Seks po katolicku, regulamin.

Data: 2013-02-10 02:27:33
Autor: glob
Seks po katolicku, regulamin.
Oficjalny Katolicki Regulamin Odbywania Stosunków Płciowych ;z Osobami
Wierzącymi

 Imprimatur
 ks. bp. Alojzy Paczka, SJ
 In Nomine Patris, Filii et Spiritus Sancti Amen. Hosanna

  Wprawdzie - co trudno ukryć - sama istota stosunku płciowego
powoduje ryzyko zgrzeszenia nawet przy próbie jego odbycia, lecz
odrobina dobrej woli i stosowanie się do wskazówek zawartych w
"Regulaminie" pozwala uniknąć grzechu śmiertelnego i tym samym
zapewnia miejsce w Raju po krótkim okresie przebywania w Czyśćcu.

 1. Przygotowania do odbycia stosunku płciowego

 Całość przygotowań do odbycia stosunku płciowego dzielimy na:
 - spowiedź;
 - zadumę;
 - skupienie;
 - członków umywanie;
 - serca oczyszczenie.

 Zalecane szczególnie są: Psalm XXXI, od wersetu: "Jakobym patrzeć nie
chciał, takom zawżdy jeno sromotę postrzegał, a niewiasty, co spać ze
mną pragnęły, szybkom zapładniał ku większej chwale Twojej i radości
Syna Twego...";

 Kobiety powinny natomiast w takiej sytuacji zmówić następująca
modlitwę: "Azaliż nie Pan nasz z żebra Adamowego stworzył niewiastę,
coby radość tworzenia dała dziecku Jego? Czy nie ku większej chwale
Pańskiej miedzy nogi moje wniknie jasność wielkiego aktu Tworzenia? O
Panie, choćby nawet ból ciało me przeszył na wskroś, a cierpienie
rozerwało serce, dam Ci te dziecię, aby imię chwały Twojej niosło
poprzez świat na wieki wieków Gloria, gloria in excelsis Deo!"

 Obowiązkowym zakończeniem każdej modlitwy jest słowo "Amen".

 2. Wprowadzanie się w stan podniecenia

 Po odbyciu niezbędnych przygotowań należy wprowadzić się w stan
podniecenia, co najlepiej wykonać po ciemku i z zamkniętymi oczami.
Kobiety w stan podniecenia wprowadzać nie należy, ponieważ wówczas
może zostać zakłócony normalny porządek rzeczy. Podniecone kobiety
zaczynają domagać się jakiejś "przyjemności" i jej brak - naturalnie
przyjemność jest niemożliwa do uzyskania w żaden sposób - doprowadza
je do stanu frustracji i chęci odbycia stosunku z innym mężczyzną, na
ogół Szatanem. To zrozumiale, że do takiej sytuacji dopuścić nie
można.

 Dlatego kobieta powinna do ostatniej chwili zajmować się sprawami
domowymi. W opisanej sytuacji mężczyzna może wprowadzić się w stan
podniecenia ręcznie, chociaż da się spróbować innych sposobów.

 Ręczne wprowadzanie w stan podniecenia polega na długotrwałym
ściskaniu i głaskaniu penisa w części czołowej. Kiedy osiągnie on
maksymalny rozmiar i dalsze głaskanie i ściskanie nic nie daje poza
bólem, należy zawołać żonę i kazać jej ściągnąć majtki. Nic więcej
ściągać nie powinna. (No, chyba ze nosi spodnie, ale jaka katoliczka
nosi spodnie!?)

 3. Czynności poprzedzające akt stosunku płciowego

 3.1 Ułożenie ciał osób odbywających stosunek płciowy

  Kobieta wiec kładzie się na wznak na jakiejkolwiek płaszczyźnie
poziomej (zalecane jest łóżko, lecz mogą to np. być drzwi wyjęte z
zawiasów, lub deska do prasowania), natomiast mężczyzna umieszcza
swoje ciało w płaszczyźnie równoległej do ułożenia ciała kobiety,
celując penisem w otwór sromu, znajdujący się mniej więcej w
odległości 1 i 1/3 długości przeciętnego penisa w stanie podniecenia
poniżej pępka niewiasty, miedzy jej udami. Srom najczęściej jest
pokryty włosiem, co stanowi dodatkowy element ułatwiający rozpoznanie
tego miejsca. Uwaga! Nie należy próbować celować penisem w inne
owłosione miejsca na ciele kobiety, ani tym bardziej inne otwory.

 3.2 Wkładanie penisa do vaginy

 Po przyjęciu odpowiednio wygodnej pozycji należy spróbować umieścić
penisa w vaginie. Nie jest to proste, najlepiej w tym celu poprosić o
pomoc kobietę. Powinna ona ująć penisa palcami kciukiem i wskazującym
lewej dłoni, zaś następnie spróbować palcami ręki prawej namacać otwór
sromu i wsunąć do niego penisa. W tym czasie mężczyzna utrzymuje się
ponad kobieta, podpierając rękoma. Uwaga! W sytuacji, gdy kobieta nie
ma rak, penisa powinna wsadzić osoba trzecia, najlepiej wujek, ciocia
lub ewentualnie proboszcz odpowiedniej parafii. Gdy zaś nie ma rak
mężczyzna, to w zasadzie nie ma problemu.

 4. Przebieg stosunku płciowego

 Po włożeniu penisa do vaginy mężczyzna starając się utrzymywać dłońmi
w pewnym oddaleniu od kobiety (nie jest to konieczne, kobietę można z
powodzeniem przywalić swoim ciałem, żeby oduczyć raz na zawsze chęci
do stosunku) porusza rytmicznie biodrami, starając się co nieco
wysuwać i na przemian wsuwać penisa głębiej do vaginy. Siła tych
ruchów nie jest istotna. Należy pchać tym mocniej, im głośniej kobieta
krzyczy z bólu.

 5. Poczęcie

 Akt poczęcia należy do najważniejszych podczas całego stosunku. Można
wręcz rzec, że stosunek jest nieważny i gdyby dało się począć
naturalnie inną drogą, to byłby w ogóle niewskazany. Jak na razie
niestety nie dało się. (To znaczy można począć w sposób sztuczny, lecz
jest to mało katolickie i wprost potworne.) Dlatego poczynać należy
jednak jak najszybciej: optymalna ilość ruchów penisem w vaginie od
momentu rozpoczęcia stosunku do aktu poczęcia nie powinna przekraczać
10. Może to liczyć kobieta dla odpędzenia nudy. Najlepiej, żeby
liczyła głośno i po doliczeniu do dziesięciu robiła mężczyźnie
wymówki, ze jeszcze nie począł. Każdy normalny człowiek wie chyba na
czym polega poczęcie, wiec opisywać go nie trzeba. W razie gdyby były
jakieś wątpliwości, to prosimy się zgłosić do najbliższej Poradni
Katolickiej przy kościele parafialnym. Generalnie przyjmuje się, że
jeśli mężczyzna poczuje ulgę i zachce mu się spać, to już na pewno
jest po poczęciu. Niezłym sposobem na skrócenie czasu poczynania jest
poprzedzające akt stosunku długotrwałe masowanie penisa w części
czołowej. Należy jednak przy tym uważać, aby poczęcie nie nastąpiło
bez kobiety, albowiem wówczas cały akt jest nieważny i należy przed
kolejną próbą udać się do spowiedzi.

 6. Zakończenie

 Po poczęciu mężczyzna powinien natychmiast wysunąć penisa z vaginy i
oddalić od kobiety. Najlepiej, gdy zajmie się np. przeglądaniem
Biblii, lub najnowszego numeru "Rycerza Niepokalanej", jeśli
oczywiście umie czytać. Kobieta natomiast chwile leży na wznak, by
lepiej się poczęło, a potem może np. posprzątać, lub uprać skarpetki.
Po wieczornej lub porannej mszy oboje natychmiast przystępują do
spowiedzi, dokładnie zdając relacje księdzu zarówno z poczynionych
uprzednio przygotowań, jak i przebiegu samego stosunku płciowego. W
szczególności należy nadmienić o:
 - przebiegu wprowadzania się w stan podniecenia i z jakich środków w
tym celu skorzystano (w razie, gdyby były wykorzystane jakieś filmy,
należy przynieść kasety do Kościoła dla ocenzurowania;)
 - ilości ruchów penisa w vaginie od początku stosunku aż do aktu
poczęcia;
 - zachowaniu kobiety podczas aktu.
 Ksiądz spowiednik ma prawo zażądać od kobiety, aby poddała się
oględzinom w celu stwierdzenia, czy stosunek odbyty został prawidłowo
i nie spowodował jakowyś zmian w stanie fizycznym jej ciała. Kobieta
powinna ułatwić księdzu wszystkie te czynności, a także - w razie
wątpliwości - powtórzyć dokładnie stosunek płciowy w obecności
księdza, lecz bez męża. (Ze względu na tajemnice spowiedzi. Ksiądz
udzieli we własnym zakresie odpowiedniej pomocy.) W razie stwierdzenia
jakowyś nieprawidłowości, ksiądz jest obowiązany do udzielenia
niezbędnego szkolenia kobiecie; szkolenie takie musi być powtarzane aż
do skutku, czyli osiągnięcia przez kobietę pełnej sprawności Ksiądz
sam ocenia, czy sprawność taka została osiągnięta, czy nie.

Data: 2013-02-10 05:21:39
Autor: jan kowalski
[...]

Nie wiem co robisz i bierzesz ale z cala pewnoscia piszesz popadajac z
jednej skrajnosci w druga. My normalni prosci ludzie lubimy bez
udziwnien, swoje techniki praktykowane jak i te zaczerpniete z KK
zachowaj dla siebie.

Data: 2013-02-10 06:36:06
Autor: glob
On 10 Lut, 14:21, jan kowalski <donek999bro...@gmail.com> wrote:
> [...]

jednej skrajnosci w druga. My normalni prosci ludzie lubimy bez
udziwnien, swoje techniki praktykowane jak i te zaczerpniete z KK

Ludzie prości nigdy nie byli normalni dlatego tak wiocha z nienawiści
wyje, a to co kk proponuje prowadzi do nieudanego związku i do
zboczeń, więc kompromituje głupotę kleru, którego nauki kończą się w
odbycie dzieci.

Data: 2013-02-10 17:48:56
Autor: No pasaran
"glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:6a4bd756-dbf6-49cb-a351-abf90d447095hq4g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

wyje, a to co kk proponuje prowadzi do nieudanego związku i do
zboczeń, więc kompromituje głupotę kleru, którego nauki kończą się w

Masz w tym praktykę, daj kurze grzędę, to se wyżej siędzie... Z dala takiego zboczeńca i wykolejeńca trzymać od dzieci...

Data: 2013-02-10 12:21:54
Autor: Przemysław M.
Dnia Sun, 10 Feb 2013 02:27:33 -0800 (PST), glob napisał(a):

Oficjalny Katolicki Regulamin Odbywania Stosunków Płciowych ;z Osobami
Wierzącymi

Rozumiem, że księżulo poradnik opierał o własne doświadczenia.

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Jeśli to był "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialność za śmierć Lecha Kaczyńskiego i całej delegacji prezydenckiej. Musiałbym być psychicznie niezrównoważony, żeby tolerować Tuska, który odpowiada za śmierć moich przyjaciół. Powtarzam, że nie kieruję się żądzą zemsty. Ja potrafiłem w życiu wybaczyć wielokrotnie, ale pan Tusk nie spełnia żadnego kryterium, żebym miał mu wybaczyć - podsumowuje
Kaczyński.

Data: 2013-02-10 03:38:59
Autor: glob
On 10 Lut, 12:21, Przemysław M. <BronimyPiSprze...@gaztea.pl> wrote:
> [...]

żądzą zemsty. Ja potrafiłem w życiu wybaczyć wielokrotnie, ale pan Tusk
nie spełnia żadnego kryterium, żebym miał mu wybaczyć - podsumowuje

A czytałeś ten poradnik, na początku niedowierzałem , ale rzeczywiście
im żone bardziej boli tym lepiej , żona ma się nie podniecić bo to
grzech i będzie tylko z szatanem chciała, tylko 10 posunięć penisem bo
więcej to. grzech...itd.

Data: 2013-02-10 12:48:24
Autor: u2
W dniu 2013-02-10 12:38, glob pisze:
[...]

Hmm dziwny poradnik napisales glomb. Nie mi nic o ruchaniu w odbytnice...-;)

Data: 2013-02-10 04:12:25
Autor: glob
On 10 Lut, 12:48, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> więcej to. grzech...itd.

Hmm dziwny poradnik napisales glomb. Nie mi nic o ruchaniu w odbytnice...-;)

Za to jest wiele sposobów jak seks uprzykrzyć, brakuje tylko tak
popularnego wśród katoli biczownictwa by podniecenia do seksu nie
czuć .

Data: 2013-02-10 14:23:32
Autor: u2
W dniu 2013-02-10 13:12, glob pisze:
[...]

Nigdy nie probowales po katolicku, wiec gwno wiesz, bo w odbytnicy tylko byles...-;)

Data: 2013-02-10 06:37:50
Autor: glob
On 10 Lut, 14:23, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]
> czuć .

Nigdy nie probowales po katolicku, wiec gwno wiesz, bo w odbytnicy tylko

Po katolicku to nawet nie jest seks tylko wzajemne umartwianie,
wiedział kler jak ludziom życie popsuć, bo oni nie mają dupeczek.

Data: 2013-02-10 13:31:52
Autor: No pasaran
"glob" <strukturalizm@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:804e0571-1c0c-47d7-a1a4-97c28f6af5defn10g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

im żone bardziej boli tym lepiej , żona ma się nie podniecić bo to
grzech i będzie tylko z szatanem chciała, tylko 10 posunięć penisem bo

Od w dupę ruchania żonę będzie zawsze boleć i się żona od tego nigdy nie podnieci...

Data: 2013-02-10 13:32:54
Autor: Grzegorz Z.
No pasaran napisał:

Od w dupę ruchania żonę będzie zawsze boleć i się żona od tego nigdy nie podnieci...

Żona ci powiedziała?

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-10 05:02:33
Autor: glob
On 10 Lut, 13:32, "Grzegorz Z." <to...@higginson.org> wrote:
No pasaran napisał:

> Od w dupę ruchania żonę będzie zawsze boleć i się żona od tego nigdy nie
> podnieci...

Żona ci powiedziała?

--
"We are controlling the transmission"

Żona to by wyła z rozkoszy, a z kozą to nie wiadomo bo nie mówi, więc
jak wyła to myśli że z bólu.:-D

Data: 2013-02-10 14:42:41
Autor: Bogdan Idzikowski

No pasaran napisał:

> Od w dupę ruchania żonę będzie zawsze boleć i się żona od tego nigdy nie
> podnieci...

Żona ci powiedziała?

--
"We are controlling the transmission"

Żona to by wyła z rozkoszy, a z kozą to nie wiadomo bo nie mówi, więc
jak wyła to myśli że z bólu.:-D

=============================

Ale beczy! Może wydawać bek rozkoszy, bólu czy innych odczuć!

ubawiony

Data: 2013-02-10 05:07:35
Autor: glob
No pasaran napisał:

> Od w dupę ruchania żonę będzie zawsze boleć i się żona od tego nigdy nie
> podnieci...

Żona ci powiedziała?

--
"We are controlling the transmission"

Może jednak próbował alevna sucho, bo tak głupi że nie wie że trzeba
użyć nawilżacza.

Data: 2013-02-10 14:21:20
Autor: No pasaran
No pasaran napisał:

> [...]
> podnieci...

Żona ci powiedziała?
Może jednak próbował alevna sucho, bo tak głupi że nie wie że trzeba

Wynaturzony dzikus...

Data: 2013-02-10 06:32:50
Autor: glob
On 10 Lut, 14:21, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:
"glob" <struktural...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:e483c6c2-ebac-4c6b-ac78-5cbe2f72ce18fw24g2000vbb.googlegroups.com...

> Może jednak próbował alevna sucho, bo tak głupi że nie wie że trzeba
> użyć nawilżacza.

Wynaturzony dzikus...

Nie to normalne, dzikus to o tym nie wie i kozy posuwa.

Data: 2013-02-10 15:42:41
Autor: u2
W dniu 2013-02-10 15:32, glob pisze:
Wynaturzony dzikus...
Nie to normalne, dzikus to o tym nie wie i kozy posuwa.

Czyli ty dzikus glomb...-;)

Data: 2013-02-10 17:43:50
Autor: No pasaran
"glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:a24a6326-4dbd-41a4-8e02-59d977923114w4g2000vbk.googlegroups.com...
> [...]

> użyć nawilżacza.

Wynaturzony dzikus...

Nie to normalne, dzikus to o tym nie wie i kozy posuwa.

Wykolejeniec zboczony, niebezpieczny dla środowiska...

Data: 2013-02-10 14:12:31
Autor: No pasaran
"Grzegorz Z." <torri@higginson.org> schrieb im Newsbeitrag news:kf8416$2qe$1dont-email.me...
No pasaran napisał:

Od w dupę ruchania żonę będzie zawsze boleć i się żona od tego nigdy nie
podnieci...

Żona ci powiedziała?

Nie rozmawiasz z żoną, jak ją zmuszasz do seksu analnego? Nie ma prawa się odezwać?

Data: 2013-02-10 05:17:07
Autor: glob
On 10 Lut, 14:12, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:
"Grzegorz Z." <to...@higginson.org> schrieb im Newsbeitragnews:kf8416$2qe$1dont-email.me...

> Żona ci powiedziała?

Nie rozmawiasz z żoną, jak ją zmuszasz do seksu analnego? Nie ma prawa się
odezwać?

Ale normalne żony pragną seksu analnego bo taki seks daje więcej
rozkoszy. Żona która nie chce nie ufa partnerowi lub jest zablokowana
umysłowo i trzeba ją powoli odblokowywać.

Data: 2013-02-10 14:22:13
Autor: No pasaran
"glob" <strukturalizm@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:61139881-109b-497a-8d34-718a97527967k14g2000vbv.googlegroups.com...
> [...]

rozkoszy. Żona która nie chce nie ufa partnerowi lub jest zablokowana
umysłowo i trzeba ją powoli odblokowywać.

Tfu, pederasta pierdolony!

Data: 2013-02-10 23:20:40
Autor: mkarwan
Seks po katolicku, regulamin.
Użytkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisał w wiadomości news:kf8416$2qe$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i mój partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl
"Wespól w zespól z moim partnerem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/41d9cacf48e44dea?hl=pl

"zrob mi laske "
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7d1d01735b978bc6?hl=pl
"Grzesia" zamów sobie na telefon.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/73a10437251c4fe5?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

" Jestem prawnikiem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c5466853818aaf10?hl=pl

"Masz cos nie tak z tym lbem!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/ec882cfb6109439a?hl=pl

"Za kazdy taki post powinno ci sie wyrywac pare tysiecy wlosów i wybijac
jeden zab."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6f969fb2ae0ae03d?hl=pl

"Zajebiemy dzisiaj mkarwana"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3abdd1aa0c174ac3?hl=pl

"Co za skurwysyn"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/6eed6f87eb6c04a0?hl=pl

"stado moherskiego bydla wychodzacego z kosciola"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/342e7d3b837d07b3?hl=pl

"Watykanskie totemy won z Polski!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a472c27183b8834e?hl=pl

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"i huj :)"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6064ad8733dd4618?hl=pl

"O kurwa!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/13170d7cc479cda3?hl=pl

"Rozjebalo mnie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0da237172c7c09a5?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta i na ten wasz kosciól"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

"Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0604810f57bf3c1a?hl=pl

"huj i dupa. Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aab27b11aa3a4651?hl=pl

"A teraz wykurwiaj w podskokach"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/4d3fe7f2c006b740?hl=pl

"Jak bedziesz spierdalal"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aadf7078fef1ca5d?hl=pl

Data: 2013-02-10 14:59:06
Autor: the_foe
W dniu 2013-02-10 13:31, No pasaran pisze:
Od w dupę ruchania żonę będzie zawsze boleć i się żona od tego nigdy nie
podnieci...

a myslalem, ze tylko z ekonomii jestes noga ... ;)

--
the_foe

Data: 2013-02-10 15:13:26
Autor: u2
W dniu 2013-02-10 14:59, the_foe pisze:
W dniu 2013-02-10 13:31, No pasaran pisze:
Od w dupę ruchania żonę będzie zawsze boleć i się żona od tego nigdy nie
podnieci...

a myslalem, ze tylko z ekonomii jestes noga ... ;)

Widac, ze na psp wylaniaja sie dwa obozy :

1. ci co ruchaja w odbytnice
2. ci co nie ruchaja w odbytnice...-;)

Data: 2013-02-10 06:39:15
Autor: glob
On 10 Lut, 15:13, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> a myslalem, ze tylko z ekonomii jestes noga ... ;)

Widac, ze na psp wylaniaja sie dwa obozy :

1. ci co ruchaja w odbytnice
2. ci co nie ruchaja w odbytnice...-;)

Ci co są szczęśliwi z partnerkami i ci sfrustrowani.

Data: 2013-02-10 15:44:05
Autor: u2
W dniu 2013-02-10 15:39, glob pisze:
Widac, ze na psp wylaniaja sie dwa obozy :

1. ci co ruchaja w odbytnice
2. ci co nie ruchaja w odbytnice...-;)
Ci co są szczęśliwi z partnerkami i ci sfrustrowani.

Zgadza sie, sodomie i gomorie uprawiaja sfrustrowani, ruchajacy w odbytnice kozy, tacy jak glomb...-;)

Data: 2013-02-10 07:56:30
Autor: glob
On 10 Lut, 15:44, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Ci co są szczęśliwi z partnerkami i ci sfrustrowani.

Zgadza sie, sodomie i gomorie uprawiaja sfrustrowani, ruchajacy w
odbytnice kozy, tacy jak glomb...-;)

Homofobia wykrzywia obraz własnego ciała , stąd to wycie, ludzie boją
się nerwicowo własnej odbytnicy.

Data: 2013-02-10 17:41:53
Autor: u2
W dniu 2013-02-10 16:56, glob pisze:
Homofobia wykrzywia obraz własnego ciała , stąd to wycie, ludzie boją
się nerwicowo własnej odbytnicy.

No i dlatego ty homofobie ruchasz w odbytnice..-;)

Data: 2013-02-11 02:18:36
Autor: jr

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5117cdd2$0$1215$65785112news.neostrada.pl...

| No i dlatego ty homofobie ruchasz w odbytnice..-;)

Znowu cos popie...liles nudziarzu.

Data: 2013-02-11 10:42:19
Autor: u2
W dniu 2013-02-11 02:18, jr pisze:

| No i dlatego ty homofobie ruchasz w odbytnice..-;)

Znowu cos popie...liles nudziarzu.

Nic nie pomylilem partyjniacko-ubecko mendo. Takie zacietrzewienie charakteryzuje was ubeckich homofobow ruchajacyh w odbytnice...-;)

Data: 2013-02-11 17:38:44
Autor: jr

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5118bcfc$0$1208$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
| > |
| > |

| Nic nie pomylilem

Nie? To od kiedy 'glob' jest homofobem?

 partyjniacko-ubecko mendo. Takie zacietrzewienie
| charakteryzuje was ubeckich homofobow ruchajacyh w odbytnice...-;)

Alez ty nudny jestes u2

Data: 2013-02-10 17:47:28
Autor: No pasaran
"glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:ba9aa20f-62b0-4223-badc-e3d09372be46hl5g2000vbb.googlegroups.com...
On 10 Lut, 15:44, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

odbytnice kozy, tacy jak glomb...-;)

Homofobia wykrzywia obraz własnego ciała , stąd to wycie, ludzie boją

Dzisiaj będzie znów w kakałko?

Data: 2013-02-10 17:46:15
Autor: No pasaran
"glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:44f4fa8f-2be9-4a1b-b7d8-add054b5dc7ae11g2000vbv.googlegroups.com...
On 10 Lut, 15:13, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

1. ci co ruchaja w odbytnice
2. ci co nie ruchaja w odbytnice...-;)

Ci co są szczęśliwi z partnerkami i ci sfrustrowani.

Jak jesteś szczęśliwy, to się zamknijcie w szafie... Tfu!

Data: 2013-02-10 17:45:29
Autor: No pasaran
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:5117ab07$0$1210$65785112news.neostrada.pl...
[...]

He, he, he, tu więcej takich zboczeńców...

Data: 2013-02-10 17:50:57
Autor: No pasaran
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> schrieb im Newsbeitrag news:kf8939$oj0$2news.dialog.net.pl...
[...]

Masz coś zboczku o ekonomii, ale i tak chuja z tego zrozumiesz...

Przez takich "ekonomistów" jak ty, Polska tak stoi jak stoi, w ogonie cywilizowanego świata:

http://www.kontrowersje.net/bajka_o_tym_jak_donald_za_o_y_opcj_w_ue_a_klienci_piramidy_podzi_kowali_za_wy_sz_rat_we_franku

Bajka o tym jak Donald założył "opcję" w UE, a klienci piramidy
podziękowali za wyższą ratę we franku
posted by MatkaKurka on sob., 09.02.2013 - 18:04

Patrzę z prawdziwym zachwytem na to, jak prosty "ekonomiczny" cyrk
osobliwości rozdziawia gęby niepiśmiennym i takim co w rachowaniu mają
granicę ustawioną na 10 palców. Podnieceni ze wszystkich stron jak
pijany płotu czepiają się narzuconej "narracji", tymczasem ten pogrzeb
wcale nie jest zabawny. Każdy, dosłownie każdy, propagandowy "torcik"
przedstawiany jako matematyka jest pochłaniany przez bieda lud z
rozdziawioną gębą.

Mechanizm jest tak prosty i jednocześnie tak sprawny, ponieważ prosty
i niepełnosprawny jest ciemny lud. Zacznijmy od piramidy walutowej,
magicznej kwoty 300 miliardów rzuconej w trakcie kampanii wyborczej, z
czego potem Lewandowski pokpiwał, opowiadając dowcipy licealistom, a w
krytycznym momencie darł ostanie włosy z głowy. Magia liczb, niczym w
wielkiej kumulacji totolotka, a liczydło stoi z boku i z politowaniem
zerka na klientów kolektur. Obietnica padła w październiku 2011 roku,
wówczas kurs euro wynosił 4,47 i jakby nie liczyć Tusk obiecał
ciemnocie 67 miliardów euro, po czym ogłosił, że tego nie będzie w
stanie załatwić nikt inny poza PO.

Czy ta kwota niepiśmiennym coś mówi? No to w takim razie porównajmy ją
z dzisiejszą propagandą - PiS załatwił 69 miliardów euro, my
załatwiliśmy prawie 73. Teraz coś zaiskrzyło ludowi zapatrzonemu w
torcik z masy cukrowej? No, tak Tusk obiecał w 2011 roku, że załatwi
mniej niż Kaczor i dlatego trzeba koniecznie wybrać Tuska. Żadnej
elicie wielkomiejskiej nie przyszło do głowy, żeby policzyć tę
obietnicę i wyśmiać, swoją drogą tym z PiS również umknęło. W lutym
2013 roku kurs euro wynosi 4,14 i co to oznacza w prostym rachunku?
Oznacza tyle, że 300 miliardów, zamienia się w 72,8 miliarda. Nudzę
prawda? Lud ma przecież 10 palców i sobie potrafi policzyć. Serdecznie
wątpię i w tę umiejętność, ale nie dlatego zestawiam oczywistości.
Chcę pokazać, co zrobił ten "nieugięty" negocjator, a de facto
propagandowy pajacyk Donald, z udziałem takich fachowców jak
Lewandowski.

W 2011 chłoptaś w trampkach wysłał do EU komunikat, my tu w Polsce
przyciśniemy was jak cholera, chcemy od was 67 miliardów euro i co
łyso wam? W tym czasie gdy Tusk ostro żądał mniej kasy dla Polski,
Cameron już cisnął cięciami, a Francja walczyła o rolników. Ten
obrazek też powinien coś przypominać, zwłaszcza zadłużonym we franku.
Kto pamięta jak w 2008 roku frajerzy popłynęli na tak zwanych
"opcjach"? Jeśli mało kto pamięta, to przypomnę, że pan Henio, który
hodował gęsi, ale też pan Zbyszek od produkcji okien plastikowych,
zakładał się z bankami, że kurs euro będzie wynosił 4 złote (na
przykład). Bank przyjmował zakład i skupował euro po 4 złote, nawet
jeśli euro w kantorze kosztowało 3,9. Pan Henio się cieszył, pan
Zbyszek liczył pieniądze, bank cierpliwie czekał, na boku działając na
forex. Po dwóch miesiącach euro poszło na 4,5 i hazardziści
zobowiązani długoterminowymi umowami oddawali euro za 4 złote, na czym
bank nie tracił 10 gr, lecz zarabiał 40 gr. Pan "negocjator" w 2011
założył się dokładnie tak, jak Henio od gęsi i Zbyszek od okien i
gdyby tylko działał w normalnych warunkach ekonomicznych, czy też w
twardych warunkach bankowych, dziś dostałby 67 miliardów od EU i kupę
śmiechu na do widzenia.

Smarkate podrygi propagandystów były, są i będą łykane bez żadnej
refleksji i oni o tym doskonale wiedzą, dlatego robią sobie jaja z
własnego elektoratu jak chcą i co więcej w zamian dostają gromkie
brawa. Tusk dostał do Merkel i innych większych gospodarek tyle ile
obiecał ciemnocie w Polsce i powód tej hojności jest bardzo prosty.
Donald był przyparty do muru swoją idiotyczną deklaracją i wszyscy w
UE to wiedzieli, dlatego mieli Donalda w garści, krojąc dowolnie w
tych miejscach, które były im wygodne, by na końcu uratować zadek
Donalda jego propagandową cyfrą.

Czy to jest przypadek, że 67 miliardów euro z 2011 roku, jak w mordę
strzelił przerobiło się na 72,8 w 2013, tak żeby po latach wyszło 300
miliardów złotych? Nie, w tym nie ma żadnego przypadku, tylko
frajerstwo, sprzedana czysta gotówka, kupiony kredyt i śmiech na całą
Europę. Teraz przejdźmy do pisanego drobnym drukiem albo nie,
wcześniej jeszcze mała dygresja, chociaż olbrzymi skok cywilizacyjny.
Przez 5 lat propagandy Polska miała zrobić niewyobrażalny skok
cywilizacyjny, zadziwić świat budową autostrad i puszczeniem ciepłej
wody z kranu. Byliśmy nie tylko Zieloną Wyspą, ale najbardziej
cywilizowanym krajem Europy, z najbardziej nowoczesnymi stadionami. I
co się okazuje? Ta Zielona Wyspa, ten "cywilizacyjny skok" został
przez UE podsumowany następująco - 3/4 wszystkich funduszy
przeznaczonych na wyrównanie zapóźnień cywilizacyjnych ("fundusz
spójności"), został przyznany najbardziej zapyziałej Polsce.

Nie dostaliśmy kasy na edukację, kulturę, innowacje, tak jak Niemcy,
nie dostaliśmy czystej gotówki na dotację rolników, jak Francja,
dostaliśmy KREDYT, żeby sobie pobudować toalety, zamiast wychodków i
kawałek drogi zamiast duktu. Przy okazji dygresji, ta Francja, która
pono przegrała, dostało 100 miliardów, z czego ponad 90% w czystej
gotówce dla rolników. Drobny druk. 72 miliardy KREDYTU dla
zapóźnionych cywilizacyjnie, jest przeznaczone na konkretne cele, w
tym 20% MUSIMY wydać na realizację "pakietu klimatycznego", czyli tego
co rzekomo "Tusk naprawił po Kaczyńskim". 14, 5 miliarda euro z puli
72,8 mamy obowiązek wyrzucić w błoto i jeszcze dopłacić do interesu,
co jest dobrym pretekstem, żeby przejść do kolejnych zapisów drobnym
drukiem. Maksymalny poziom dopłat unijnych w obecnym projekcie to 85%,
średni poziom nie przekroczy 70%, w poprzednim budżecie poziom
maksymalny wynosił 100%, średni 90%. VAT kwalifikowany, a po ludzku
mówiąc zwrot VAT za wykonane inwestycje, padł i leży, teoretycznie
będzie obowiązywał w samorządach i inwestycjach publicznych, ale to
wymaga zmiany zapisów prawa w Polsce, oczywiście niekorzystnych dla
przedsiębiorców, którzy w ogóle z VAT kwalifikowanym się żegnają.

Koniec z wyrównaniem dopłat dla rolników, zatem najbardziej tłusty
rolnik francuski, niemiecki, holenderski, będzie dostawał dwa razy
więcej od polskiego, a polski rząd nie będzie mógł tej różnicy
zniwelować i tym sposobem wyrównamy "spójności". Niemcy, Francja, ale
też Hiszpania i Włochy otworzyły nam linię kredytową w wysokości 73
miliardów, wyznaczyły nam przy tym co konkretnie mamy budować i co
konkretnie mamy u siebie wykończyć z wyraźnym wskazaniem na energetykę
"nie ekologiczną". Będziemy ścigać Europę kredytowaną "autostradą",
która napasie się złodziej przyklejony do PO i wiatrakami oraz kołami
młyńskimi, które prześcigną francuskie i niemieckie elektrownie
atomowe.

Z każdego euro "funduszu spójności" dla Polski Niemcy mają 80 centów
dla siebie i to są wyliczenia GW, nie GP. Do tego dochodzą odsetki dla
Deutsche Bank i Paribas Bank, ponieważ ostatni poważny polski bank PKO
BP szulerzy z PO sprzedają, by połatać budżet. W tej chwili mamy
prawie 55% długu liczonego do PKB, czyli osiągamy próg konstytucyjny.
Lekko licząc te 300 miliardów przez jakieś 30% długu co wynika z
maksymalnego progu dotacji i VAT, otrzymujemy 90 miliardów długu.
Niemcy zacierają łapki, mają pewny rozwój gospodarczy i pewne zyski w
bankach, Francuzi liczą kasę, Grecy mają w "d", bo u nich podpalanie
ulic i samochodów TVN nie jest faszyzmem tylko Zorbą.

W Grecji pani Merkel musi zadzierać kiecę i lecieć na oślep, jak nie
chce być poczęstowana koktajlem radzieckiego uczonego. I Polska będzie
Grecją, scenariusz ten sam, tam też były rekordowe "fundusze
spójności" i zielone inwestycje, ale z małą różnicą nastąpi powtórka z
rozrywki. Polacy są grzeczni i co najwyżej mogą sobie popatrzeć jak
propagandziści żują masę cukrową kupioną za kasę Polaków. Cały ten
cyrk, jakiego nie zrobił najbardziej zapyziały kraik w Europie, został
sprzedany jako wielki sukces i tym władza lud wykarmi. I na koniec
taka zagadka. Co byście woleli frajerzy otumanieni tortem? 250
miliardów linii kredytowej z UE i kurs franka na poziomie 2,8, czy
może 400 miliardów i franka po 4,5?

Data: 2013-02-10 12:24:17
Autor: Przemysław W
Użytkownik No pasaran napisał:
[...]

Przez takich "ekonomistĂłw" jak ty, Polska tak stoi jak stoi, w ogonie
[...]

magicznej kwoty 300 miliardĂłw rzuconej w trakcie kampanii wyborczej, z
[...]

gotĂłwce dla rolnikĂłw. Drobny druk. 72 miliardy KREDYTU dla
[...]

Deutsche Bank i Paribas Bank, poniewaĹź ostatni powaĹźny polski bank PKO
[...]

miliardĂłw linii kredytowej z UE i kurs franka na poziomie 2,8, czy
moĹźe 400 miliardĂłw i franka po 4,5?

Brakuje tutaj jednej ważnej informacji - w latach 2014-2020 składka
którą Polska będzie musiała wpłacić do UE wyniesie blisko 40 mld euro.

http://www.mf.gov.pl/c/document_library/get_file?uuid=e143436d-657f-466e-894f-cc10736de022&groupId=764034

Data: 2013-02-10 19:31:03
Autor: No pasaran
Seks po katolicku, regulamin.
Brakuje tutaj jednej ważnej informacji - w latach 2014-2020 składka
którą Polska będzie musiała wpłacić do UE wyniesie blisko 40 mld euro.

Raz, Ĺźe niesprawdzona informacja, a dwa, Ĺźe naistotniejsze jest to, iĹź Ĺźyjemy na KREDYT i co więcej,  kredytujemy NiemcĂłw...

[...]
a Polacy będą zawsze najgorszymi dziadami i niewolnikami w Europie...

Data: 2013-02-10 19:47:07
Autor: the_foe
W dniu 2013-02-10 19:31, No pasaran pisze:
[...]

a kto nam kaze zyc na kredyt? Wybierzmy takich co podwyzsza wiek emerytalny do 75 roku, obnizy emerytury o 20%, zatrzyma rewaloryzacje powyzej inflacji, zlikwiduje darmowe studia, (prawie) darmowe leczenie. Mozna jeszcze zlikwidowac wojsko i zmnniejszyc etaty w policji o 25%. Osiagniemy nadwyzke budzetowa, splacimy dlugi, zaczniemy sami pozyczac innym i zyc z odsetek...
Uwielbiam Twoje podejscie do tematu... ;)

--
the_foe

Data: 2013-02-10 21:01:55
Autor: No pasaran
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> schrieb im Newsbeitrag news:kf8pv7$15l$1news.dialog.net.pl...
[...]

Następny głąb kapuściany, a nie lepiej takich złodziei, co ludzi z emerytury okradają postawić pod ścianę? Choćbyś całkowicie ludzi ich świadczeń pozbawił, nic to złodziejom i bandytom u władzy nie da, jak Polskę orają i zakłady pracy likwidują, a do tego okupują obce kraje i w biurokracji swój nepotyzm szerzą. Żeby spłacić długi, trzeba zabrać tym bandziorom, co je zaciągnęli, pozbawić ich wszystkich majątków i zlikwidować biurokratów...

Data: 2013-02-11 02:21:07
Autor: jr
> [...]
| a kto nam kaze zyc na kredyt? Wybierzmy takich co podwyzsza wiek | emerytalny do 75 roku, obnizy emerytury o 20%, zatrzyma rewaloryzacje | powyzej inflacji, zlikwiduje darmowe studia, (prawie) darmowe leczenie. | Mozna jeszcze zlikwidowac wojsko i zmnniejszyc etaty w policji o 25%. | Osiagniemy nadwyzke budzetowa, splacimy dlugi, zaczniemy sami pozyczac | innym i zyc z odsetek...

Nic z tego. Z dziurawego dzbana nie nalejesz.

Data: 2013-02-11 12:32:38
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-10 19:47, the_foe pisze:

[...]

Osiągniemy nadwyżkę?? Wierzysz że może zaistnieć coś czego nie zdołają przeżreć nasi wybrankowie?

Data: 2013-02-11 17:41:02
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kfakt0$t9c$1node1.news.atman.pl...

| Osiągniemy nadwyżkę?? Wierzysz że może zaistnieć coś czego nie zdołają
| przeżreć nasi wybrankowie?

Chciales powiedziec - wasi wychowankowie (czyli podziemie gospodarcze z czasow PRL - dzisiejsze PO).

Data: 2013-02-12 10:04:46
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-11 17:41, jr pisze:

> [...]
| przeżreć nasi wybrankowie?

Chciales powiedziec - wasi wychowankowie (czyli podziemie gospodarcze z czasow

Wybrankowie, i tu nie chodzi o samo PO a cały ten aparat który się panoszy w kraju po 89 roku.

Data: 2013-02-13 00:31:13
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kfd0jv$acq$1node1.news.atman.pl...
> [...]

PRL - dzisiejsze PO).

Wybrankowie, i tu nie chodzi o samo PO a cały ten aparat który się panoszy w kraju po 89 roku.

Skad sie ten aparat wzial? Pokaz mi dzisiaj polityczne srodowisko, ktore nie przystepowalo do komunii przy okraglym oltarzu?
To sa wasze owieczki Trubunie i nie wyrazaj sie o nich zle, bo kiedy przyjda inni, to gorzko zatesknisz do tych 'swinskich ryjow' waszego chowu (a szczegolnie powinienes dbac o dobre imie polskiego kosciola).

Data: 2013-02-11 02:11:47
Autor: jr

Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomości news:kf7vrl$ffa$1dont-email.me...

| Rozumiem, że księżulo poradnik opierał o własne doświadczenia.

| -- |
> [...]
| żądzą zemsty. Ja potrafiłem w życiu wybaczyć wielokrotnie, ale pan Tusk
| nie spełnia żadnego kryterium, żebym miał mu wybaczyć - podsumowuje

Wreszcie cos sensownego powiedzial (moze na prochach byl?)

Data: 2013-02-10 21:44:47
Autor: matusm

Użytkownik "glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:9a7f3a6a-9058-4ce5-bb0f-98b33a59a66dfw24g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace
gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a
takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie
opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te
organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich
polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa
MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia
matusm

Data: 2013-02-11 01:27:04
Autor: jr
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

No i czego sie czepiasz? Moze komus po spowiedzi szybciej staje?

Data: 2018-06-25 08:15:33
Autor: Olnik
Użytkownik <bwierzbicka45@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

A czy jest regulamin dla właścicieli boga, jeżeli przyjdzie im ochota
pedałować właściciela boga, albo pedofilić dziecko ?  Jak to robić
po katolicku ?

Data: 2018-06-25 09:20:43
Autor: Pazerność i Stołki
Użytkownik "Olnik" <groupsa@cert.pl> napisał w wiadomości

A czy jest regulamin dla właścicieli boga, jeżeli przyjdzie im ochota
pedałować właściciela boga, albo pedofilić dziecko ?  Jak to robić
po katolicku ?

Na misjonarza ;-)))

CL

Data: 2018-06-25 13:10:54
Autor: t-1
W dniu 2018-06-25 o 08:15, Olnik pisze:

A czy jest regulamin dla właścicieli boga, jeżeli przyjdzie im ochota
pedałować właściciela boga, albo pedofilić dziecko ?  Jak to robić
po katolicku ?

Może i jest, napisana przez wrogów KK i Narodu, podobnie jak i cytowany "regulamin" przepisany ze stron typu: sadistic.pl czy afery.

Przecież ci co takie rzeczy robią to wasi agenci, wprowadzeni do struktur KK aby go niszczyć od wewnątrz, wiec powinni posługiwać się stosownym regulaminem odpowiednich służb.

Data: 2018-06-25 06:16:41
Autor: jacekbialy80
Seks po katolicku, regulamin.
Gwałtem założycielskim Kraju Rad było zdobycie Pałacu Zimowego bronionego przez niewielki batalion kobiecy (mężczyzni ginęli wówczas na froncie). Od tej chwili chłopaki z czerwonymi opaskami lub z czerwonymi gwiazdami ma czapkach rozporkow już nie zapinali. Gwałt i perwersja seksualna stały się nieodłącznymi elementami rewolucyjnej praktyki.
Prawie każdy, kto pochodzi z bolszewickich środowisk cierpi na jakiś rodzaj seksualnej obsesji lub nerwicy. Po tym właśnie poznać komucha, że nagminnie porusza tematy seksu i kopulacji łącząc je w sposób natrętny z innymi tematami, najczęściej religijnymi (świadczy to o braku spełnienia się zarówno w sferze seksu jak i duchowości).
A po czym poznać księdza - byłego TW?  Ano właśnie po jego neurotycznych skłonnościach do tematów seksualno rozdrodczych takich jak np. skrobanki, masturbacja, prostytucja, pornografia, antykoncepcja itp. W końcu z kim kto się wdawał, takim się stawał...

JB

Data: 2018-06-28 15:29:47
Autor: Olnik
Użytkownik "t-1" <t-1@todlaspamu.pl> napisał w wiadomości
[...]

KK ma wrogów ?  Przecież to taka pokojowa, miłosierna organizacja
pedałów i pedofilów, chcaca naszego dobra.
Wrogowie mówią że ta mafia paliła na stosach,
wrogowie mówią że sukienkowi pedofilą dzieci,
wrogowie mówią że sukienkowi biją dzieci na religii.
wrogowie mówią że właściciele boga wyciągają miliardy złotych z Skarbu
Państwa.
Dookoła sami wrogiowie tylko sukienkowe pasożyty to aniołki.

Przecież ci co takie rzeczy robią to wasi agenci, wprowadzeni do struktur
KK aby go niszczyć od wewnątrz,

To nie zadni agenci, tylko wysłannicy boga. Sam bóg ich wysyła
zeby wyrwali kościół z szponów szatana, zeby purpurowe czubki/książęta
koscioła przestali upajać się trójcą świętą : Władza, Seks i Pieniądze.

Data: 2018-06-28 07:25:52
Autor: jacekbialy80
Seks po katolicku, regulamin.
NTG