Sekta lefebrystów skarcona przez papieża.

Data: 2009-07-08 05:33:06
Autor: Grzegorz Z.
Sekta lefebrystów skarcona przez papieża.
Papież Benedykt XVI ogłosił, że tak długo, jak "nie zostaną wyjaśnione
kwestie doktrynalne" lefebryści nie mogą pełnić legalnie żadnej
posługi".

W ogłoszonym dokumencie (Motu proprio), dotyczącym komisji Ecclesia
Dei ds. dialogu z bractwem świętego Piusa X, papież stwierdził
ponadto, że otrzyma ono status kanoniczny dopiero wtedy, gdy uzna
nauczanie Soboru Watykańskiego II.

Przewodniczącym komisji Benedykt XVI mianował prefekta Kongregacji
Nauki Wiary kardynała Williama Josepha Levadę. Zastąpi on kardynała
Dario Castrillona Hoyosa, któremu wcześniej zarzucano niewłaściwe
pokierowanie sprawą zdjęcia ekskomuniki z czterech biskupów
lefebrystów, gdy okazało się, że jeden z nich - Richard Williamson
neguje holokaust. (...)

http://fakty.interia.pl/religia/news/papiez-stawia-warunki-lefebrystom,1335762,2943

Wygląda na to abc, że "straciliście okazję żeby siedzieć cicho"..

Data: 2009-07-08 16:13:39
Autor: raff
Grzegorz Z. pisze:
[...]

Ale co to Grzesia wlasciwie obchodzi ?

To nie twoja brocha.

R.

Data: 2009-07-08 09:06:19
Autor: Grzegorz Z.
On 8 Lip, 16:13, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
Grzegorz Z. pisze:

> [...]

>http://fakty.interia.pl/religia/news/papiez-stawia-warunki-lefebrysto...

> Wygląda na to abc, że "straciliście okazję żeby siedzieć cicho".

A co raffcia obchodzi co moja a co nie moja?

Data: 2009-07-08 10:31:40
Autor: Antenka
Sekta lefebrystów skarcona przez papieża.
Ty, jako żyjący poza Kościołem katolickim, tak jak Raffaelo
stwierdził,  nie powinieneś wścibiać swojego długiego nochala w jego
wewnętrzne sparawy - to nie twoja brocha, jehowito! Capito? No!

Antenka

P.s. Mnie nie intersuje na ten przykład, co poczynia naczelny sekciarz
jehowictwa, jakie głupoty aktualnie wymyślił. Być może znowu podał
kolejną datę końca świata, by "czarna masa" zmanipulowanych przez
niego sekciarzy przelała na jego osobiste konto wszystkie
oszczędności, które im już nie będą potrzebne ha ha ha :DDD

Data: 2009-07-08 17:30:52
Autor: Grzegorz Z.
On 8 Lip, 19:31, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
Ty, jako żyjący poza Kościołem katolickim, tak jak Raffaelo
stwierdził,  nie powinieneś wścibiać swojego długiego nochala w jego
wewnętrzne sparawy - to nie twoja brocha, jehowito! Capito? No!

Gli ricorderò le vostre parole la volta prossima, quando direte
qualcosa circa gli Ebrei o gli omosessuali.

:P

Data: 2009-07-08 19:34:00
Autor: raff
Antenka pisze:
[...]

Albo czy nas interesuje co wyczynia ten kretyn Dawkins ? O!

R.

Data: 2009-07-08 10:43:46
Autor: Antenka
Sekta lefebrystów skarcona przez papieża.
No właśnie. Grześ gdzieś się  schował...albo poleciał do banku przelać
kasę dla naczalnego guru lub chodzi od chaty do chaty i wciska
ludziskom te jehowickie komiksy o tym "dlaczego na świecie jest zło?",
"dlaczego zatonął Tytanik?" - ulubiona tematyka tej sekty
łahahaha :DDD

Antenka

Data: 2009-07-08 23:05:28
Autor: Vic
Antenka wrote:
[...]

Antenka, ty to jednak prosta kobita jestes...

--
plazoVic

Data: 2009-07-08 15:01:44
Autor: Antenka
Sekta lefebrystów skarcona przez papieża.
A ty półgówek! Odczep się! Znowu się wtrącasz? Pewnie sam jesteś
sekciarzem, dlatego zabolało.

Anten

P.s. Teraz stało się jasne to twoje literalne traktowanie Biblii w
iście sekciarskim, jehowickim stylu.  Nie zabieraj głosu w kwestii, o
której nie masz zielonego pojęcia. A pytania typu: "gdzie to jest
napisane?" możesz zadawać ciemniakom z twojego zboru.

Data: 2009-07-09 00:36:19
Autor: Vic
Antenka wrote:
[...]

Jako, ze prosta kobita jestes, nie zrozumiesz, ze jesli powolujesz sie na cos to trzeba podac cytowane dzielo, najlepiej ze wskazaniem wydania i numeru strony...
A co do sekciarstwa, sekta Benedykta nie wydaje mi sie glupia... :)

--
plazoVic

Data: 2009-07-08 15:56:25
Autor: Antenka
Sekta lefebrystów skarcona przez papieża.
Chłopski filozof z Wąchocka.... Nie jesteś z "sekty Ojca Świętego
Bendedykta XVI", bo ilekroć uderzasz w Jego autorytet, co miało tu
miejsce wilokrotnie, tylekroć sam wykluczasz się z Kościoła
katolickiego. Pycha cię zżera od środka..."Ja ,Wicek nie potrzebuję
słuchać głosu papieża" - jasne, że nie to tylko jeden z grzechów
głównych. Nie słuchając go sprzeciwiasz się samemu Chrystusowi,
którego jest Zastępcą na ziemi, czy to się tobie podoba, czy nie.

Antenka

P.s. A pycha już nie jednego sprowadziła na manowce, ot chociażby
takiego ex-księdza prof. T.Węcławskiego. Za bardzo się zagalopował
chłopina tak,  iż w ostateczność zaprzeczył, że Jezus Chrystus jest
Bogiem. Odarł Go z bóstwa i nazwał tylko człowiekiem.

Data: 2009-07-08 17:43:42
Autor: Grzegorz Z.
On 9 Lip, 00:56, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
Chłopski filozof z Wąchocka.... Nie jesteś z "sekty Ojca Świętego
Bendedykta XVI", bo ilekroć uderzasz w Jego autorytet

W autorytet tego samego który słowami swego motu proprio posłał
właśnie lefebrystów "pod stół" ?

Data: 2009-07-09 01:18:01
Autor: Vic
Antenka wrote:
iż w ostateczność zaprzeczył, że Jezus Chrystus jest
Bogiem. Odarł Go z bóstwa i nazwał tylko człowiekiem.

A Kosciol katolicki to od samego poczatku uwaza Jezusa za Boga, czy tez zaczal go uwazac dopiero od pewnego czasu?

--
plazoVic

Data: 2009-07-08 18:36:07
Autor: raff
Grzegorz Z. pisze:

[...]

A to tez nie twoja brocha, Grzesiu.

Widzisz, wszedzie wtykasz nos tam gdzie nie powinienes.

R.

Data: 2009-07-08 17:18:18
Autor: Grzegorz Z.
On 8 Lip, 18:36, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
Grzegorz Z. pisze:

> A co raffcia obchodzi co moja a co nie moja?

A to tez nie twoja brocha, Grzesiu.

Widzisz, wszedzie wtykasz nos tam gdzie nie powinienes.

A ty kim jesteś raffek, by decydować za mnie o tym co powinienem a
czego nie powinienem?

Sekta lefebrystów skarcona przez papieża.