Sekcja 8...

Data: 2009-03-27 00:47:26
Autor: Titus Atomicus
Sekcja 8...
.... byla w TVN.
I nic, cholera, nie zrozumialem.
:-(
TA

Data: 2009-03-27 00:53:08
Autor: Arek
Sekcja 8...
Użytkownik Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał:
.... byla w TVN.
I nic, cholera, nie zrozumialem.

Bo to kolejny oszukany scenariuszowo film jak np. 6 Zmysł.

pozdrawiam
Arek

--

www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2009-03-27 01:03:49
Autor: frank drebin
Sekcja 8...
Użytkownik wrote:
... byla w TVN.
I nic, cholera, nie zrozumialem.

podpinam się.
Oglądałem to kilka lat nazad i też nie załapałem końcówki.

Data: 2009-03-27 02:13:12
Autor: Moon
Sekcja 8...
Użytkownik wrote:
... byla w TVN.
I nic, cholera, nie zrozumialem.

tam nic nie było do rozumienia
za dużo kombinujesz, chłopcze,

moon

Data: 2009-03-27 06:29:07
Autor: Rais
Sekcja 8...
... byla w TVN.
I nic, cholera, nie zrozumialem.
:-(

Trzeba było oglądać "Dzień niepodległości" na TV4.
Tam nie ma problemów z rozumieniem.
;)

--
pzdr

Data: 2009-03-27 10:01:05
Autor: Catalyst
Sekcja 8...

<Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> wrote in message news:Titus_Atomicus-8F983D.00472627032009news.onet.pl...
... byla w TVN.
I nic, cholera, nie zrozumialem.
:-(

Jedyne czego nie zakumałem to czy ta dupa na końcu w knajpie (brunetka) to była "komandoska" z dżungli?
Reszta prosta :)

Data: 2009-03-27 12:15:10
Autor: hermar
Sekcja 8...
Użytkownik wrote:
... byla w TVN.
I nic, cholera, nie zrozumialem.
:-(
TA

aj tam, są takie filmy na których trzeba się wyłączyć z myślenia, jak na filmach Lyncha : )
a Sekcja 8 jest tak totalnie zakręcona, że do konca nie wiadomo kto z kim, a końcówka tak 'specjalnie' prosta, by widz zaczął pstrykać folię bąbelkową z ogłupienia : )

--
www.marcinhernik.com

Sekcja 8...