Seks z Żydówką

Data: 2010-05-08 10:28:32
Autor: mkarwan
Seks z Żydówką
To nieprawda, że Żydówki "mają w poprzek" i że uprawiają seks owinięte
prześcieradłem z wyciętą dziurką.
Prawdą jest, że judaizm jest religią, która bardzo szczegółowo reguluje
sprawę seksu i życia płciowego

Żydowską dziewczynkę od 12 roku życia, a chłopca od 13 uważa się za dorosłą.
Dorosłość polega głównie na przestrzeganiu zasad prawa żydowskiego
(halachy). Halacha oparta jest na Pięcioksięgu mojżeszowym (Tora),
zinterpretowanym w jednej z części Talmudu

Ciężko ją "wyrwać"
W myśl Halachy, dorosły Żyd lub Żydówka nie może przebywać z osobą płci
przeciwnej w zamkniętym pokoju, wyjątki stanowią: para małżeńska, rodzic z
własnym dzieckiem lub osoba dorosła z dziewczynką do 3 roku życia i chłopcem
do 9 roku życia. Prawo żydowskie w sposób restrykcyjny zakazuje mężczyznom
oglądać się za kobietami, rozkoszować się ich wyglądem, zapachem perfum,
prowokować do kokietowania. Niezamężni Żydzi nie mogą się całować ani
obejmować, nie mogą przytulać nawet bliskich krewnych.

Młodzi dorośli Żydzi, chłopcy, muszą walczyć z chęcią popełnienia jednego z
mnajbardziej piętnowanych grzechów, jakim jest masturbacja. W związku z tym,
powinni stosować zalecenia, dzięki którym nie dopuszczą do wzwodu swojego
członka. Do głównych zaleceń należą: nie zbliżanie się do kobiet, nie
przyglądanie się kopulującym zwierzętom, nie dotykanie genitaliów, nawet
podczas sikania i przede wszystkim unikanie spania na wznak. Masturbacja
kobiet jest mniej cenzurowana. Kobiety w czasie masturbacji nie tracą
nasienia, dlatego wolno im trochę więcej.
więcej w http://facet.wp.pl/kat,1007823,wid,8967073,wiadomosc.html

Data: 2010-05-08 10:31:56
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Seks z Żydówką

"mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
[...]

   Nastepnym razem walnij jakas budujaca historyjke z zycia mrowek!

   AR

Data: 2010-05-08 10:33:19
Autor: boukun
Seks z Żydówką

  Nastepnym razem walnij jakas budujaca historyjke z zycia mrowek!

  AR

Albo seks mkarwana z Żydówką...

boukun

Data: 2010-05-08 12:42:08
Autor: Rafał Lepudruk
Seks z Żydówką

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hs37bj$er$1news.onet.pl...
[...]

Ja cię kręcę! Kolejny nawiedzony! Miałem rację, to forum psychopatów!

R.L.

Data: 2010-05-08 13:21:23
Autor: mkarwan
Seks z Żydówką
Użytkownik "Rafał Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> napisał w wiadomości news:4be5437e$0$17104$65785112news.neostrada.pl...

więcej w http://facet.wp.pl/kat,1007823,wid,8967073,wiadomosc.html

Ja cię kręcę! Kolejny nawiedzony! Miałem rację, to forum psychopatów!

Wygląda na to, ze sam jesteś nawiedzony i kto wie czy nie psychopata skoro tak reagujesz.

Data: 2010-05-08 04:51:19
Autor: zbig
Seks z Żydówką
On 8 Maj, 13:21, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Rafał Lepudruk" <rafal.lepud...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:4be5437e$0$17104$65785112news.neostrada.pl...

> Ja cię kręcę! Kolejny nawiedzony! Miałem rację, to forum psychopatów!

Wygląda na to, ze sam jesteś nawiedzony i kto wie czy nie psychopata skoro
tak reagujesz.

Jesteś poważnie chory na głowę ale niestety jako chory nie jesteś tego
w stanie pojąć. Jesteś grupowym pośmiewiskiem i popychadłem.

Data: 2010-05-08 14:15:08
Autor: mkarwan
Seks z Żydówką

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:063de556-2fca-4c02-8194-3492f2922382e2g2000yqn.googlegroups.com...
Jesteś poważnie chory na głowę ale niestety jako chory nie jesteś tego
w stanie pojąć. Jesteś grupowym pośmiewiskiem i popychadłem.

Stań przed lustrem i powiedz to do siebie.

Data: 2010-05-08 08:12:40
Autor: zbig
Seks z Żydówką
On 8 Maj, 14:15, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:063de556-2fca-4c02-8194-3492f2922382e2g2000yqn.googlegroups.com...

>Jesteś poważnie chory na głowę ale niestety jako chory nie jesteś tego
>w stanie pojąć. Jesteś grupowym pośmiewiskiem i popychadłem.

Stań przed lustrem i powiedz to do siebie.

Szkoda na ciebie czasu niedojdo. Na betonie kwiatki nie urosną.

Seks z Żydówką