Seksualność nie może stanowić tematu tabu...

Data: 2009-06-14 13:32:31
Autor: boukun
Seksualność nie może stanowić tematu tabu...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:dbf638ad-ee51-44bf-ad7b-2a6f8a00d263h18g2000yqj.googlegroups.com...
.... wszelkie próby walki z naturalnymi,

Z seksualnościa nie należy się obnosić. To tak, jak ja bym publicznie ogłaszał, że w nocy złoiłem starą na kilka sposobów, że mnie do rana z wdzięczności obcałowywała i ma teraz dobry chumor...

boukun

Data: 2009-06-14 13:37:03
Autor: boukun

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h12no3$d5t$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Nie wiem, skąd mi się to "c" wzięło...

boukun

Data: 2009-06-14 13:37:27
Autor: Tzva Adonai
Seksualność nie możestanowić tematu tabu...
Z seksualnościa nie należy się obnosić.

Jeśli czujesz, że twoja seksualność jest dyskryminowana, to jak najbardziej
powinieneś...

Data: 2009-06-14 13:39:38
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:6069.00000c76.4a34e0f7newsgate.onet.pl...
Z seksualnościa nie należy się obnosić.

Jeśli czujesz, że twoja seksualność jest dyskryminowana, to jak najbardziej
powinieneś...

Dyskryminowana? Znaczy jak, nie dają się wyruchać to trzeba gwałcić?

boukun

Seksualność nie może stanowić tematu tabu...