Sekundniki sygnalizatorów legalne

Data: 2017-06-02 08:22:40
Autor: Dominik Ałaszewski
Sekundniki sygnalizatorów legalne
Informacyjnie: sekundniki odmierzające czas do zmiany
świateł sygnalizacji świetlnej zostały ujęte
w nowelizacji rozporządzenia w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2017 r. poz. 1062).

http://czasopismo.legeartis.org/2017/06/wyswietlacz-czasu-sekundnik-skrzyzowanie.html

Data: 2017-06-02 05:24:08
Autor: sczygiel
W dniu piątek, 2 czerwca 2017 10:22:41 UTC+2 użytkownik Dominik Ałaszewski napisał:
[...]

Wiadomosc pozytywna. Ciekawe czy ktos zrobi testy czy przepływnosci skrzyżowań sie poprawią...

Data: 2017-06-02 15:24:56
Autor: Myjk
Sekundniki sygnalizatorów legalne
Fri, 2 Jun 2017 05:24:08 -0700 (PDT), sczygiel@gmail.com
Ciekawe czy ktos zrobi testy czy przepływnosci skrzyżowań sie poprawią...

Poprawią się jak zamiast sekundników będą stawiać przy światłach kopacze w dupę, ew. liścio trzaski.

Ja nie wiem, się chyba odzwyczaiłem (mało jeżdżę ostatnio),
bo jak tylko wyjeżdżam na ulicę, to mnie szlag trafia co ci ludzie wyprawiają za kierownicą zamiast jechać...

--
Pozdor
Myjk

Data: 2017-06-02 15:49:16
Autor: abn140
Sekundniki sygnalizatorów legalne
zamiast jechac...

szczanie do butelek i bicie konia to podobno jak do tej pory podium.....

Data: 2017-06-04 10:23:23
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2017-06-02 o 15:24, Myjk pisze:
[...]

We Wrocławiu przez jakiś czas nie działały kompletnie światła na ul. Grodzkiej. Te przy mostach Uniwersyteckim i Pomorskim.
Wszyscy zauważyli, że płynność ruchu automagicznie wówczas wzrosła.
Czyli naród jednak potrafi jeździć... tylko mu się nie chce. gdy ktoś myśli za niego i nim steruje.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2017-06-04 21:23:15
Autor: radekp@konto.pl
"Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <mojnick@onet.pl> napisał(-a):

[...]

A jak fajnie było przez 2 miesiące na Rondzie Żołnierzy Wyklętych.
Zero korków, spokojny płynny ruch z każdego kierunku.
Normalnie zawsze widzę tam z 50-70s do zielonego.

Data: 2017-06-05 13:59:12
Autor: J.F.
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oh0g1r$6fr$1@mx1.internetia.pl...
[...]

Tylko wiesz - ruch tam jest niezbyt duzy.
Z mostu Pomorskiego mozna skrecic tylko w prawo, to problemu nie ma.
Ale z Uniwersyteckiego takze w lewo.

I skrec, jesli jest  gesty potok pojazdow, ktorego nie przerywaja swiatla na innych skrzyzowaniach.
Albo przejedz w poprzek.

Tam szczesliwie torowiska, to mozna poczekac na srodku (blokujac tramwaj, ktory powinien miec pierwszenstwo), i spory ruch pieszych, ktory zatrzymuje potok samochodow.

A czy jadacy Odrzanska w godzinach szczytu tez tak chwalili te plynnosc ?

J.

Data: 2017-06-06 14:13:18
Autor: robot
W dniu 2017-06-02 o 14:24, sczygiel@gmail.com pisze:
[...]

Testy czy przepływnosci skrzyżowań się poprawią na skutek ujęcia w nowelizacji rozporządzenia?
Myślę że nikt nie zrobi.

Data: 2017-06-02 13:16:26
Autor: Poldek
W dniu 2017-06-02 o 10:22, Dominik Ałaszewski pisze:
[...]

To wszystko wina paskudnego małego człowieczka.

Data: 2017-06-02 22:48:25
Autor: re
Sekundniki sygnalizatorów legalne

Użytkownik "Poldek"

[...]

-- -
Hitlera ? :-)

Data: 2017-06-03 16:44:24
Autor: Tata
Sekundniki sygnalizatorów legalne
W dniu 2017-06-02 o 22:48, re pisze:

Użytkownik "Poldek"

[...]

AH - 165 cm
Ulianow - 164 cm
Dżugaszwili - 164 cm
Benito - 160 cm
Goebbels - 165 cm (chociaż to zależy na której nodze)
Silvio - 165 cm
i wielu, wielu innych wodzów i polityków tejże długości. Wybieraj :-))

Z głośnym haha
MJ

Data: 2017-06-03 16:50:15
Autor: Shrek
W dniu 03.06.2017 o 16:44, Tata pisze:

[...]

Dlaczego naszego pokurcza pominąłeś? ;)

Shrek

Data: 2017-06-03 11:21:47
Autor: Zenek Kapelinder
Sekundniki sygnalizatorów legalne
Ktorego? Kwasniewski 170 cm, Tusk 170 cm, Komorowski 174 centymetry.

Data: 2017-06-04 17:14:20
Autor: Shrek
Sekundniki sygnalizatorów legalne
Ktorego? Kwasniewski 170 cm, Tusk 170 cm, Komorowski 174 centymetry.

Tego pominiętego.

Shrek

Data: 2017-06-03 23:57:42
Autor: radekp@konto.pl
Sekundniki sygnalizatorów legalne
Sat, 3 Jun 2017 16:50:15 +0200, w <oguib5$gcd$1@node1.news.atman.pl>, Shrek
<1@wp.pl> napisał(-a):

> [...]
> Silvio - 165 cm
> i wielu, wielu innych wodzów i polityków tejże długości. Wybieraj :-))

Nasz pokurcz to karykatura wymienionych ;)

Data: 2017-06-04 21:51:49
Autor: Jacek
[...]

Tu macie ciekawy artykuł o naszym wodzu i wzroście:
https://tinyurl.com/yaq2rwm8
Jacek

Sekundniki sygnalizatorów legalne