Sekretarka zrobiła błąd w maszynopisie- winien Kaczyński

Data: 2011-03-29 13:28:55
Autor: Hans Kloss
Sekretarka zrobiła błąd w maszynopisie- winien Kaczyński
On 29 Mar, 21:48, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:
Mamy kolejną językową wpadkę

Przecież to jest durniu maszynopis. A sam niedawno, razem ze sforą
platfonskich tępaków, twierdziłeś że Prezes z pewnością nie ma bladego
pojęcia o komputerach więc bloga to mu na pewno pisze kto inny.
Zdecyduj się więc durniu na jedną wersję- byle spójną; )
J-23

Data: 2011-03-29 22:31:08
Autor: Grzegorz Z.
Kaczyński:wyrażam zgodę na poścignięcie mnie do odpowiedzialności...
Hans Kloss napisał:

[...]

To w picie używają jeszcze maszyn do pisania? A może to Mama mu napisała?

I nie zmieniaj tematów nie swoich wątków.

Data: 2011-03-29 14:11:55
Autor: Hans Kloss
Kaczyński:wyrażam zgodę na poścignięcie mnie do odpowiedzialności...
On 29 Mar, 22:31, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

To w picie u ywaj jeszcze maszyn do pisania?
Maszynopis= tekst pisany na maszynie. Także elektronicznej.
A mo e to Mama mu napisa a?
A może jesteś idiotą?
I nie zmieniaj temat w nie swoich w tk w.
Będę zmieniał ile razy przyjdzie mi na to ochota.
J-23

Data: 2011-03-30 07:58:47
Autor: Przemysław W
Kaczyński:wyrażam zgodę na poścignięcie mnie do odpowiedzialności...

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał

A może jesteś idiotą?
I nie zmieniaj temat w nie swoich w tk w.
Będę zmieniał ile razy przyjdzie mi na to ochota.

Wszystko wskazuje na to, że to ty jesteś idiotą.

Przemek

--

"Prezes Prawa i Sprawiedliwości Jarosław Kaczyński w piśmie do marszałka Sejmu Grzegorza Schetyny,
 do którego dotarli dziennikarze TVP Info, wyraził zgodę na... "poścignięcie" go do odpowiedzialności karnej."

Data: 2011-03-29 23:06:00
Autor: Hans Kloss
kolejne kłamstwa kłameckiej kanalii
On 30 Mar, 07:58, Przemysław W <Bro my RP przed pisem@...pl> wrote:
[stek bredni]

Jak w tytule
J-23

Data: 2011-03-30 09:31:07
Autor: Grzegorz Z.
Kaczyński:wyrażam zgodę na poścignięcie mnie do odpowiedzialności...

I nie zmieniaj temat w nie swoich wątków.

Mama ci to pisała?

Data: 2011-03-30 16:03:35
Autor: Ronald Kuczek
On 03/30/2011 08:06 AM, Hans Kloss wrote:
On 30 Mar, 07:58, Przemysław W<Bro my RP przed pisem@...pl>  wrote:
[stek bredni]

Jak w tytule
J-23
Po co próbujesz się kopać z koniem ?

RK

Data: 2011-03-30 16:16:18
Autor: Polonista

"Ronald Kuczek" <kuczek@kuczek.pl> wrote in message news:imvdm6$e63$1mx1.internetia.pl...
[...]

Masz na mysli Giertycha? :)

Data: 2011-03-30 01:01:09
Autor: ePolityk

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:18v3ew9yx8h4i$.14b1gnuipdrvw.dlg40tude.net...
Hans Kloss napisał:

[...]

A co w PO juz lataja do roboty latajacymi talerzami?

Data: 2011-03-30 09:32:01
Autor: Grzegorz Z.

Hans Kloss napisał:

[...]

Tak, latają, ale starszej generacji.

A maszyn do pisania to już nawet Policja nie używa, stąd moje zdziwienie.

Data: 2011-03-30 09:42:22
Autor: ePolityk

Hans Kloss napisał:

[...]

Napisz cos wiecej o talerzach starszej generacji - zaciekawilo mnie czym sie roznia od tych najnowszych :)

Data: 2011-03-29 23:00:59
Autor: 954

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:48d51f46-786a-45fc-9588-e479e2dbe5a6d28g2000yqf.googlegroups.com...
[...]

Po co piszesz do debila ?

Data: 2011-03-29 14:04:41
Autor: Hans Kloss
Sekretarka zrobiła błąd w maszynopisie- winien Kaczyński
On 29 Mar, 23:00, "954" <marek.zmy...@raptor.pl> wrote:

Po co piszesz do debila ?
Dla sportu ;) Przecież nie pisze "do niego" bo to przypadek
beznadziejnego idioty i fanatyka, tylko do ewentualnych czytelników
wpastowywanych przez niego bzdetów.
J-23

Data: 2011-03-30 00:59:36
Autor: ePolityk

"Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> wrote in message news:0a067169-3aaa-401d-b5e8-8f36120df3ecx18g2000yqe.googlegroups.com...
On 29 Mar, 23:00, "954" <marek.zmy...@raptor.pl> wrote:

Po co piszesz do debila ?
Dla sportu ;)
-- -

To tak jak ja. Podobnie jak w przypadku Kaweckiego/Warzywniaka i innych polglowkow...
Musze miec swiadomosc, ze ich glupota nie jest w stanie nas zdominowac ;)

Data: 2011-03-30 00:56:42
Autor: ePolityk

"Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> wrote in message news:48d51f46-786a-45fc-9588-e479e2dbe5a6d28g2000yqf.googlegroups.com...
[...]

Nie za wiele oczekujesz od tego ciemniaka? :)

Data: 2011-03-30 07:56:02
Autor: Przemysław W
[...]

Skąd wiesz, że maszynopis, a nie oświadczenie napisane ręcznie? Jeśli nawet byłby to maszynopis, to musiałby się pod nim podpisać twój durny idol, bo to jest jego oświadczenie. Może się spieszył na obiat i uprzejmnie nie zauważył błędu.

Nie zmieniaj tumanie tytułów nie swoich wiadoności.

Przemek

Data: 2011-03-30 09:24:04
Autor: ePolityk

"Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote in message news:imuglj$plo$1inews.gazeta.pl...
[...]

I co Kawecki, wykombinowales, ze to slowo jest czescia jego podpisu Kaczynskiego? Odwazna teza :D

Data: 2011-03-30 18:20:13
Autor: u2
W dniu 2011-03-29 22:28, Hans Kloss pisze:
[...]

Zauważ, że merdialne specsłużby dostały kociokwiku na widok błedów
Bronka gafy, ale bronią go do upadłego. Widać, że to ich agent :)

Data: 2011-03-30 18:22:02
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

[...]

Na widok błędów czy gafy?

Sekretarka zrobiła błąd w maszynopisie- winien Kaczyński