z porozumieniem się z rodzin± w Polsce. Ci ludzie chodz±cy do ko¶cioła nieraz, przystępuj±cy do Komunii tak s± głupi, że przechodzi ludzkie pojęcie. Tak zazdro¶ni, tak Ľli - skarżył się w Toronto na Polaków ojciec Tadeusz Rydzyk.

 przeciez ciebie nie obrazil! po cholere przejmujesz sie katolami?
 dlaczego wy komuchy "martwicie sie" o innych? bezintersownie ?  [...]

Kawał zakłamanego gnoja jakim jest sekciarz, powoli może upatrywac końca swojej oszukańczej działalno¶ci.

 nastepny prorok ;o)). big-bolo-miglanc-adam obecnie cycem zwany  prorokowal koniec rydzyka juz w 2005 i co ? ;o))

 ty bluzgasz tak, ze menel odwrocilby sie z zazenowaniem.
 zioniesz nienawiscia do kogos kogo nie znasz. swoja opinie
 opierasz jedynie na tym co napisza szmatlawce lub lewackie gazety.
 by bylo jasne, GW to gazeta na komuszym zoldzie. redaktor naczelny
 jest z pochodzenia Zydem. nie wiem skad u nich tyle jadu.

Z dwustutysięcznej chicagowskiej polonii tylko ponad trzysta osób
zdecydowało się na spotkanie z nim.

 wiecej sie nie zmiescilo w kruchcie albo nie mieli na tace.

Na szczę¶cie z roku na rok jest ich mniej.

 tylko sie cieszyc! ilu przewidujesz na nastepne spotkanie ? ;o))

Ubóstwo słów jakimi dysponuje rydzyk i jego pomagier

 ubogi moze ma jezyk ale jak cie pieknie wq...wia! ;o)))

wskazujÂą jednoznacznie, Ĺźe nie mogÂą to byc Polacy!

 to na pewno zyd splodzony ze zwiazku ormianki z ruskim chlopem.

Ci ludzie nie potrafi± poprawnie skonstruowac zdania, które ma więcej niż trzy wyrazy.

 a "co za czarownica jedna!" ;o))) czyz to nie piekna konstrukcja.
 sam jaroslaw, prezes pis musial za nia tadzia przeprosic.

Pojechało koloratkowe bydło i obrażało polskie rodziny!

 a ty co robisz? jakim sie jezykiem poslugujesz?
 JESTES TAKI SAM JAK RYDZYK, A NAWET GORSZY!!!

Na pohybel z bydlakiem!

 A TERAZ WYTRZYJ PIANE Z UST I WYCZYSC MONITOR ;O)))