Sektowy koncert życzeń

Data: 2010-08-01 12:51:00
Autor: judas
Sektowy koncert życzeń
No to na początek z dedykacją dla trolli ze szczególnym uwzględnieniem
Ducha Leszka

Dywizjon Despekt i "więc po co zgrywasz" zapraszam...

http://w235.wrzuta.pl/audio/0GxS3KZ7iOq/dywizjon_despekt_-_wiec_po_co_zgrywasz

judas

Data: 2010-08-02 05:41:55
Autor: jacekplacek
Sektowy koncert życzeń
judas <judas@bolandadivers.pl> napisał(a):
No to na pocz=B1tek z dedykacj=B1 dla trolli ze szczeg=F3lnym uwzgl=EAdnien=
iem
Ducha Leszka

Dywizjon Despekt i "wi=EAc po co zgrywasz" zapraszam...

Przyłączę się. Trollom Duch Leszka, smokowi i reszcie "pracującej" na sekcie zamiast w wodzie, bez pardonu niszczącym wszystko, co profesjonalne i odległe od ich postrzegania świata: http://www.youtube.com/watch?v=E2LMrh0ubCI

Data: 2010-08-02 06:39:31
Autor:
Sektowy koncert życzeń
jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
smokowi i reszcie "pracującej" na sekcie zamiast w wodzie, bez pardonu niszczącym wszystko, co profesjonalne i odległe od ich postrzegania świata

W wodzie płetwami to pracują ryby i inne stworzenia, człowiek może robić różne
rzeczy.
CO PROFESJONALNEGO jest w zaleceniu robieniu dekompresji tlenowej z ilorazem
ciśnień 4. Przykład z mojej strony podałem (2,2 najwyższy jaki znam).
"Profesjonalista" nie może, zna ludzi z hiperbarii, to ono istnieje czy to
osobiste wydurnienie ?
Działanie profesjonalne to: grant, przebadanie, publikacja, zalecenie do
stosowania. czy to zostało wykonane ?

pozdrawiam rc

--

Sektowy koncert życzeń