Sekta każe wychodzić z kościołów

Data: 2012-08-29 16:13:38
Autor: zdumiony
Sekta każe wychodzić z kościołów
Data: 2012-08-29 07:23:33
Autor: emailstuffname@gmail.com
Sekta każe wychodzić z kościołów
On 29 Sie, 10:16, "zdumiony" <zdumi...@jestem.pl> wrote:

http://natemat.pl/29017,gazeta-polska-apeluje-by-wychodzic-z-kosciolo...

Portal Lisa *Parowka*:))

Data: 2012-08-29 17:15:45
Autor: Marek Czaplicki
Sekta każe wychodzić z kościołów
zdumiony pisze na pl.soc.polityka  w dniu środa 29 sierpień 2012 16:13:

http://natemat.pl/29017,gazeta-polska-apeluje-by-wychodzic-z-kosciolow-
senator-odpowiada-festiwal-skrajnej-nieodpowiedzialnosci

Po słowach

Inicjatywie Episkopatu otwarcie sprzeciwił się ks. Tadeusz Isakowicz-
Zaleski. Stwierdził bowiem, że "Cyryl I jest osobą skompromitowaną, ściśle powiązaną z carem Putinem", a do tego "nie reprezentuje narodu rosyjskiego".

Mam ochotę zapytać. Kto wg szanownego księdza ów "rosyjski Naród" REPREZENTUJE? Putin - nie, bo car, patriarcha - nie, bo agent. KTO? I będzie jasność.

Data: 2012-08-29 08:22:43
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 29 Sie, 11:15, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Mam ochotę zapytać. Kto wg szanownego księdza ów "rosyjski Naród"
REPREZENTUJE? Putin - nie, bo car, patriarcha - nie, bo agent. KTO? I będzie

*pojednanie* podpisal Cyryl z episkopatem polskim, a Cyryn nie
reprezentuje calego narodu Rosyjskiego (5 % wierzsacych). Pojednanie
mialo byc duchowe z narodem rosyjskim, a nie polityczne. To, ze Cyryl
jest kagiebista powiazanym z Putinem, to tylko informacja dodatkowa.
kompromitujaca dla polskiego episkopatu. Czytajcie ze zrozumieniem.

Data: 2012-08-29 17:30:20
Autor: Marek Czaplicki
emailstuffname@gmail.com pisze na pl.soc.polityka  w dniu środa 29 sierpień 2012 17:22:

> [...]

jest kagiebista powiazanym z Putinem, to tylko informacja dodatkowa.
kompromitujaca dla polskiego episkopatu. Czytajcie ze zrozumieniem.

Pytanie było jasne.

Data: 2012-08-29 08:31:08
Autor: emailstuffname@gmail.com
Sekta każe wychodzić z kościołów
On 29 Sie, 11:30, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
emailstuffn...@gmail.com pisze na pl.soc.polityka  w dniu środa 29 sierpień
2012 17:22:

> [...]
> jest kagiebista powiazanym z Putinem, to tylko informacja dodatkowa.
> kompromitujaca dla polskiego episkopatu. Czytajcie ze zrozumieniem.

dla was jak widac NIE.

Data: 2012-08-29 17:40:03
Autor: Marek Czaplicki
emailstuffname@gmail.com pisze na pl.soc.polityka  w dniu środa 29 sierpień 2012 17:31:

> [...]
> jest kagiebista powiazanym z Putinem, to tylko informacja dodatkowa.
> kompromitujaca dla polskiego episkopatu. Czytajcie ze zrozumieniem.

Pytanie? To wielce szanowny interlokutorze, może Ty wiesz kogo na myśli ma ksiądz? Przecież to nie Ty zadałeś pytanie. Może wyrażę to jaśniej. KTO wg naszej prawicy jest owym mitycznym reprezentantem narodu, który nie składa się tylko z jednego, dwóch czy trzech ludzi, ale milionów?

Data: 2012-08-29 19:06:29
Autor: Chiron

Użytkownik   napisał w wiadomości news:1fe13e82-0c61-496f-b46a-10258bb57ffea11g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]
> jest kagiebista powiazanym z Putinem, to tylko informacja dodatkowa.
> kompromitujaca dla polskiego episkopatu. Czytajcie ze zrozumieniem.

To Wam da do myślenia. Co teraz zarzucicie Michalkiewiczowi?

Chiron

Data: 2012-08-29 10:15:41
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 29 Sie, 13:06, "Chiron" <eleu...@onet.eu> wrote:
Użytkownik "emailstuffn...@gmail.com" <jack.kle...@gmail.com> napisał w
wiadomościnews:1fe13e82-0c61-496f-b46a-10258bb57ffea11g2000yqb.googlegroups.com...

>dla was jak widac NIE.

To Wam da do myślenia. Co teraz zarzucicie Michalkiewiczowi?http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=2599

P. Michalkiewicz to GORNA polka....dla naiwnych i
latwowiernych...przedszkolakow politycznych:))

Data: 2012-08-29 10:29:05
Autor: emailstuffname@gmail.com
Sekta każe wychodzić z kościołów
On 29 Sie, 13:15, "emailstuffn...@gmail.com" <jack.kle...@gmail.com>
wrote:
> [...]

P. Michalkiewicz to GORNA polka....dla naiwnych i
latwowiernych...przedszkolakow politycznych:))

Michnik tez pisze o Rosji i Putinie roznie, o uwazany jest za Zyda i
obroncow Zydow, a jest przeciez antyizraelski i proputinowski (nie
mylic z prorosyjski).

Michnik to jeden z najbardziej utalentowanych klamcow w nie tylko w
Polsce:)

Gdyby Niemcy powierzyli po II wojnie swiatowej media Goebbelsowi, to z
nazistow niemickich tez zrobliby bohaterow, z katow i ofiary, a z
ofiar katow...

Tego wlasnie dokonal Michnik w Polsce !:))

Data: 2012-08-29 19:37:41
Autor: zdumiony
Użytkownik   napisał w wiadomości news:d855c8bd-b246-4b04-a219-0d64517e969co8g2000yqm.googlegroups.com...
Michnik tez pisze o Rosji i Putinie roznie, o uwazany jest za Zyda i
obroncow Zydow, a jest przeciez antyizraelski i proputinowski (nie
mylic z prorosyjski).

Chyba na odwrót.
". Chodzi przede wszystkim o dominujący punkt widzenia, który czasami objawia się nawet w formach zabawnych. Przed laty izraelski Kneset przyjął uchwałę o włączeniu Jerozolimy do terytorium państwowego Izraela. W "Gazecie Wyborczej" ukazała się na ten temat obszerna relacja opatrzona tytułem "Jerozolima nasza". Tytuł "Jerozolima nasza" w gazecie wydawanej w języku polskim w Warszawie świadczy o wybuchu uczuć [...?] patriotycznych, oczywiście żydowskich."
http://www.radiomaryja.pl.eu.org/nagrania/20040630-michalkiewicz/20040630-michalkiewicz.html

Data: 2012-08-29 10:54:19
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 29 Sie, 13:40, "zdumiony" <zdumi...@jestem.pl> wrote:
> [...]

> Michnik tez pisze o Rosji i Putinie roznie, o uwazany jest za Zyda i
> obroncow Zydow, a jest przeciez antyizraelski i proputinowski (nie

Chyba na odwrót.

 nie, nie na odwrot i juz wam tlumaczylem dlaczego..

Data: 2012-08-29 20:02:01
Autor: zdumiony
Użytkownik   napisał w wiadomości news:43f000af-35a4-4672-8758-c3d8f840aad2u15g2000yql.googlegroups.com...
[...]

To skąd akcje jak "Jerozolima nasza" czy "tęsknię za tobą Żydzie"?

Data: 2012-08-29 11:06:37
Autor: emailstuffname@gmail.com
Sekta każe wychodzić z kościołów
On 29 Sie, 14:04, "zdumiony" <zdumi...@jestem.pl> wrote:
U ytkownik "emailstuffn...@gmail.com" <jack.kle...@gmail.com> napisa w
wiadomo cinews:43f000af-35a4-4672-8758-c3d8f840aad2u15g2000yql.googlegroups.com...
> [...]

> wiadomo cinews:d855c8bd-b246-4b04-a219-0d64517e969co8g2000yqm.googlegroups.com...

> nie, nie na odwrot i juz wam tlumaczylem dlaczego..

To sk d akcje jak "Jerozolima nasza" czy "t skni za tob ydzie"?

ja tego tekstu juz na samym wstepie w ogole nie traktuje powaznie -
bo  sam tytul tekstu jest klamliwy.

Data: 2012-08-29 20:59:48
Autor: Chiron

Użytkownik   napisał w wiadomości news:419885fe-b388-4789-98b8-aa33d22e3249l14g2000yqo.googlegroups.com...

To Wam da do myślenia. Co teraz zarzucicie Michalkiewiczowi?http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=2599

P. Michalkiewicz to GORNA polka....dla naiwnych i
latwowiernych...przedszkolakow politycznych:))
Ciekawe, czy to zwykła bufonada czy macie coś konkretnego do powiedzenia?

--

Chiron

Data: 2012-08-29 12:09:13
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 29 Sie, 15:00, "Chiron" <eleu...@onet.eu> wrote:
> [...]

>latwowiernych...przedszkolakow politycznych:))

Ciekawe, czy to zwykła bufonada czy macie coś konkretnego do powiedzenia?

prawda. sami sie przekonajcie. Ja juz wam wczesniej tlumaczylem i
podalem dowody w postaci linkow. To propagandysta z GORNEJ polki:)

Data: 2012-08-29 21:30:19
Autor: zdumiony
Użytkownik   napisał w wiadomości news:4aba72ed-57ed-41d1-a469-d1cd05c618c6m3g2000vby.googlegroups.com...
prawda. sami sie przekonajcie. Ja juz wam wczesniej tlumaczylem i
podalem dowody w postaci linkow. To propagandysta z GORNEJ polki:)

A jakie linki?

Sekta każe wychodzić z kościołów