Selekcja darwinowska trwa...

Data: 2009-05-07 16:14:07
Autor: elm
Selekcja darwinowska trwa...

Użytkownik "Jacek_P" <Lato-i-Upal@cyf-kr.edu.pl> napisał w wiadomości news:gtunpj$v8j$1srv.cyf-kr.edu.pl...
Z "GW Krakow":
Sezon motocyklowy trwa od niedawna, a tymczasem
w calej Polsce zginelo juz 19 motocyklistow,
a z roku na rok te liczby rosna.
-- Pozdrawiam,

Jacek

hmm, mnie do qrwizny doprowadzaja debile na bzyczkach z Chin, z przedziurowanymi tlumikami, naprawde, czesto mam ochote poslac takiemu chmurke srutu..., a sezon juz trwa.

pzdr
elm

Data: 2009-05-07 21:16:00
Autor: Hipcio
Selekcja darwinowska trwa...

Użytkownik "elm" <spamnoelmstreet02@yahoo.pl> napisał w wiadomości news:4a02ecb0$1news.home.net.pl...

hmm, mnie do qrwizny doprowadzaja debile na bzyczkach z Chin, z przedziurowanymi tlumikami, naprawde, czesto mam ochote poslac takiemu chmurke srutu..., a sezon juz trwa.

e tam, nie badz taki złośliwy. jedni jezdza samochodami, inni skuterami

Data: 2009-05-07 21:43:57
Autor: elm
Selekcja darwinowska trwa...

Użytkownik "Hipcio" <hpcio1291@yahoo.com> napisał w wiadomości news:4a033370$0$2400$f69f905mamut2.aster.pl...

[...]

Do ksuterow sie nie czepiam, ale do "S"_tuningowanych, owszem...

Sam smigalem lat temu troche, simsonkiem, tez skuterem:)

elm

Data: 2009-05-07 22:20:45
Autor: Hipcio
Selekcja darwinowska trwa...

Użytkownik "elm" <spamnoelmstreet02@yahoo.pl> napisał w wiadomości news:4a0339fd$1news.home.net.pl...

Do ksuterow sie nie czepiam, ale do "S"_tuningowanych, owszem...

a ja mysle zeby kupic jakis tuningowy wydech;D Tylko do skuterów są drozsze niz do samochodów;) ze 350PLN kosztuje taki z komorą rozprężną

Sam smigalem lat temu troche, simsonkiem, tez skuterem:)

Kiedys tez takim sie przejechalem i super fajny sprzęcik choć napęd ma klasyczny - nie jak typowy skuter. Ciekawe jak by teraz go porównać do takich nowoczesnych 50tek

Selekcja darwinowska trwa...