Sekta vs. Forum-Nuras

Data: 2009-12-23 23:55:10
Autor: in for
Sekta vs. Forum-Nuras
 W sumie mniej istotna jest metodyka badań, przejdę więc od razu do wniosków.
 Uważam, że FN sprzyja dyskutowaniu i powstawaniu nowych wątków, Sekta wręcz
przeciwnie. Był moment, że chciałem już ogłosić upadek sekty i wyznaczyć termin
symbolicznego jej zamknięcia. Zaskakujące jest więc spostrzeżenie, że mimo
wszystko siła oddziaływania obydwu forów jest bardzo zbliżona. Moim zdaniem
sytuacja wygląda tak:
 1. FN i Sekta to najbardziej opiniotwórcze fora nurkowe.
2. Prawdopodobnie dzięki moderacji nurkowie chętniej wypowiadają się na FN.
Liczba powstających postów jest tam imponująca, pod tym względem FN bije na
głowę Sektę.
3. Nie mniej obydwa fora mają zbliżoną liczbę czytelników z niewielką przewagą FN.
 Można więc sformułować następujący wniosek:
Pisze się forum-nuras, czyta się obydwa fora.
 FN od dziś ma jednak inną kolosalną przewagę nad Sektą. Ma własną gazetę
nurkową, gazetę internetową, wydawaną w formacie .pdf.  Warto w tym miejscu
zacytować życzenie Grzegorza Bernaciaka, by inicjatywa Nuras.Info sprzyjała
wymianie informacji w środowisku nurków. Cieszy też zapewnienie redakcji, że
każdy może współtworzyć ten internetowy periodyk.
 Oto link do pierwszego numeru:

http://www.nuras.info/
 Pozdrawiam,
Jacek

Data: 2009-12-24 01:05:58
Autor: Krzysztof B
Sekta vs. Forum-Nuras
in_for@vp.pl napisał(a):
internetowy periodyk.
Jacek

Jacku,
Jesteś jednym z współtwórców.
Gratuluję pomysłu!
Pomyślcie o newsletter'że, tj. np. ja wpisuje gdzieś tam adres mailowy i z
automatu te pdf-owe pliki dostaję.
pozdrawiam świątecznie
KB

Data: 2009-12-24 06:04:21
Autor: jacekplacek
Sekta vs. Forum-Nuras
Krzysztof B <movano@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

Gratuluję pomysłu!
Pomyślcie o newsletter'że, tj. np. ja wpisuje gdzieś tam adres mailowy i z

A ja się o niej dowiedziałem właśnie z poczty :)

Data: 2009-12-24 07:58:54
Autor: in for
Sekta vs. Forum-Nuras

Jesteś jednym z współtwórców.
Gratuluję pomysłu!

Dziękuję! To bardzo miłe!

Być może za kilka dni napiszę więcej o tym pomyśle i jego realizacji. Teraz
tylko tyle, że jeszcze nigdy nie miałem tyle satysfakcji z wykonanej pracy.

Pozdrawiam Wszystkich wigilijnie i świątecznie życząc bardzo spokojnych,
rodzinnych, ciepłych, kolorowych i pachnących domowymi wypiekami nadchodzących dni.

Jacek

Data: 2009-12-24 03:06:32
Autor: waterman
Sekta vs. Forum-Nuras

http://www.nuras.info/

Pozdrawiam,
Jacek

Bardzo fajne, ale kto z fn decyduje o zamieszczanych materialach? ile
kosztuje zamieszczenie reklamy?
pozdrawiam Jarek

Data: 2009-12-24 08:21:33
Autor:
Sekta vs. Forum-Nuras
in_for@vp.pl napisał(a):
Uważam, że FN sprzyja dyskutowaniu i powstawaniu nowych wątków, Sekta wręcz
przeciwnie. Był moment, że chciałem już ogłosić upadek sekty i wyznaczyć termin
symbolicznego jej zamknięcia.

Nie traktuj tego osobiście.
FN to miejsce w którym odbywa się gonitwa małp (moderatorzy) przez dyrektora
"DarekS", ponieważ dyrektor jest leniwy to zwykle małpy i ich przydupasy
demolują cyrk. Moderatorki żeby pełniły swoją funkcję muszą być "mądre
inaczej". Skutek jest taki że najbardziej usłużna moderuje treści których
całkowicie nie rozumie.

Zaskakujące jest więc spostrzeżenie, że mimo
wszystko siła oddziaływania obydwu forów jest bardzo zbliżona. Moim zdaniem
sytuacja wygląda tak:
 1. FN i Sekta to najbardziej opiniotwórcze fora nurkowe.

W bardzo powierzchownej formie TAK.

2. Prawdopodobnie dzięki moderacji nurkowie chętniej wypowiadają się na FN.
Liczba powstających postów jest tam imponująca, pod tym względem FN bije na
głowę Sektę.

Ludzie merytoryczni wolą jak "głąbalstwo moderatorskie" nie miesza im w
postach (dopisek moderatorki w cudzy post to norma).
Dyskusja która odbyła się u ciebie z Anestezjologiem na FN skończyła by się 2
ostrzeżeniami dla mnie. Bo "moderatorstwo" potraktowało by to jako atak na
świętego. Dyskusja czy na FN czy DiW nie weszła by w ten poziom, jaki
osiągnęła. Jest tam lubiana dyskusja obła gładka bez konkretów.
Przy okazji wizyty w bazie opowiedziałem o nowym SCR SMS, zrozumiałeś na FN
nie jest to możliwe. "Super guru" kasywa "40h na handsecie" lub "spierdalamy
przed kontrolą skarbową za HH" nie zrozumie, jego przydupasy również.

[...]

Do Darka Smosarskiego, możesz skończyć z paranoją proszę od dawna o skasowanie
mojego adresu z listy mailingowej. Zapomniałeś że jest blokada na moje IP czy
robisz za ucięty łeb karpia.
Poziom merytoryczny periodyku zbyt wysoki nie jest skoro byłem zapraszany do
pisania, trudno żeby gość do wywalenia mógł cokolwiek wiedzieć merytorycznego
to dalsza paranoja uskuteczniana na FN.

pozdrawiam rc
ps Życzę wszystkim beż wyjątków spełnienia marzeń. Takie życzenia otrzymałem
kilka lat temu od R.Kłosa. I zadziałało.
Dlatego bądźcie zdrowi i wasze rodziny, realizujcie cele i marzenia.

Data: 2009-12-25 08:48:17
Autor:
Sekta vs. Forum-Nuras
  <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Do Darka Smosarskiego, możesz skończyć z paranoją proszę od dawna o skasowanie
mojego adresu z listy mailingowej.

Bardzo dziękuje za zamknięcie problemu, Właśnie zostałem wywalony z FN, już nie ma dwulicowości jest blokada na IP a
uczestnik ma status aktywnego.

Zdrowia, szczęścia rodzinnego i pomyślności.

pozdrawiam rc
ps sytuację na FN opisał "pscrdiver", forma nazbyt dosadna, lecz wnioski
prawdziwe.
http://www.augustyna.pl/news/article.php3?id=185527&group=pl.rec.nurkowanie

Data: 2009-12-26 22:13:39
Autor: mysiar
Sekta vs. Forum-Nuras
demolant@WYTNIJ.gazeta.pl wrote:
[...]

szkoda tylko, że oryginalny tekst się zagubił

mysiar

Data: 2009-12-26 21:49:56
Autor:
Sekta vs. Forum-Nuras
mysiar <psynowiec@WYTNIJTOop.pl> napisał(a):
szkoda tylko, że oryginalny tekst się zagubił

[quote="pscrdiver"]Wysłany: Wczoraj 22:58   zaproszenie do dyskusji forum lizus VS forum super lizus VS sekta VS forum lizus CCR

czy ktoś jest w stanie dowiedzieć się czegokolwiek z ktorejś z powyżej
wymienionej pozycji
czy to służy tylko co poniektórym do lansu a innym do obciągania lanserom ?

już na pierwszy rzut oka widać jednego moderatora (płci nie wymienię) który
przoduje w ciągnięciu laski[/quote]

Jak widzisz jest przeniesiony na sektę. Wystarczy w wyszukiwanie wpisać
"pscrdiver". A teraz trochę kulisów, ktoś założył konto i napisał ze 2 posty, po czym
został skasowany jeden wpis, potem drugi i znikł ten użytkownik.
Ponieważ to było jakiś czas po tym jak miałeś dosyć równiejszego (Orwell)
traktowania. To zbyt dosadna, ale obiektywna recenzja działalności FN.
Jaja były później z moderatorem "Radek", który logował się po wyjściu "Mania"
z FN. Ten byt powstał jak "Mania" edytowała posty wielu osobom co rozjuszyło
użytkowników i została wywalona z funkcji, o tym że to nastąpi wiedziałem
wcześniej.

pozdrawiam rc

Data: 2009-12-24 09:23:49
Autor: Daniel Kowalski
Sekta vs. Forum-Nuras
  Był moment, że chciałem już ogłosić upadek sekty i wyznaczyć termin
symbolicznego jej zamknięcia.

Tiaaa...

Data: 2009-12-25 04:47:21
Autor: Krzysztof B
Sekta vs. Forum-Nuras
Daniel Kowalski napisał:
Tiaaa...
Danielu... się zastanawiam co chciałeś napisać?
No chyba, że Pszemola lub Jackaplacka w ilości "merytorycznych" postów
próbujesz psześcignąć...
KB

Data: 2009-12-26 20:27:33
Autor: in for
Sekta vs. Forum-Nuras

Pisze się forum-nuras, czyta się obydwa fora.

Poniższa uwaga jest wynikiem prywatnych rozmów z rc, obiecałem też, że swój sąd
upublicznię:

Otóż, NIGDY nie zaglądałem na FN z powodu uprzedzeń. Były one wynikiem
krytycznych uwag pod kątem moderatorów, jak również pejoratywne określenie
"lizus" zniechęcało mnie do zalogowania się tam.

Na początku listopada poznałem jednak jednego z moderatorów fn, co więcej
nurkowaliśmy razem na Abu Nuhas, pomyślałem wtedy, że może jednak opinie na
temat moderacji na fn są przesadzone, bo kolega okazał się bardzo przyzwoitą i
naprawdę obiektywną osobą.

Potem prześledziłem aktywność na fn, o wyniku napisałem w pierwszym poście, ale
wtedy przyszła refleksja, że nie może aż tyle osób "lizać" nie wiem co i nie
wiem czyj :D.

Potem Poznałem Darka, a efekty współpracy kilku osób pod jego kierownictwem są
doprawdy imponujące.

Co prawda nie mam jeszcze wyrobionego zdania na temat fn, ale już teraz muszę
przyznać, że moje negatywne nastawienie było wynikiem czegoś co po angielsku
nazywa się "bias" (Bias is a term used to describe a tendency or preference
towards a particular perspective or ideology...)

Rozumiem rozżalenie Ryśka, jak również powody dla których moderacja nie jest
lubiana, uważam jednak, że nie powinno to być powodem kształtowania nastawień,
bez konfrontacji z rzeczywistością.

Jacek

Data: 2009-12-26 20:34:22
Autor:
Sekta vs. Forum-Nuras
in_for@vp.pl napisał(a):
Rozumiem rozżalenie Ryśka, jak również powody dla których moderacja nie jest
lubiana, uważam jednak, że nie powinno to być powodem kształtowania nastawień,
bez konfrontacji z rzeczywistością.

Jeżeli Tobie "KasiaK" do postu dopisze swoje opinie i nie zachowa stylu
wypowiedzi, to nie jest to rozżalenie tylko qrewstwo cenzorskie.
Jeżeli inna moderatorka prowadzi nie merytoryczny spór, po czym w akcie
desperacji edytuje własne wpisy i moje, to nie jest rozżalenie tylko objaw
choroby psychicznej. Po co edytuje własne i moje posty, zamiast skasować.
Tyle że skasowanie było by czytelne dla innych moderatorów.
Kasowanie PW, blokowanie pisania w działach.
Włączenie globalnego ignorowania użytkownika, to też element rodem z UB.
O edycji profilu nie wspominając.
Wybacz w takiej sytuacji nie mogłem uciekać z podkulonym ogonem dlatego
musieli wywalić, odbyło to się bez klasy, jak zwykle. Prawie rok temu została
założona blokada na IP lecz byłem jako aktywny uczestnik forum.
Dopiero 2 dni temu zostałem wywalony. -- -- Wiadomość Oryginalna -- --
Od: dareks@forum-nuras.com <dareks@forum-nuras.com>
Do: ****@***.pl
Data: 24 grudnia 2009 12:10
Temat: Usunięcie konta na FORUM-NURAS

Witaj $$, Dostajesz ten e-mail, ponieważ twoje konto zostało usunięte z FORUM-NURAS
Dodatkowych informacji, możesz spróbować uzyskać u administratora.

-- FORUM-NURAS
http://forum-nuras.com
dareks@forum-nuras.com

dareks@forum-nuras.com

www.shark.net.pl/forum/viewtopic.php?f=13&t=12

Zabawne jest coś innego, nikt z FN nie ma wiele do powiedzenia w moich Himalajach.

pozdrawiam rc

Data: 2009-12-26 21:02:59
Autor:
Sekta vs. Forum-Nuras
  <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): http://www.shark.net.pl/forum/viewtopic.php?f=13&t=12

pozdrawiam rc

Data: 2009-12-26 20:58:00
Autor:
Sekta vs. Forum-Nuras
in_for@vp.pl napisał(a):
FN od dziś ma jednak inną kolosalną przewagę nad Sektą. Ma własną gazetę
nurkową, gazetę internetową, wydawaną w formacie .pdf.

Dobrze że jest zaznaczenie że treści zawarte są na odpowiedzialność piszącego.

Tu kilka faktów o jednym projekcie, jest to w tym wydaniu periodyku.

Jaskinia z tego co wiem jest rozpoznana do 186m, zrobił to Luigi Cassati w 2004 r.
http://www.prometeoricerche.eu/GIGI/Report/elefante_bianco_2004_ENG.htm
Do trudnych nie należy obszerna, łatwa opowieści inne to ściema kicior itp.
Trudne są w Rumunii tam można nurkować technicznie i głęboko.
Włoskie jaskinie trudne nie są, przejrzystość mają dobrą.
Zastanawiam się co to jest wtórna eksploracja, przejście już znaną drogą ?
Czy to np przebycie tej samej drogi na wstecznym, czy z używanym nocnikiem na
głowie.
Zróbcie coś użytecznego dokładnie skartujcie. Kicior doskonały na FN.

pozdrawiam rc

Data: 2009-12-28 12:53:29
Autor: Zboj
Sekta vs. Forum-Nuras
Idąc za Twoim postem postawić warto pytanie. Dlaczego wedle Twoich przekonań FN jest lepsze od Sekty? Piszesz o ilości postów i odwiedzających. Skąd się to bierze?
Web forum (FN) jest po prostu bardziej kolorowe i wygodne dla pokolenia klikaczy. Uzależniliśmy się od myszki i kolorowych ikonek. Czysty tekst jest mniej atrakcyjny. Wot tyle. Tu nie chodzi o przewagę moderacji, nad anarchią news grup. A o kolorowe opakowanie. Właśnie dlatego Web chaty wyparły w zasadzie IRC'a.
Tylko, że IRC w zasadzie padł - blogi i portale społecznościowe, a wcześniej w jakimś sensie komunikatory dobiły wieko trumny (w zasadzie, bo kilku maniaków nadal tam bywa, ale to margines dawnego odsetka użytkowników IRC'a).
News za to żyje, bo cieszy się brakiem ingerencji w posty, a więc zabezpiecza autorską formę wypowiedzi. Niestety - niewiele for webowych ma moderatorów rozumiejących ideę moderacji. Te, które w różnych dziedzinach życia mają sensownych adminów i moderatorów, w zasadzie nigdy nie mają obecnie alternatyw w newsach. Żywotność sekty pokazuje, że przynajmniej na polskiej scenie web forów nurkowych moderacja jest na tyle wątpliwa, że anarchia newsów mimo jej wad, jest nadal atrakcyjna i po prostu wiarygodna pewnością, że można wyrazić pogląd, którego nikt nie oszpeci cenzurą. Moderator bowiem to nie cenzor, który może ingerować w wypowiedzi. Moderator, to ktoś podobny do gospodarza dyskusji. Dobrze przygotowanego merytorycznie i zrównoważonego w działaniach. Niestety dorobek nurkowy i pisany części moderatorów najpopularniejszych web forów nurkowych jest często źródłem wątpliwości. A właściciele for nie są skłonni do zarządzania... moderatorami. Gdyby było inaczej, sekta jako grupa news przestałaby się liczyć. Bo mogąc pisać i szukać informacji wygodniej, oglądać zdjęcia i schematy w treści postów, itp... ludzie porzuciliby sektę tak, jak setki innych grup news.
Przez przeszło 25 lat od czasu nabycia przeze mnie pierwszego komputerka, komputery, sieć, a wreszcie usługi w sieci zmieniły się wielokrotnie. Wiele już dawno odeszło, gł. z uwagi na udogodnienia i uwiązanie do myszki. Kwestie merytoryczne zawsze były i będą drugorzędne, bo Internet, to towar masowy i ma być równie wygodny i kolorowy, jak kapcie, czy pilot do TV. Kto dziś tupta do TV, by zrobić głośniej lub zmienić kanał? Wszyscy wolą klikać z fotela pilotem. To naturalne. Do używania archaicznej technologii (tutaj news lub ręczna zmiana kanałów) musi prowokować ludzi więc coś więcej, niż możliwość pobluzgania, bo i nie wszyscy uczestnicy grup należą do wrzeszczących chamów, prawda? Inforze - tej refleksji zabrakło w Twoim "opracowaniu", czym mocno uprościłeś problem robiąc wprost reklamę FN i ich nowych, kolorowych produktów. Twoje prawo, ale to po prostu reklama, a nie analiza.

Pozdrawiam,

--
-- -
Zboj (Piotr Marciniak)

Data: 2009-12-28 21:05:55
Autor: Napletec
Sekta vs. Forum-Nuras
Moderator, to ktoś podobny do gospodarza dyskusji. Dobrze przygotowanego

Witam,

Jak moge zostać moferatorką?

jk

Data: 2009-12-28 21:00:35
Autor:
Sekta vs. Forum-Nuras
Napletec <Napletec@poltor.com> napisał(a):
> Moderator, to ktoś podobny do gospodarza dyskusji. Dobrze przygotowanego

Witam,

Jak moge zostać moferatorką?

To bardzo proste, wystarczy stosować się do opisu "pscrdiver".
Kompetencje są nie istotne. "KasiaK" sama przyznała że nie rozumie ani słowa,
po czym została moderatorką, w dziale którego nie rozumie. Po to żeby chronić
"super guru" (dostałem od niej ostrzeżenie jak nie była moderatorką w tym
dziale, od tej drugiej także bez statusu moderatora w dziale, za krytykę innej
sokolicy intelektu), którego "kocha" ta druga była moderatorka. Recenzja działalności "naukowej" "super guru" którego chroni "KasiaK" a
sokolicy intelektu "Mania", falandyzacja regulaminu forum drobiazg, cel
uświęca środki. Maria Bnińska od dawna wiedziała o sposobie zrobienia stopnia
instruktorskiego przez "super guru". Też wie o kryptonimie "40h na handsecie".
Ostatnio sokolica intelektu miała kłopot z krasnoludkiem, który pisał zamiast
niej na DiW. "$$ napisał(a):
Wysłany: 06-04-2008, 12:10 Woda sodowa czy Prima aprilis.

Zobaczyłem czasopismo na którym były 2 osoby puszczające bąble, przestraszyłem
się że to jakieś zboki. Czytam tytuł, spokojnie to tylko "MAGAZYN nurkowanie"
NR3 MARZEC 2008. Jest tam artykuł o pochłaniaczach CO2 str 70-71. Patrzę na
rysunek pochłaniacza poprzecznego i oczom nie wierzę. Chodzi o kierunek
przepływu gazu. Obserwowałem osobiście że początkowe warstwy pochłaniacza źle
pracują, na ciepło, na zimno, lodem chłodzone, w wielokrotnych uruchomieniach.
Jest ta informacja w książce R Kłos Aparaty Nurkowe W rozdziale 8. Wynika z
tego że, rozpoczęcie pochłaniania od osi pochłaniacza zmniejsza ilość słabo
pracującego wapna sodowanego, w porównaniu do wariantu z rysunku. To co
przeczytałem było jeszcze bardziej śmieszne i straszne.
"Nie istnieją na chwilę obecną metody projektowania geometrii scrubera inne,
aniżeli metoda prób i błędów, co jest powodem wyboru przez większość
producentów sposobu określania geometrii scrubera, zgodnie z zasadą -
1kgabsorbentu na 1 godzinę czasu ochronnego."
Metody są znane, modele matematyczne również, MM nie znał jak się to skończyło
wiadomo.
Jest jeszcze lepszy tekst "Pył z absorbentu będzie krążył w pętli oddechowej
powodując zabrudzenie sprzętu (m.in. czujników tlenowych) oraz będzie dostawał
się do dróg oddechowych nurka tworząc w kontakcie z wodą drażniący drogi
oddechowe kwas węglowy". Po tym zdaniu oniemiałem tworzący się węglan wapnia
nie jest rozkładany przez wodę do kwasu węglowego, który jest fizjologiczną
substancją, inhalacje wodnym roztworem NaOH nie są. Przy zastosowaniu mas
tleno twórczych mamy wodorotlenek sodu lub potasu i dodatkowo nadtlenek wodoru
(woda utleniona),
Ale nie powstaje kwas węglowy.

Wodę sodową niektórzy piją, innym uderza do głowy. Artykuł posiada elementy
prawdy, lecz powinien być zakwalifikowany jako 1 04, dzień wygłupów, wolałbym
żeby to nie był faktyczny obraz wiedzy o pochłanianiu CO2."

pozdrawiam rc

Data: 2009-12-29 03:08:08
Autor: Looiee
Sekta vs. Forum-Nuras
On 28 Gru, 22:00, " " <demol...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

[...]

Chłopie zachowujesz się jak dziecko bez wyobraźni przyczynowo
skutkowej. Rób tak dalej, to w końcu zjawi się u ciebie jakiś prawnik.

pozdrowienia na nowy rok

Data: 2009-12-29 12:10:40
Autor:
Sekta vs. Forum-Nuras
Looiee <looiee.et@gmail.com> napisał(a):
> Recenzja dzia=B3alno=B6ci "naukowej" "super guru" kt=F3rego chroni "Kasia=
K" a
> sokolicy intelektu "Mania", falandyzacja regulaminu forum drobiazg, cel
> u=B6wi=EAca =B6rodki. Maria Bni=F1ska od dawna wiedzia=B3a o sposobie zro=
bienia stopnia
> instruktorskiego przez "super guru". Te=BF wie o kryptonimie "40h na hand=
secie".
> Ostatnio sokolica intelektu mia=B3a k=B3opot z krasnoludkiem, kt=F3ry pis=
> [...]

net/

Ch=B3opie zachowujesz si=EA jak dziecko bez wyobra=BCni przyczynowo
skutkowej. R=F3b tak dalej, to w ko=F1cu zjawi si=EA u ciebie jaki=B6 prawn=
ik.

pozdrowienia na nowy rok

Forma się nie podoba ?

Jest to prawda. Że pięknie nie wygląda, trudno.

Katarzyna Kapłan i Maria Bnińska dawały ostrzeżenia w dziale w którym nie były
moderatorkami. Cel uświęcał środki. Łamanie regulaminu forum, dobry obyczaj,
taki rechot historii (opozycjonistki). Dopiski w cudze posty własnych zdań w
wykonaniu Katarzyna Kapłan też miało miejsce, słowa przepraszam nie było, ani
ze strony gorliwej moderatorki ani administratora. Informacja o sposobie zrobienia stopnia instruktorskiego była podana na FN.
Prawie rok temu, oficjalnie została napisana. Jest jej autor, rachunek z datą
i data nadania stopnia.
Kryptonim "40h na handsecie" też jest znany kilku osobom, w tym Marii Bnińskiej.
Jak chcesz jeszcze kawałek to jest tu:
http://www.shark.net.pl/forum/viewtopic.php?f=13&t=12&start=10
Jest nazwisko, jest materiał dokumentujący na FN (w którym temacie pamiętam). Co do krasnoludka:
http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&tid=1104249&MID=%3Chf0t99%24ev%241%40inews.gazeta.pl%3E
Artykuł w Magazynie Nurkowanie został napisany, data jest podana, treść
zrecenzowana.

pozdrawiam rc

Data: 2009-12-29 04:34:49
Autor: Looiee
Sekta vs. Forum-Nuras
On 29 Gru, 13:10, " " <demol...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

Forma się nie podoba ?
pozdrawiam rc

jeśli masz na piśmie zgodę na publikowanie w internecie danych
osobowych (imię i nazwisko) to odszczekuję i raz jeszcze życzę
szczęśliwego NR.
Looiee

Data: 2009-12-29 13:42:58
Autor: Zboj
Sekta vs. Forum-Nuras

[...]

Doczytaj więc w ustawie jakie dane są chronione, a dokłądniej - jaki ich zestaw. Publicznie znane imię i nazwisko podane bez dodatkowych informacji do nich nie należą. Można też podawać autora ytowanych źródeł i wypowiedzi.

--
-- -
Zboj (Piotr Marciniak)

Data: 2009-12-29 13:52:36
Autor: DM
Sekta vs. Forum-Nuras
Doczytaj więc w ustawie jakie dane są chronione, a dokłądniej - jaki ich

rozmawiasz z koliną

jk

Data: 2009-12-29 14:01:07
Autor:
Sekta vs. Forum-Nuras
Looiee <looiee.et@gmail.com> napisał(a):
On 29 Gru, 13:10, " " <demol...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

> Forma si=EA nie podoba ?
> pozdrawiam rc

je=B6li masz na pi=B6mie zgod=EA na publikowanie w internecie danych
osobowych (imi=EA i nazwisko) to odszczekuj=EA i raz jeszcze =BFycz=EA
szcz=EA=B6liwego NR.
Looiee

Na zasadach wzajemności, często byłem wymieniany z imienia i nazwiska.
Nazywam się Ryszard Czarnecki jestem autorem zgłoszeń SCR SMS, P-377789 i
P-386700. Żadna z wymienionych osób nie ma żadnego zgłoszenia w sprzęcie
nurkowym, często byłem pomawiany o plagiaty ze strony kilku osób z tego
towarzystwa wzajemnej adoracji. Bez znajomości zastrzeżeń patentowych obu rozwiązań, takie stwierdzenia są
czystym oszczerstwem lub głupotą. Zastrzeżeń nie udostępniałem. pozdrawiam rc

Data: 2009-12-29 13:19:49
Autor: DM
Sekta vs. Forum-Nuras
Forma się nie podoba ?

nieniejszym jako prawnik zobowionzuje sie ze bendę broniła cie pro publikjo bonno

jk

Data: 2009-12-29 00:59:00
Autor: jacekplacek
Sekta vs. Forum-Nuras
Zboj <zboj_at_@mnc.dot.pl> napisał(a):
Twoje prawo, ale to po prostu reklama, a nie analiza.

I niczym innym nie miało zamiaru być.
"FN od dziś ma jednak inną kolosalną przewagę nad Sektą. Ma własną gazetę
nurkową, gazetę internetową, wydawaną w formacie .pdf"

"Oto link do pierwszego numeru:
www.nuras.info/"
Pozostaje nadzieja, że będzie gazetą z prawdziwego zdarzenia a nie autopromocją ojców-założycieli.

Data: 2009-12-29 15:09:42
Autor: in for
Sekta vs. Forum-Nuras

Pozostaje nadzieja, że będzie gazetą z prawdziwego zdarzenia a nie autopromocją ojców-założycieli.

Ręce opadają z szelestem...

A czym jest? Ten pierwszy numer?

Czytałeś słowo wstępne? Napisz coś, jeśli będzie to z biglem, na pewno się ukaże...

Jacek

Data: 2009-12-29 18:43:41
Autor: jacekplacek
Sekta vs. Forum-Nuras
in_for@vp.pl napisał(a):

> [...]

A czym jest? Ten pierwszy numer?

Czytałeś słowo wstępne? Napisz coś, jeśli będzie to z biglem, na pewno się

... i nie będą traktowali każdej uwagi, czy sugestii jako atak i dezaprobatę. Jacku, doceniam Twoje(i reszty zespołu) zaangażowanie i pracę. Wiem tez, że trudno zachować obiektywizm i niezależność. Szczególnie niezależność od siebie :) Gdyby gazetka wyszła w formie druku, też bym czytał i kupował: najpierw na próbę. Jak na razie, oprócz książek najlepszego instruktora, uwag do wydawnictw pisanych(poza pozytywnymi) nie mam. Sam wstęp, jako manifest niewiele mówi. Treść, cóż, zobaczymy w którą stronę się rozwinie.

Data: 2009-12-29 21:06:17
Autor: in for
Sekta vs. Forum-Nuras

Treść, cóż, zobaczymy w którą stronę się rozwinie.

Wspomniałeś o gazetach drukowanych..., tak się składa, że prowadzę od kilku lat
cn i oceniając popyt mogę autorytatywnie ogłosić śmierć drukowanej prasy
nurkowej. Uważam, że fakt, iż jeszcze się ukazuje, jest wyłącznie dowodem na
nieświadomość reklamodawców z zaistniałej sytuacji.

Niestety nie mogę zdradzić liczby pobrań gazety .pdf, proszę więc, domyśl się
rezultatu... załóżmy tygodniowego :).

Jeśli chodzi o zacytowaną powyżej Twoją uwagę... Uważam, że dotykasz sedna
sprawy. Faktem jest, że współtworzyłem pierwszy numer i bardzo chciałbym być
współautorem kolejnych. Jeśli zostanę zaproszony do redagowania 2-giego numeru,
to obiecuję Ci absolutny BRAK OBIEKTYWIZMU, czyli daleko idący SUBIEKTYWIZM i
TENDENCYJNOŚĆ. Odnosząc to do rezultatu naszej pracy, który możesz już
przeczytać: Lubię Bernaciaka, bardzo szanuję Equesa, nie znoszę tego wszystkiego
co dzieje się w Egipcie, uważam, że wchodzić pod lód można tylko ze stosownym
przeszkoleniem, stosując się do nauczonych zasad, uważam, że Thistlegorm jest
szabrowany itd...

Pozdrawiam,
Jacek

Data: 2009-12-29 22:08:46
Autor: jacekplacek
Sekta vs. Forum-Nuras
in_for@vp.pl napisał(a):
 > Treść, cóż, zobaczymy w którą stronę się rozwinie.

obiecuję Ci absolutny BRAK OBIEKTYWIZMU, czyli daleko idący SUBIEKTYWIZM i
TENDENCYJNOŚĆ.

I o to chodzi: emocje! Nie samą forma człowiek żyje :)

Data: 2009-12-29 21:51:52
Autor: ~BitPump
Sekta vs. Forum-Nuras
Pozostaje nadzieja, że będzie gazetą z prawdziwego zdarzenia a nie
autopromocją ojców-założycieli.
Czytałeś słowo wstępne? Napisz coś, jeśli będzie to z biglem, na pewno się ukaże...

Szacuję, że piątego numeru nie zobaczymy. Obym się mylił.

~BitPump

Data: 2009-12-29 22:45:19
Autor: in for
Sekta vs. Forum-Nuras

Szacuję, że piątego numeru nie zobaczymy.

Parafrazując wypowiedź TomS'a:

"Jeśli zabraknie im pomysłów, zapału lub kasy... Na żadne z tych jednak nie
liczyłbym..."

Tym bardziej, że niniejszym, zupełnie oficjalnie zapraszam Cię, Andrzeju, do
grona autorów, temat przekażę Ci mailowo, proszę o pilny kontakt - jecek@... -
dalej znasz :).

Jacek

Data: 2009-12-29 21:58:43
Autor:
Sekta vs. Forum-Nuras
in_for@vp.pl napisał(a):
Parafrazując wypowiedź TomS'a:

"Jeśli zabraknie im pomysłów, zapału lub kasy... Na żadne z tych jednak nie
liczyłbym..."

"TomS" to ten gość co o-ringów kupić nie umie ? (materiał na FN)
Czy ten który nie wie jak działa wzrok w słabych oświetleniach ? (materiał na DiW)
Może to uniwersalny sługus z DiW ? (materiał na DiW)
Czy ten który nie wie który zawór ma funkcję zaworu nadmiarowego ? (materiał
na FN)

pozdrawiam rc

Data: 2009-12-29 15:00:20
Autor: in for
Sekta vs. Forum-Nuras
Dlaczego wedle Twoich przekonań FN jest lepsze od Sekty?

Tak, zajmie mi troszkę czasu napisanie odpowiedzi na Twój post, dzięki za
merytoryczne wątpliwości.

Tu chcę jedynie podkreślić, że nigdzie nie napisałem, że FN jest lepsze od
Sekty. Nie ustaliliśmy kryteriów oceny, więc nie powinniśmy niczego oceniać.

Jacek

Data: 2010-01-10 16:12:33
Autor: Pszemol
Sekta vs. Forum-Nuras
<in_for@vp.pl> wrote in message news:7754.00000290.4b3a0b74newsgate.onet.pl...
Tu chcę jedynie podkreślić, że nigdzie nie napisałem, że FN jest lepsze od
Sekty. Nie ustaliliśmy kryteriów oceny, więc nie powinniśmy niczego oceniać.

Owszem, nie użyłeś słowa lepszy... ale dałeś wyraz swojej ocenie innymi słowami.

Data: 2010-01-10 16:08:46
Autor: Pszemol
Sekta vs. Forum-Nuras
"Zboj" <zboj_at_@mnc.dot.pl> wrote in message news:hha67t$1gnp$1news2.ipartners.pl...
[...]

Zgadzam się w 100%.
Problem ingerencji w treść postów czy też wedle "widzi-misię" ich
odrzucanie jest dla mnie również zniechęcające na wielu forach...

[...]

Weź pod uwagę, że praca moderatora, taka sumienna, jest bardzo
w gruncie rzeczy uciążliwa i nudna. Mało kto zgodzi się na takie
obciążenie - ja przynajmniej za bardzo cenię swój czas aby go
tracić na takie rzeczy. Kto więc zostanie moderatorem? Ano ktoś,
kto ma niespełnione marzenia co do przewodnictwa, dowodzenia
czy też posiadania przewagi nad innymi - ktoś niespełniony w życiu...
I potem tacy ludzie używają władzy gdzie nie bardzo powinni jej
używać... Można powiedzieć że władza im do głowy uderza.

[...]

Trudno się nie zgodzić - była to wyłącznie reklama... i stronnicza ocena.

Swoją drogą czy jest jakaś przeszkoda aby zrobić takie kolorowe
forum gdzie nie będzie moderacji?

Sekta vs. Forum-Nuras