Sekta vs. Forum-Nuras

Data: 2009-12-24 01:05:58
Autor: Krzysztof B
Sekta vs. Forum-Nuras
in_for@vp.pl napisał(a):
internetowy periodyk.
Jacek

Jacku,
Jesteś jednym z współtwórców.
Gratuluję pomysłu!
Pomyślcie o newsletter'że, tj. np. ja wpisuje gdzieś tam adres mailowy i z
automatu te pdf-owe pliki dostaję.
pozdrawiam świątecznie
KB

Data: 2009-12-24 06:04:21
Autor: jacekplacek
Sekta vs. Forum-Nuras
Krzysztof B <movano@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

Gratuluję pomysłu!
Pomyślcie o newsletter'że, tj. np. ja wpisuje gdzieś tam adres mailowy i z

A ja się o niej dowiedziałem właśnie z poczty :)

Data: 2009-12-24 07:58:54
Autor: in for
Sekta vs. Forum-Nuras

Jesteś jednym z współtwórców.
Gratuluję pomysłu!

Dziękuję! To bardzo miłe!

Być może za kilka dni napiszę więcej o tym pomyśle i jego realizacji. Teraz
tylko tyle, że jeszcze nigdy nie miałem tyle satysfakcji z wykonanej pracy.

Pozdrawiam Wszystkich wigilijnie i świątecznie życząc bardzo spokojnych,
rodzinnych, ciepłych, kolorowych i pachnących domowymi wypiekami nadchodzących dni.

Jacek

--

Sekta vs. Forum-Nuras