Seks - taśma z politykiem PiS jest dobrej jakości".

Data: 2019-04-06 07:03:44
Autor: Pajdak
Seks - taśma z politykiem PiS jest dobrej jakości".
Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości news:3ca8bcab-bf3c-4d18-a95a-7492ceac9bd5googlegroups.com...
"Jak ustaliła Wirtualna Polska, proceder nagrywania polityków, samorządowców, biznesmenów w agencjach towarzyskich na Podkarpaciu kwitł przez lata w najlepsze. - Taśm może być kilka tysięcy. Kluczowe nagranie jest dobrej jakości - mówi nam oficer służb znający kulisy afery z udziałem CBA i prominentnych polityków PiS."

Ciekaw jestem czy którys z nich jest bardziej jurny niż Stefan którego PiS oskarzył o łamanie hotelowych krzeseł? ;-)

Okazuje się, że wierchuszka PiS to amatorzy kwaśnych jabłek z młodych jabłonek.

Oj będzie się działo... Będzie śmiesznie...

--
Pajdak

Seks - taśma z politykiem PiS jest dobrej jakości".