Sekciarz opluwa PO.

Data: 2011-09-12 16:31:01
Autor: Przemys³aw W
Sekciarz opluwa PO.
Jak ja s³yszê t± Platformê, jak oni mówi±, proszê wybaczyæ, to widzê k³amstwo na k³amstwie - mówi³ o. Rydzyk w Radiu Maryja

Wiêcej... http://wyborcza.pl/1,75478,10273502,O__Rydzyk__Platforma_to_klamstwo_na_klamstwie.html#ixzz1XkSJK6zT

Mo¿esz ³gaæ toruñski oszu¶cie, nic ci to nie pomo¿e. Cztery lata temu te¿ chcia³e¶ zatopiæ Platforme Obywatelsk± i ci siê nie uda³o. Mówisz o k³amstwach? Nie masz moralnego prawa dopóki nie rozliczysz siê z pieniêdzy ukradzionych stoczniowcom.

Przemek

--

"O¶wiadczam, ¿e w dniu 16.08.2011 podczas konferencji prasowej (...) rozpowszechni³em nieprawdziwe informacje..." - tak zaczynaj± siê sprostowania opublikowane przez Adama Hofmana i Tomasza Porêbê. Politycy PiS przyznaj± w nich, ¿e mówili nieprawdê twierdz±c, i¿Platforma Obywatelska ma b±d¼ to 'zerowy udzia³' w niektórych inwestycjach b±d¼ "nie bra³a w nich udzia³u" b±d¼ 'ogranicza³a na nie fundusze".

Data: 2011-09-12 16:38:37
Autor: jadrys
Sekciarz opluwa PO.
W dniu 2011-09-12 16:31, Przemysław W pisze:
Jak ja słyszę tą Platformę, jak oni mówią, proszę wybaczyć, to widzę kłamstwo na kłamstwie - mówił o. Rydzyk w Radiu Maryja

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75478,10273502,O__Rydzyk__Platforma_to_klamstwo_na_klamstwie.html#ixzz1XkSJK6zT

Możesz łgać toruński oszuście, nic ci to nie pomoże. Cztery lata temu też chciałeś zatopić Platforme Obywatelską i ci się nie udało. Mówisz o kłamstwach? Nie masz moralnego prawa dopóki nie rozliczysz się z pieniędzy ukradzionych stoczniowcom.

Przemek

--

A właśnie że ma prawo.. Głoszenie prawdy jest jego powołaniem.

Data: 2011-09-12 16:48:37
Autor: Przemysław W
Sekciarz opluwa PO.
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał

Głoszenie prawdy jest jego powołaniem.

To dlaczego nie chce powiedzieć co zrobił z pieniędzmi ukradzionymi stoczniowcom?

Przemek

--

"Oświadczam, że w dniu 16.08.2011 podczas konferencji prasowej (...) rozpowszechniłem nieprawdziwe informacje..." - tak zaczynają się sprostowania opublikowane przez Adama Hofmana i Tomasza Porębę. Politycy PiS przyznają w nich, że mówili nieprawdę twierdząc, iżPlatforma Obywatelska ma bądź to 'zerowy udział' w niektórych inwestycjach bądź "nie brała w nich udziału" bądź 'ograniczała na nie fundusze".

Data: 2011-09-12 19:55:53
Autor: jadrys
Sekciarz opluwa PO.
W dniu 2011-09-12 16:48, Przemysław W pisze:
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał

Głoszenie prawdy jest jego powołaniem.

To dlaczego nie chce powiedzieć co zrobił z pieniędzmi ukradzionymi stoczniowcom?

Przemek

Nie wiem, nie wiem nawet czy zostały ukradzione.

Data: 2011-09-12 20:12:38
Autor: Bogdan Idzikowski
Sekciarz opluwa PO.

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j4lh2b$4od$1news.onet.pl...
[...]

Dlaczego nie wiesz?
Może z nim wspólpracowałeś?

Data: 2011-09-18 09:29:15
Autor: jadrys
Sekciarz opluwa PO.

[...]

Jakoś nie spotkałem z orzeczeniem sądu, ani nawet się z zarzutami prokuratorskimi w tej sprawie.

Data: 2011-09-18 10:31:36
Autor: Bogdan Idzikowski
Sekciarz opluwa PO.

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j546ii$20u$1news.onet.pl...

[...]

Czyli, że wszystko było w porządku?

Data: 2011-09-17 18:21:12
Autor: janusz@fajny.adres.to
Sekciarz opluwa PO.
Przemysław W wrote:
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał

Głoszenie prawdy jest jego powołaniem.

To dlaczego nie chce powiedzieć co zrobił z pieniędzmi ukradzionymi
stoczniowcom?

Jak mógł coś zrobić z pieniędzmi ukradzionymi stoczniowcom, skoro nie ukradł im żadnych pieniędzy?

A jeśli masz informacje, że on jakieś pieniądze stoczniowcom jednak ukradł, to zgłoś to do prokuratury.
Lub, jeśli sprawa się przedawniła, opublikuj przynajmniej dowody owej kradzieży.

j..

Data: 2011-09-17 19:25:39
Autor: Bogdan Idzikowski
Sekciarz opluwa PO.

Użytkownik "janusz@fajny.adres.to" <wnahfm.yrcvbaxb@cbpmgn.barg.cy> napisał w wiadomości news:j52ha4$shc$1news.onet.pl...
Przemysław W wrote:
[...]

Biedaku! Może jakiś lekarz zlituje się nad stanem twojego umysłu.

Data: 2011-09-18 08:20:11
Autor: (He®Sk)
Sekciarz opluwa PO.
On Sat, 17 Sep 2011 18:21:12 +0200, "janusz@fajny.adres.to"
<wnahfm.yrcvbaxb@cbpmgn.barg.cy> wrote:

Przemys³aw W wrote:
> U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³
>
> G³oszenie prawdy jest jego powo³aniem.
>

> To dlaczego nie chce powiedzieæ co zrobi³ z pieniêdzmi ukradzionymi
> stoczniowcom?

Jak móg³ co¶ zrobiæ z pieniêdzmi ukradzionymi stoczniowcom, skoro nie ukrad³ im ¿adnych pieniêdzy?

A je¶li masz informacje, ¿e on jakie¶ pieni±dze stoczniowcom jednak ukrad³, to zg³o¶ to do prokuratury.
Lub, je¶li sprawa siê przedawni³a, opublikuj przynajmniej dowody owej kradzie¿y.

j..

 przemusiowi-jackowi ksiedzowskie gacie padly na mozg i wszedzie
 widzi w kazdym zlodzieju i pedale rydzyka. z pieniedzmi na stocznie
 dowcip polega na tym, ze "stoczniowcy" nie moga sie dogadac komu
 ojczulek od wrzacej wody ma przekazac te pieniadze. ostatnio chcial
 sie do nich dobrac PiS promujac bylem przewodniczacego "S", po
 zmianie  kadr dudek z V kolumny wypial sie na prezesa PiS i pokazal
 mu fige. tym samym pieniadze dalej gnija na koncie rydzyka. geniusz!

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-09-12 18:19:30
Autor: Andrzej Budzanowski
Sekciarz opluwa PO.
W dniu 2011-09-12 16:38, jadrys pisze:

A właśnie że ma prawo.. Głoszenie prawdy jest jego powołaniem.

Ponoć górale mają takie powiedzenie że są trzy rodzaje prawdy, święta prawda, tyż prawda i gówno prawda. I teraz pytanie którą prawdę głosi? ;-)

--
http://psychobsoftware.cba.pl/ - strona niby domowa
http://psychobpl.wordpress.com/ - strona niby blogowa

Jeśli potrzebujesz się ze mną skontaktować - w co wątpię -
to usuń z adresu podkreślenie przed małpą.

Data: 2011-09-12 19:55:49
Autor: jadrys
Sekciarz opluwa PO.
W dniu 2011-09-12 18:19, Andrzej Budzanowski pisze:
[...]

Wydaje się być ta pierwsza, jeżeli chodzi o rządy PO.

Data: 2011-09-12 20:11:50
Autor: Bogdan Idzikowski
Sekciarz opluwa PO.

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j4lh2b$4od$3news.onet.pl...
[...]

A w sprawie ratowania stoczni?

Data: 2011-09-18 09:29:05
Autor: jadrys
Sekciarz opluwa PO.

[...]

Stocznie upadły a resztki zostały rozkradzione tylko i wuyłącznie za sprawą ustroju który zapanował po 89 roku. Taka jest prawda (ta pierwsza).

Data: 2011-09-13 02:07:33
Autor: stevep
Sekciarz opluwa PO.
Dnia 12-09-2011 o 16:38:37 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

W dniu 2011-09-12 16:31, Przemys³aw W pisze:
[...]

A w³a¶nie ¿e ma prawo.. G³oszenie prawdy jest jego powo³aniem.

A wot idiot to idiot.

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/