Seks po katolicku, regulamin.

Data: 2013-02-10 05:21:39
Autor: jan kowalski
Seks po katolicku, regulamin.
Oficjalny Katolicki Regulamin Odbywania Stosunków Płciowych ;z Osobami
Wierzącymi

 Imprimatur
 ks. bp. Alojzy Paczka, SJ
 In Nomine Patris, Filii et Spiritus Sancti Amen. Hosanna

Nie wiem co robisz i bierzesz ale z cala pewnoscia piszesz popadajac z
jednej skrajnosci w druga. My normalni prosci ludzie lubimy bez
udziwnien, swoje techniki praktykowane jak i te zaczerpniete z KK
zachowaj dla siebie.

Data: 2013-02-10 06:36:06
Autor: glob
On 10 Lut, 14:21, jan kowalski <donek999bro...@gmail.com> wrote:
> [...]

jednej skrajnosci w druga. My normalni prosci ludzie lubimy bez
udziwnien, swoje techniki praktykowane jak i te zaczerpniete z KK

Ludzie prości nigdy nie byli normalni dlatego tak wiocha z nienawiści
wyje, a to co kk proponuje prowadzi do nieudanego związku i do
zboczeń, więc kompromituje głupotę kleru, którego nauki kończą się w
odbycie dzieci.

Data: 2013-02-10 17:48:56
Autor: No pasaran
"glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:6a4bd756-dbf6-49cb-a351-abf90d447095hq4g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

wyje, a to co kk proponuje prowadzi do nieudanego związku i do
zboczeń, więc kompromituje głupotę kleru, którego nauki kończą się w

Masz w tym praktykę, daj kurze grzędę, to se wyżej siędzie... Z dala takiego zboczeńca i wykolejeńca trzymać od dzieci...

Seks po katolicku, regulamin.