Sekciarz po pro¶bie, bilety po 35 dolarów, ludzi mniej niż w ubiegłym roku.

Data: 2010-01-15 11:41:14
Autor: * he®sk *
Sekciarz po pro¶bie, bilety po 35 dolarów, ludzi mniej niż w ubiegłym roku.
On Fri, 15 Jan 2010 08:18:04 +0100, "Artur Borubar" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

W USA i Kanadzie na opłatkach ze słuchaczami zbiera pieni±dze m.in. na Radio
Maryja

Bazylika pw. ¶w. Jacka w Chicago w ostatni± niedzielę wypełniona była po
brzegi. Trochę więcej wiernych niż zwykle, bo po mszy ma się odbyć spotkanie
opłatkowe Rodziny Radia Maryja. Niektórzy s± zaskoczeni, że głównym
celebrantem jest ojciec dyrektor. [...]

 widzisz jakim fenomenem jest tadzio ?

 ucz sie od niego bo cale zycie bedziesz kosze przegladac...

Data: 2010-01-15 13:58:41
Autor: Artur Borubar
Sekciarz po pro?bie, bilety po 35 dolarów, ludzi mniej niż w ubiegłym roku.

Użytkownik "* heRsk *" <ue?bigbrednie@interia.pl> napisał w

ucz sie od niego bo cale zycie bedziesz kosze przegladac...

Każdy s±dzi wg. siebie.

Przemek
--
 Reakcja Owsiaka była natychmiastowa. - Rozliczamy się, ojcze. To ojciec się nie rozlicza i, mówi±c krótko, przewala kasę - grzmiał Owsiak podczas konferencji prasowej. W ten sposób odniósł się do zarzutów jakie padły w jednej z audycji stacji z Torunia. Jeden z prowadz±cych próbował udowodnić, że WO¦P nie działa charytatywnie.

Data: 2010-01-15 14:03:27
Autor: * he®sk *
Sekciarz po pro?bie, bilety po 35 dolarów, ludzi m niej niż w ubiegłym roku.
On Fri, 15 Jan 2010 13:58:41 +0100, "Artur Borubar" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

> ucz sie od niego bo cale zycie bedziesz kosze przegladac...

Każdy s±dzi wg. siebie.

 jak uwazasz.  przygladaj sie rydzykowi.  ucz sie od niego. tak sie robi kase.
 to twoj duchowy mentor. bez niego jestes niczym.

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-15 14:10:01
Autor: Artur Borubar
Sekciarz po pro?bie, bilety po 35 dolarów, ludzi mniej niż w ubiegłym roku.

Użytkownik "* heRsk *" <ue?bigbrednie@interia.pl> napisał

 przygladaj sie rydzykowi.
 ucz sie od niego. tak sie robi kase.

Nie mogę się uczyc, bo dla mnie Rydzyk jest zwykłym ¶mieciem zasługuj±cym tylko na pogardę.

Przemek

Data: 2010-01-15 14:21:58
Autor: * he®sk *
Sekciarz po pro?bie, bilety po 35 dolarów, ludzi m niej niż w ubiegłym roku.
On Fri, 15 Jan 2010 14:10:01 +0100, "Artur Borubar" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

 przygladaj sie rydzykowi.
 ucz sie od niego. tak sie robi kase.

Nie mogę się uczyc, bo dla mnie Rydzyk jest zwykłym ¶mieciem zasługuj±cym tylko na pogardę.

 i co z tej pogardy masz ?
 zszargane nerwy, a rydzyk kase... ;o))

Data: 2010-01-15 14:51:46
Autor: Artur Borubar
Sekciarz po pro?bie, bilety po 35 dolarów, ludzi mniej niż w ubiegłym roku.
Użytkownik "* heRsk *" <ue?bigbrednie@interia.pl> napisał

 i co z tej pogardy masz ?
 zszargane nerwy, a rydzyk kase... ;o))

Nie przesadzaj. Sekciarz nie jest kim¶, kto mógłby mnie denerwowac. Po prostu napisałem co o nim my¶lę.

Przemek

Data: 2010-01-15 19:18:13
Autor: * he®sk *
Sekciarz po pro?bie, bilety po 35 dolarów, ludzi m niej niż w ubiegłym roku.
On Fri, 15 Jan 2010 14:51:46 +0100, "Artur Borubar" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

 i co z tej pogardy masz ?
 zszargane nerwy, a rydzyk kase... ;o))

Nie przesadzaj. Sekciarz nie jest kim¶, kto móg?by mnie denerwowac.

 to po jaka cholere ciagle o nim piszesz ? ;o))

Po prostu napisa?em co o nim my¶l?.

 ojczulek pewnie czyta psp wiec jestem ciekaw co mysli
 o takich jak ty. najbardziej jestem ciekaw jakich uzywa
 okreslen na temat tego co piszesz ;o)))

--

 HeSk

Sekciarz po pro¶bie, bilety po 35 dolarów, ludzi mniej niż w ubiegłym roku.