Seks - taśma z politykiem PiS jest dobrej jakości".

Data: 2019-04-05 06:32:06
Autor: Bruno Brunowski
Seks - taśma z politykiem PiS jest dobrej jakości".
"Jak ustaliła Wirtualna Polska, proceder nagrywania polityków, samorządowców, biznesmenów w agencjach towarzyskich na Podkarpaciu kwitł przez lata w najlepsze. - Taśm może być kilka tysięcy. Kluczowe nagranie jest dobrej jakości - mówi nam oficer służb znający kulisy afery z udziałem CBA i prominentnych polityków PiS."
(...)
Informatorem Wojciecha J, a dokładniej Osobowym Źródłem Informacji (OZI) zostaje jeden z funkcjonariuszy służb pracujących na Podkarpaciu. To on udostępnia mu nagranie z prominentnym politykiem PiS. Na nagraniu z 2014 roku miał on uprawiać seks z ukraińską prostytutką. Według zawiadomienia do prokuratury generalnej, które złożyła pełnomocnik Wojciecha J.., nagrany miał zostać marszałek Sejmu, a wówczas poseł PiS Marek Kuchciński. A Kancelaria Sejmu stanowczo zaprzecza tym informacjom i w odpowiedzi zawiadamia prokuraturę.
Oficer znający kulisy sprawy: - Nagranie jest dobrej jakości. Prawdopodobnie zostało sporządzone w agencji na tzw. Zameczku pod Rzeszowem. To znany, oddalony kilkadziesiąt kilometrów od miasta zespół pałacowy, z luksusowymi pokojami. Dziewczyna na nagraniu ma blond włosy, mogła nosić perukę z jasnymi włosami. Wygląda co najwyżej na 15 lat. Kamera została sprytnie umieszczona, zamontowana prawdopodobnie w ścianie - na wysokości łóżka. Z takiej perspektywy jest nagranie. Trwa kilkanaście minut - mówi nam nasze źródło.
- W Zameczku często dochodziło do takich imprez z udziałem polityków i biznesmenów. Dziewczyny były dowożone na życzenie klientów. Najczęściej były to Ukrainki, które miały wyrobioną kartę pobytu na sześć miesięcy albo dłużej. Proceder ściągania dziewczyn trwał przez długi czas - dodaje nasz rozmówca."

I wisienka na torcie:
"Według naszych informacji, na początku następnego tygodnia, jedna ze stacji telewizyjnych opublikuje udokumentowany materiał, potwierdzający opisywany przez nas proceder."

https://wiadomosci.wp.pl/seks-tasma-z-politykiem-pis-jest-dobrej-jakosci-mamy-informacje-o-nagraniu-6367077459331201a

Jurna ta nasza prawica!

--
Bruno

Data: 2019-04-06 07:03:44
Autor: Pajdak
Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości news:3ca8bcab-bf3c-4d18-a95a-7492ceac9bd5googlegroups.com...
[...]

Ciekaw jestem czy którys z nich jest bardziej jurny niż Stefan którego PiS oskarzył o łamanie hotelowych krzeseł? ;-)

Okazuje się, że wierchuszka PiS to amatorzy kwaśnych jabłek z młodych jabłonek.

Oj będzie się działo... Będzie śmiesznie...

--
Pajdak

Seks - taśma z politykiem PiS jest dobrej jakości".