Sekciarz się korzy

Data: 2009-02-27 09:44:30
Autor: Grzegorz Z.
Sekciarz się korzy
Data: 2009-02-27 09:58:06
Autor: Piotr
Sekciarz się korzy
Dnia Fri, 27 Feb 2009 09:44:30 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,6324279,Biskup_Williamson_przeprasza_ofiary_Holocaustu.html

Czego to ludzie nie zrobi± dla pieniędzy...
pz
Piotr

--
E. Hemingway...
Popełnił samobójstwo strzelaj±c sobie w usta z dubeltówki.

Data: 2009-02-27 10:53:05
Autor: ColgatesBilly
Sekciarz się korzy

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:4p2huw3mjyzh.1e7hscomvxd44.dlg40tude.net...
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,6324279,Biskup_Williamson_przeprasza_ofiary_Holocaustu.html

Czy przepraszal ofiary czy... holokaust byznes?
Bo jesli tych pierwszych, to chcialbym wiedziec, w jaki sposob  o f i a r y
przekaza nam, ze... przeprosiny zostaly  p r z y j e t e?
No i gdzie?
W jakims "Daily Fire"?
( na czyj koszt?)

Tu rodzi sie kolejny problem.
Czy maja sens przeprosiny, jak druga strona, z zalozenia...
n i e  p r z e b a c z a ?

Kol

Data: 2009-02-27 09:56:18
Autor: Grzegorz Z.
Sekciarz się korzy
Dnia Fri, 27 Feb 2009 10:53:05 +0200, ColgatesBilly napisał(a):

[...]

Nie, oczywi¶cie, sekciarz nikogo nie przeprosił. To wszystko jak zwykle manipulacje GWna.

--
"Każdy my¶l±cy człowiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2009-02-27 13:51:18
Autor: ColgatesBilly
Sekciarz się korzy

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:17sajy1gi47ex$.1npe0nzd0e9xp$.dlg40tude.net...
[...]

Widze ze nie rozumiesz najprostszych tekstow....
Tobie starcza ze przeprosil ( gdzie to negowalem?)

Ja, obdarzony  g l e b i o   u m y s l o w o   staram sie wyjsc poza
ramki, przebic dno i zobaczyc, co jest po drugiej stronie... LUSTRAcji  ;)

Kol

Data: 2009-02-27 13:12:30
Autor: Roman Rumian
Sekciarz się korzy
Panie Krzysztofie,

ColgatesBilly pisze:
(...)
Ja, obdarzony  g l e b i o   u m y s l o w o   staram sie wyjsc poza
ramki, przebic dno i zobaczyc, co jest po drugiej stronie... LUSTRAcji  ;)

a zuważa Pan zasadnicza niekonsekwencje postempowcow: zmuszanie przez Ko¶cił np. Giordano Bruno do wyrzeczenia się kłamstw i herezji było be, ale w tym przypadku jest cacy.
Możeby sie postemp zdecydował na jakie¶ spójne stanowisko ?!

Trudno mi oceniać Papieża, ale sk±d wiadomo, czy za parę lat nie trzeba będzie przepraszać, jak tamtego ?

Roman Rumian

Data: 2009-02-27 17:17:35
Autor: ColgatesBilly
Sekciarz się korzy

"Roman Rumian" <gerumian@cyf-kr.edu.pl> wrote in message news:go8kvt$4uk$1srv.cyf-kr.edu.pl...
Panie Krzysztofie,

ColgatesBilly pisze:
(...)
[...]

Tym argumentem, chyba niestety Pan ich nie przekona, bo:
Brono... byl w racji, a Holokaust... tez ma zawsze racje.

Trudno mi oceniać Papieża, ale sk±d wiadomo, czy za parę lat nie trzeba będzie przepraszać, jak tamtego ?

Oceniac Papieza w sprawach politycznych istotnie nie ma sensu
jako ze, on sam wie najlepiej, jak utrzymywac rownowage na scenie swiatowej
i co sie bardziej oplaca (Koscolowi R-K)  w danej chwili.

Ja zas, jak i miliony podobnych, ktorzy nie uznaja najnowszych dogmatow koscielnych
( jak np. nieomylnosc)
uwazam, ze w dziedzinie NAUKI WIARY, powinien podlegac surowej, biblijnej ocenie,
acz ten akurat, zdaje sie byc jej najblizszy.
Tyle ze, w takiej rozbudowanej, zhierarchizowanej instytucji, zaden apostol czy nawet
sam Jezus, nie mialby najmniejszych szans ma jakakolwiek odnowe.

To kwestia skaly i piasku

P-Kol

Data: 2009-02-27 22:23:33
Autor: Grzegorz Z.
Sekciarz się korzy
Dnia Fri, 27 Feb 2009 13:12:30 +0100, Roman Rumian napisał(a):

Panie Krzysztofie,

ColgatesBilly pisze:
(...)
[...]

Nie chcę się wypowiadać za innych postępowców, ale dla mnie sprawa wygl±da
tak że jak już mam żyć w kraju rz±dzonym przez kler kat. to lepiej jak
będzie to kler posoborowy.

Możeby sie postemp zdecydował na jakie¶ spójne stanowisko ?!

Postęp jest ze swej natury pluralistyczny i demokratyczny. To konserwatyzm
jest zamordystyczny i jedynie słuszny.
 --
"Każdy my¶l±cy człowiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2009-03-01 03:20:24
Autor: zeusx
Sekciarz się korzy

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:yqo38sozmayr$.1uz59hajjptt0$.dlg40tude.net...
Postęp jest ze swej natury pluralistyczny i demokratyczny. To konserwatyzm
jest zamordystyczny i jedynie słuszny.

To UE jest konserwatywna?
zx

Data: 2009-03-01 13:36:26
Autor: Grzegorz Z.
Sekciarz się korzy
Dnia Sun, 1 Mar 2009 03:20:24 +0100, zeusx napisał(a):

[...]

A gdzie tam. Postępowa. Referendum było. --
"Każdy my¶l±cy człowiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2009-03-02 00:44:23
Autor: zeusx
Sekciarz się korzy

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:rm2mce9h2579.p86smpgknjsd$.dlg40tude.net...
Postęp jest ze swej natury pluralistyczny i demokratyczny. To konserwatyzm
jest zamordystyczny i jedynie słuszny.
To UE jest konserwatywna?
A gdzie tam. Postępowa. Referendum było.

A że nie po lini, to będ± następne do skutku.
Dowcip jest teraz,czy wczęsniej?
zx

Data: 2009-03-02 01:44:20
Autor: Grzegorz Z.
Sekciarz się korzy
On 2 Mar, 00:44, "zeusx" <ze...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶cinews:rm2mce9h2579.p86smpgknjsd$.dlg40tude.net...

> A gdzie tam. Postępowa. Referendum było.

A że nie po lini, to będ± następne do skutku.

Referendum w sprawie UE to było w 2003 roku, spektrum.

Data: 2009-02-27 12:20:20
Autor: =he®sk=
Sekciarz si? korzy
On Fri, 27 Feb 2009 09:44:30 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,6324279,Biskup_Williamson_przeprasza_ofiary_Holocaustu.html

 radujcie sie wiec bracia ateisci ! ;o)))

 --

 HeSk

"NieprawdÂą jest, jakoby Internet byÂł ziemiÂą niczyjÂą

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-02-28 07:46:52
Autor: Grzegorz Z.
Sekciarz si? korzy

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,6324279,Biskup_Williamson_przeprasza_ofiary_Holocaustu.html

 radujcie sie wiec bracia ateisci ! ;o)))

Katoliccy ateiści tacy jak ty czy Wolniewicz czy zwykli ateiści, tacy jak
ja lub Dawkins?

Data: 2009-02-28 14:52:25
Autor:
Sekciarz si? korzy
On Sat, 28 Feb 2009 07:46:52 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

>  radujcie sie wiec bracia ateisci ! ;o)))
Katoliccy atei¶ci tacy jak ty

 swieccy katolicy ;o)))

czy Wolniewicz

 nie znam, to jakis twoj koles ?

czy zwykli atei¶ci, tacy jak ja lub Dawkins?

 ty jestes KOMUCH a nie ateista ;o)))

--

 HeSk

Data: 2009-02-28 15:38:20
Autor: Grzegorz Z.
Sekciarz si? korzy

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

 radujcie sie wiec bracia ateisci ! ;o)))
Katoliccy ateiści tacy jak ty

 swieccy katolicy ;o)))

Świeccy katolicy powinni siedzieć cicho w kwestii poczynań świętych książąt
ich kościoła.

 ty jestes KOMUCH a nie ateista ;o)))

Nie wyklucza jedno drugiego.

Data: 2009-02-27 13:49:05
Autor: Maur Zgór
Sekciarz się korzy
On 27 Lut, 09:44, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,6324279,Biskup_William...

--
"Każdy my¶l±cy człowiek jest ateist±" - E.Hemingway

i antysemit±
http://www.rp.pl/artykul/269468.html

--
Maur Zgór