Sekret/Tajemnica Enigmy

Data: 2010-10-03 11:02:23
Autor: Ewa
Sekret/Tajemnica Enigmy
Witam!

Może ktoś wie gdzie w Polsce, najlepiej w Warszawie,
można kupić polski film fabularny "Sekret Enigmy"
i/lub polski serial "Tajemnica Enigmy" koniecznie
z napisami w jęz. angielskim.

Pozdrawiam
Ewa

Data: 2010-10-03 19:53:02
Autor: Titus Atomicus
Sekret/Tajemnica Enigmy
In article <4ca846a1$0$20992$65785112@news.neostrada.pl>,
 "Ewa" <Ewa@-.pl> wrote:

[...]

A o ktora wersje ci chodzi?
Bez angielskich napisow mozna dostac na stolikach po 5zl.

TA

Data: 2010-10-03 20:47:37
Autor: Ewa
Sekret/Tajemnica Enigmy
[...]

A było więcej wersji? O ile mi wiadomo, to jedyna wersja
kinowa pochodzi z 1979 r., a serial telewizyjny z 1980 r.
Jak pisałam, chodzi o filmy polskie.
Napisy angielskie są niezbędne.

Pozdrawiam
Ewa

Data: 2010-10-04 15:49:15
Autor: abelicoln
Sekret/Tajemnica Enigmy
Dnia Sun, 3 Oct 2010 20:47:37 +0200, Ewa napisał(a):

A było więcej wersji? O ile mi wiadomo, to jedyna wersja
kinowa pochodzi z 1979 r., a serial telewizyjny z 1980 r.
Jak pisałam, chodzi o filmy polskie.
Napisy angielskie są niezbędne.

Nie wiem czy/jak była wydana wersja kinowa, ale na płytkach z serialem
wydanych przez TVP nie ma żadnych napisów. --
Pozdrawiam,
abelincoln
dlugajczyk.pl

Data: 2010-10-05 15:08:48
Autor: Titus Atomicus
Sekret/Tajemnica Enigmy
In article <4ca8cfc9$0$22811$65785112@news.neostrada.pl>,
 "Ewa" <Ewa@-.pl> wrote:

> [...]

A było więcej wersji? O ile mi wiadomo, to jedyna wersja
kinowa pochodzi z 1979 r., a serial telewizyjny z 1980 r.

A to przepraszam. Jakos 'polski' mi ulecialo...

TA

Sekret/Tajemnica Enigmy