Sekta ateistów

Data: 2009-10-26 15:30:45
Autor: Sztyrlic
Sekta ateistów
Bardzo niebezpieczna ta sekta jest.
Powinna byc scigana jak jacys scjentysci.

Data: 2009-10-26 15:33:00
Autor: Grzegorz Z.
Sekta ateistów
Dnia Mon, 26 Oct 2009 15:30:45 +0100, Sztyrlic napisał(a):

Bardzo niebezpieczna ta sekta jest.
Powinna byc scigana jak jacys scjentysci.

Ale za to jaka demokratyczna!

Data: 2009-10-26 15:34:12
Autor: Sztyrlic
Sekta ateistów

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1altwvz8u9kkz$.1dfzcoyfsao0v$.dlg40tude.net...
Dnia Mon, 26 Oct 2009 15:30:45 +0100, Sztyrlic napisał(a):

Bardzo niebezpieczna ta sekta jest.
Powinna byc scigana jak jacys scjentysci.

Ale za to jaka demokratyczna!

Ale oni wierza ze Boga nie ma :)

Data: 2009-10-26 15:36:10
Autor: Grzegorz Z.
Sekta ateistów
Dnia Mon, 26 Oct 2009 15:34:12 +0100, Sztyrlic napisał(a):

[...]

Nie wierzą że nie ma tylko zauważyli że nie ma powodów by jego istnienie
uznać za fakt.

Wiary w tym nie ma ani krzty.

Data: 2009-10-26 15:38:40
Autor: Sztyrlic
Sekta ateistów

Ale oni wierza ze Boga nie ma :)

Nie wierzą że nie ma tylko zauważyli że nie ma powodów by jego istnienie
uznać za fakt.

Wiary w tym nie ma ani krzty.

Sek w tym ze wlasnie jest.
Taka sama jak w to ze Bog istnieje.
I tu jest paradoks.
Ateisci to bardzo wierzacy ludzie.

Data: 2009-10-26 08:32:27
Autor: J-23
Sekta ateistów
On 26 Paź, 15:38, "Sztyrlic" <s...@interia.gb> wrote:

> Nie wierzą że nie ma tylko zauważyli że nie ma powodów by jego istnienie
> [...]

Wierza, ze nie wierza?
Czy nie wierza, ze nie wierza?

J-23 itede

Data: 2009-10-26 18:00:15
Autor: Sztyrlic
Sekta ateistów

Wierza, ze nie wierza?
Czy nie wierza, ze nie wierza?

Nie wierzą ze wierza :)

Data: 2009-10-26 13:44:22
Autor: J-23
Sekta ateistów
On 26 Paź, 18:00, "Sztyrlic" <s...@interia.gb> wrote:
Wierza, ze nie wierza?
Czy nie wierza, ze nie wierza?

Nie wierzą ze wierza :)

Jestes ateista?

J-23 itede

Data: 2009-10-26 15:42:30
Autor: Grzegorz Z.
Sekta ateistów
Dnia Mon, 26 Oct 2009 15:38:40 +0100, Sztyrlic napisał(a):

[...]

Nie, nie taka sama.

Znajdą się dowody na istnienie boga - będę pierwszy w kolejce do
nawrócenia.

Data: 2009-10-26 15:46:47
Autor: Piotr
Sekta ateistów
Dnia Mon, 26 Oct 2009 15:42:30 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

Znajdą się dowody na istnienie boga - będę pierwszy w kolejce do
nawrócenia.

Drugi... Obstawiam, że pierwszy będzie jakiś wałkun.
Piotr

Data: 2009-10-26 18:45:18
Autor: Grzegorz Z.
Sekta ateistów
Dnia Mon, 26 Oct 2009 15:46:47 +0100, Piotr napisał(a):

Dnia Mon, 26 Oct 2009 15:42:30 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

Znajdą się dowody na istnienie boga - będę pierwszy w kolejce do
nawrócenia.

Drugi... Obstawiam, że pierwszy będzie jakiś wałkun.

Nie ważne w jakiej kolejności się ustawimy - ważne w jakiej kolejności
wpisze nas na listę p.Urwan --

Data: 2009-10-26 18:47:17
Autor: CYC
Sekta ateistów

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:z9uygc5po07o$.163m1u7eqkqbo.dlg40tude.net...
[...]

Pan M.Karwan jest wyjatkowo oporny na prawde .
Widac taka juz jest jego konstrukcja intelektualna , dodam uboga i wyprana z samodzielnosci .

cyc

Data: 2009-10-27 08:29:29
Autor: Antenka
Sekta ateistów
Intelektualista się odezwał, bo się chyba przewrócę razem z moim
obrotowym fotelem ha ha ha :D Dawno się ta nie uśmiałam. Nawet mi się
humor poprawił - nie muszę teraz lecieć do sklepu po czekoladę :D

A ja to widzę tak szanowny p. Cycu:

"Cyc jest wyjatkowo oporny na prawde . Widac taka juz jest jego
konstrukcja intelektualna , dodam uboga i wyprana z samodzielnosci".

Chyba zapomniałeś, że pisząc to, myślałeś o sobie. :D

Antenka

Data: 2009-10-26 15:46:47
Autor: bolek
Sekta ateistów

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1jbz5ruaztdtv$.1nrmt928998we$.dlg40tude.net...
[...]

A co ten Bóg robił w czasie II wojny światowej ?
Miał wolne ?

bolek

Data: 2009-10-26 15:48:48
Autor: Piotr
Sekta ateistów
Dnia Mon, 26 Oct 2009 15:46:47 +0100, bolek napisał(a):

A co ten Bóg robił w czasie II wojny światowej ?
Miał wolne ?

A co robił rozum, miał wolne?
Piotr

Data: 2009-10-26 17:56:16
Autor: bolek
Sekta ateistów

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:69oc40smfhz$.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Mon, 26 Oct 2009 15:46:47 +0100, bolek napisał(a):

A co ten Bóg robił w czasie II wojny światowej ?
Miał wolne ?

A co robił rozum, miał wolne?
Piotr

To Bóg nie stworzył rozumu ?

Data: 2009-10-26 18:30:04
Autor: wekon
Sekta ateistów
"bolek" <bolek@neostrada.pl> wrote in message news:hc4kg0$knc$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

On go ludziom dał, a że nie wszyscy potrafią korzystać (zwłaszcza na tym forum) to już inna sprawa...

wekon

Data: 2009-10-26 18:49:11
Autor: bolek
Sekta ateistów

Użytkownik "wekon" <wekonaCUT@op.pl> napisał w wiadomości news:hc4mup$pm4$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

A ja myślałem, że On decyduje o wszystkim.
Jak problem, to dupa w krzakach ?

bolek

Data: 2009-10-26 18:46:09
Autor: Grzegorz Z.
Sekta ateistów
[...]

A to zależy który. --

Data: 2009-10-26 18:51:06
Autor: bolek
Sekta ateistów

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1fiz94bu9u1go.9xl8hrqw2nr0.dlg40tude.net...
[...]

A chyba wszystkie.
Oberwało się katolikom, muzułmanom, buddystom....

bolek
-- "Każdy myślący człowiek jest ateistą" - E.Hemingway

Data: 2009-10-26 18:52:28
Autor: Grzegorz Z.
Sekta ateistów
Dnia Mon, 26 Oct 2009 18:51:06 +0100, bolek napisał(a):

[...]

Obywatelom ateistycznego Związku Socjalistycznych Republik Radzieckich
jakby jednak najbardziej.

Data: 2009-10-26 19:09:21
Autor: bolek
Sekta ateistów

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hghv328kuswb$.1vqcmvk43ydok$.dlg40tude.net...
[...]

Trudno żeby bardziej oberwało się mnie i szwagrowi.
Nas jest tylko dwóch.

bolek

Data: 2009-10-26 19:10:48
Autor: Grzegorz Z.
Sekta ateistów
Dnia Mon, 26 Oct 2009 19:09:21 +0100, bolek napisał(a):

[...]

O śwagrach kiedy indziej.

Data: 2009-10-27 08:31:55
Autor: Antenka
Sekta ateistów
A co ten Bóg robił w czasie II wojny światowej ?
Miał wolne ?

Płakał nad swoimi niedobrymi dziećmi -nad  narodem wybranym, że
ściągnął na siebie Jego gniew i wymierzenie sprawiedliwości :-((

Antenka

Data: 2009-10-27 13:04:52
Autor: heÂŽsk
Sekta ateistów
On Mon, 26 Oct 2009 15:42:30 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

 [...]

Znajdą się dowody na istnienie boga - będę pierwszy w kolejce do
nawrócenia.

 staniesz nad grobem to sie szybciutko nawrocisz...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-10-26 15:51:34
Autor: CYC
Sekta ateistów

Użytkownik "Sztyrlic" <szty@interia.gb> napisał w wiadomości > Sek w tym ze wlasnie jest.
Taka sama jak w to ze Bog istnieje.
I tu jest paradoks.
Ateisci to bardzo wierzacy ludzie.

Nie jestem ateista ale do szewskiej pasji wrecz doprowadza mnie taka , iscie koltunska filozofia wioskowego wikarego .
Nie czujesz idiotyzmu prezentowanej logiki , ktora za moherowymi koltunami powtarzasz ? .

cyc

Data: 2009-10-26 16:09:19
Autor: Sztyrlic
Sekta ateistów

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hc4d1r$ocb$1news.onet.pl...

[...]

Co tu maja mohery do rzeczy ?
A moze ja jestem Zydem wyznajacym Allaha ?

Data: 2009-10-26 16:28:19
Autor: CYC
Sekta ateistów

Użytkownik "Sztyrlic" <szty@interia.gb> napisał w wiadomości news:hc4e6v$78h$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Moze , choc nie wierze, ale nie to jest wazne tylko to co usilujesz przekazac .
Pozatym zadna religia w ten sposob nie podchodzi do ateizmu jak Ty i niewielka grupa fundamentalnych  katolikow .
W omawianym  problemie istota nie jest wiara , tylko Twoja prezentacja relacji miedzy wiara i ateizmem.

cyc

Data: 2009-10-26 18:51:24
Autor: Grzegorz Z.
Sekta ateistów
Dnia Mon, 26 Oct 2009 16:09:19 +0100, Sztyrlic napisał(a):

[...]

Nie, jesteś młodym i mocno wierzącym ale za to słabo zorientowanym
człowiekiem. Na przykład nie wiesz co oznacza słowo "Allah".

Data: 2009-10-26 19:23:18
Autor: Sztyrlic
Sekta ateistów

[...]

Slaby z ciebie psycholog.
Ani mlody ani specjalnie wierzacy.
I wiem co znaczy slowo Allah.
Masz jeszcze jakies watpliwosci do rozwiania?

Data: 2009-10-27 21:39:31
Autor: janusz@fajny.adres.to
Sekta ateistów
Grzegorz Z. wrote:
[...]

A może TY pochwalisz się swoją wiedzą i przedstawisz, czym się różni Allah od Jahwe?

j..

Data: 2009-10-30 13:19:38
Autor: Grzegorz Z.
Sekta ateistów
Dnia Tue, 27 Oct 2009 21:39:31 +0100, janusz@fajny.adres.to napisał(a):

Grzegorz Z. wrote:
[...]

Sprawdź w Wikipedii.

Data: 2009-10-26 17:11:31
Autor: mkarwan
Sekta ateistów
Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hc4d1r$ocb$1news.onet.pl...
Nie jestem ateista

Katolik tez nie, więc muzułmanin, czy żyd?

Data: 2009-10-26 18:15:49
Autor: CYC
Sekta ateistów

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hc4ib5$n2u$1nemesis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hc4d1r$ocb$1news.onet.pl...
Nie jestem ateista

Katolik tez nie, więc muzułmanin, czy żyd?

Nie , mkarwan . Uwazam sie za katolika . Twoj problem polega na tym , ze Twoim zdaniem katolik musi , powtarzam , musi , byc nie owieczka a bezmyslna owca wikarego nawet jesli wikary jest pedofilem !.
Oczywiscie ow domniemany pedofil to tylko taki retoryczny zwrto bo mam na ysli rowniez aferzystow ala Rydzyk , sb - ckich doniosicieli ala Wielgus , pedalow typu Peatz i cala reszte tej holoty , ktora pomiata kaplanstwem po to aby tworzyc sobie niebo na ziemi nie baczac na to , ze plugawia tym swieta wiare i Kosciol.
Zrozumiales cos z tego ? . Jak nie to idz do jakiegtos porzadnego , solidnego i wiedzacego co znaczy byc kaplanem  ksiedza , porozmawiaj o tym a potem mozemy sobie rzeczowo podyskutowac o tym, czym jest katolicyzm .

cyc

Sekta ateistów