Sekta Świadków Jehowy - sprawdź, zanim otworzysz im drzwi!

Data: 2011-03-05 12:17:25
Autor: rascal
On 04/03/2011 14:49,  kk wrote:
> http://tatanati.blogspot.com/
>
> "Nie szukaj opinii o Świadkach Jehowy u ludzi, którzy wzięli sobie za cel
> zniesławianie tej Organizacji religijnej. Czy taka opinia może być wiarygodna
> ?, czy nie będzie zawierać kłamstw, oszczerstw, manipulacji faktami itp. ?
> Bądź tego pewny ! Szukaj zawsze u źródła ! Moje artykuły, które tu zamieszczam
> opieram m.in. na tym właśnie źródle. Nich Ci posłużą do poznania prawdziwego
> Boga Jehowy oraz ludzi, którzy w Niego wierzą."

A opinie byłych ŚJ się liczą!? :-)

ŚJ to jedna z nielicznych sekt, która nigdy nie uznała Jezusa za Boga i kategorycznie zabrania swym członkom modlitw do Jezusa.

http://www.zbawienie.com/wielbienie_Jezusa.htm

Za modlenie się do Zbawiciela, Jezusa, ŚJ wyrzucą cię z organizacji i nawet twoja własna rodzina nie będzie miała prawa do kontaktowania się z tobą.

Pomimo ze Jezus jest królem Królestwa Bożego, które nabył za własną krew, ŚJ nazywają to królestwo królestwem Jehowy, a nie Jezusa.

Znacznie więcej w linkach:

http://www.zbawienie.com/sj.htm

http://www.zbawienie.com/sj-zbawienie.htm

Historia ŚJ.

http://www.zbawienie.com/moja_historia.htm

Data: 2011-03-05 00:58:08
Autor: Antenka
On 5 Mar, 04:17, rascal <ras...@gmail.com> wrote:
On 04/03/2011 14:49,  kk wrote:
 >http://tatanati.blogspot.com/
 >
 > "Nie szukaj opinii o wiadkach Jehowy u ludzi, kt rzy wzi li sobie za cel
 > znies awianie tej Organizacji religijnej. Czy taka opinia mo e by
wiarygodna
 > ?, czy nie b dzie zawiera k amstw, oszczerstw, manipulacji faktami
itp. ?
 > B d tego pewny ! Szukaj zawsze u r d a ! Moje artyku y, kt re tu
zamieszczam
 > opieram m.in. na tym w a nie r dle. Nich Ci pos u do poznania
prawdziwego
 > Boga Jehowy oraz ludzi, kt rzy w Niego wierz ."

A opinie by ych J si licz !? :-)

J to jedna z nielicznych sekt, kt ra nigdy nie uzna a Jezusa za Boga i
kategorycznie zabrania swym cz onkom modlitw do Jezusa.

http://www.zbawienie.com/wielbienie_Jezusa.htm

Za modlenie si do Zbawiciela, Jezusa, J wyrzuc ci z organizacji i
nawet twoja w asna rodzina nie b dzie mia a prawa do kontaktowania si z
tob .

Pomimo ze Jezus jest kr lem Kr lestwa Bo ego, kt re naby za w asn
krew, J nazywaj to kr lestwo kr lestwem Jehowy, a nie Jezusa.

Znacznie wi cej w linkach:

http://www.zbawienie.com/sj.htm

http://www.zbawienie.com/sj-zbawienie.htm

Historia J.

http://www.zbawienie.com/moja_historia.htm

Wiem, wiemy - tym sekciarzom najlepiej nie otwieramy drzwi. Oni
zapewne modlą się do belzebuba, skoro nie uznają Jezusa Chrystusa za
Bożego Syna i innym także nie pozawalają się do Niego modlić.

Antenka

Data: 2011-03-05 10:08:45
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

Wiem, wiemy - tym sekciarzom najlepiej nie otwieramy drzwi. Oni
zapewne modlą się do belzebuba, skoro nie uznają Jezusa Chrystusa za
Bożego Syna i innym także nie pozawalają się do Niego modlić.

A co za różnica gdy ktoś modli się do Belzebuba, do żydowskiego Jahwe, do
pedościjańskiego Bożego Syna albo do Niewidzialnego Różowego Jednorożca?

Data: 2011-03-05 02:14:43
Autor: Antenka
On 5 Mar, 10:08, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
Antenka napisał:

> [...]

pedościjańskiego Bożego Syna albo do Niewidzialnego Różowego Jednorożca?

Ty jesteś pedziem - to po pierwsze. A po drugie: spadówa ex-
jehowicki_sekciarzu!

Antenka

P.s. Różnica zasadnicza - odszczepieńcy, poganie, sekciarze oddający
cześć fałszywym "bogom" z marszu idą do piekła, a  ty razem z nimi
głupi Z.Grzesiu.
Poza Kościołem Katolickim nie ma zbawienia.

Data: 2011-03-05 11:24:42
Autor: Grzegorz Z.

Antenka napisał:

[...]

A ty jesteś transwestytą - to po drugie.

A po drugie: spadówa ex-
jehowicki_sekciarzu!

No to w końcu wywalili mnie za to pedalstwo czy nie?

Data: 2011-03-08 09:24:18
Autor: Antenka
Sekta Świadków Jehowy - sprawdź, zanim otworzysz im drzwi!
On 5 Mar, 11:24, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

No to w ko cu wywalili mnie za to pedalstwo czy nie? <

Tak, wywalili cię. Mam informację z pierwszej ręki.

Antenka

Ps. A teraz spadówa! No!

Data: 2011-03-09 09:26:53
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

[...]

"Ręką" to wiesz co możesz sobie robić, trans.

http://www.komitetsadowniczy.net/txt-1

http://www.brooklyn.org.pl/index.php?action=showarticle&id=976

Data: 2011-03-05 23:14:03
Autor: Kaczysta
Sekta Świadków Jehowy - sprawdź, zanim otworzysz im drzwi!
ŚJ to jedna z nielicznych sekt, która nigdy nie uznała Jezusa za Boga i kategorycznie zabrania swym członkom modlitw do Jezusa.

To nie jest sekta lecz pełnoprawny kościół, uznany na całym świecie. Chrystus nie jest Bogiem także dla innych kosciółów chrześcijańskich: Ewangelistów, Adwentystów, Babtystów, Zielonoświątkowców itp. którzy przestrzegają boskiego nakazu: "Nie będziesz miał innych Bogów przede mną".
Największa sekta - czyli kościół katolicki stworzył całą armię bożków, do których się modli, a o Bogu zapomina, który zachował w scyh zwyczajach całą masę pogańskich wierzeń, mitów i zachowań.
AZ

Data: 2011-03-06 07:06:33
Autor: sofu

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4d72b5af$0$2443$65785112news.neostrada.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -

Do Jezusa  kotabasy z KRK dołozyli jeszcze nowego boga w postaci Marii matki Jezusa.
Kult Maryjny jest tak silny i akcentowany, że przyśmiewa nawet Jezusa o Bogu nie wspominajać.
Niby Maria nie jest bogiem, bo nie można jej wcisnąć jako czwartą do trójosobowego Boga, ale jest tak traktowana jakby nim była
i to tym najważniejszym.

sofu

Data: 2011-03-06 23:23:50
Autor: Kaczysta

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:ikv89b$kj8$1node2.news.atman.pl...

[...]

Tak - słuszna uwaga. Ta paranoja z kultem tzw. "Matki Boskiej" jest powalająca!
Zwłaszcza, że w Nowym Testamencie (a to przecież podstawa wiary chrześcijańskiej) nie ma ani słowa o "Matce Boskiej".
AZ

Data: 2011-03-08 09:23:52
Autor: Antenka
On 6 Mar, 23:23, "Kaczysta" <mecha...@gmail.pl> wrote:
U ytkownik "sofu" <manhunt...@o2.pl> napisa w wiadomo cinews:ikv89b$kj8$1node2.news.atman.pl...

> U ytkownik "Kaczysta" <mecha...@gmail.pl> napisa w wiadomo ci

> -- -- -- -- -- -

> Do Jezusa  kotabasy z KRK do ozyli jeszcze nowego boga w postaci Marii
> matki Jezusa.
> Kult Maryjny jest tak silny i akcentowany, e przy miewa nawet Jezusa o
> Bogu nie wspominaja .
> Niby Maria nie jest bogiem, bo nie mo na jej wcisn jako czwart do
> tr josobowego Boga, ale jest tak traktowana jakby nim by a
> i to tym najwa niejszym.

> sofu

Tak - s uszna uwaga. Ta paranoja z kultem tzw. "Matki Boskiej" jest
powalaj ca!
chrze cija skiej) nie ma ani s owa o "Matce Boskiej".<

Idiota

Antenka

P.s.Jeśli posiłkujesz się jehowickimi pismami, to nic dziwnego, że nie
odnajdujesz wzmianki o Theotokos.
Najbardziej porażającą, wspólną cechą wszelkiego rodzaju
odszczepieńców i sekciarzy jest brak zdolności korzystania z rozumu.
Czyżby dobry Bóg obdarował ich nim nadaremno?  :-?

Data: 2011-03-09 09:28:08
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

Tak - s uszna uwaga. Ta paranoja z kultem tzw. "Matki Boskiej" jest
powalaj ca!
chrze cija skiej) nie ma ani s owa o "Matce Boskiej".<

Idiota

No to ile razy określenie "matka boska" tam się pojawia?

Sekta Świadków Jehowy - sprawdź, zanim otworzysz im drzwi!