Selekcja naturalna DZIALA!!!!

Data: 2009-09-16 05:35:28
Autor: Atlobek
Selekcja naturalna DZIALA!!!!

frank.castle0407@googlema il.com

ALE ZAPIERDALAL. ja tam widze ze 150 jechal.

chcial bys zeby tobie ktos wyjechal tak jak bedziesz jechal przepisowe
np 90?

   Atlobek W-wa FAZER 600 '02
 www.bikepics.com/members/atlobek
    http://atlobek.grono.net

Data: 2009-09-16 05:57:39
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Selekcja naturalna DZIALA!!!!
On 16 Sep, 13:35, Atlobek <ato...@data.pl> wrote:
>frank.castle0407@googlema il.com

ALE ZAPIERDALAL. ja tam widze ze 150 jechal.

chcial bys zeby tobie ktos wyjechal tak jak bedziesz jechal przepisowe
np 90?

Ale chcesz sie czepiac slowek, czy odniesc sie do mojej tezy?

Data: 2009-09-16 15:20:41
Autor: Sysek
Selekcja naturalna DZIALA!!!!
Takie pier..... jak na spedzie owiec.
Sam jezdze motocyklem , ale nie mam zamiaru stawac' w obronie takiego idioty. A wszyscy jak na sp;dzie owiec , bo "slepa pani w puszce zabila spokojnego motocykliste;"
powiem tak gówno prawda, bardzo dobrze , z.e taki kretyn zajebal , szkoda , z.e tragicznie.
Ale lepiej on sam niz. ktos z nim. A co byss napisal jeden z drugim jakby przypieprzy? tym motocyklem w twoje dziecko, zone; , meza ???
Zaraz pewnie bedziecie mnie linczowac ale popieram franka....cos'tam.
Poparl bym go mocniej gdyby mial odwage sie; podpisac.

Zreszta; proponuje; jeszcze raz przeczytac fragment

"Kieruja;ca oplem 33-letnia kobieta nie zauwazyla nieoswietlonej hondy i skrecila z drogi na posesje;. Motocyklista nie zdolal zahamowac i wjechal w samochód.Sila uderzenia byla tak duza, z.e auto staranowalo nadjezdzajaca; mazde."

Moto nieoswietlone , kierownik bez kasku i przyp.... tak , ze az. "staranowalo nadjezldzlajalcal mazdel."

Ludzie odrobine rozsadku i wlalczcie myslenie , chyba , ze stajac w obronie takiego idioty próbujecie usprawiedliwic wlasna; glupote; bo sami tak latacie.

--
Sysek

Data: 2009-09-16 07:52:40
Autor: Atlobek
Selekcja naturalna DZIALA!!!!

Ludzie odrobine rozsadku i wlalczcie myslenie , chyba , ze stajac w
obronie takiego idioty próbujecie usprawiedliwic wlasna; glupote; bo
sami tak latacie.

ja latam czysta pindziesiat ze struna na szyi. raz przywalilem czolowo
w tira ale chyba mialem za gruba strune (bo od basu) i mi glupiego lba
nie ucielo. teraz smigam z ostra od fortepianu.  wiem, glupi zart.

ale wlasnie sobie przypomnialem ze jak pojechalem kupic pierwszy
motocykl to nie mial przedniej lampy a ja nie mialem kasku. pojechalem
nim kawalek kolo posesji pana co mi go sporzedawal i nie wiedziec
kiedy mial na dwojce 120.
teraz wiem ze wtedy to byla glupota. wyjechala by pani oplem i o mnie
bbyscie pisali ze debil bez swiatla i kasku. czasami roznie w zyciu
bywa. czy teraz bym tak zrobil? tak, ale teraz mam 8 lat
doswiadczenia, kursy doszkalajace, ksiazki przeczytane ;)
oczywiscie nikomu nie polecam tak jezdzic ale dobrze wiecie ze prawie
kazdy czasami przegnie tylko wiekszosci sie na szczescie udaje.

oby tak dalej

pzdr

Data: 2009-09-16 15:24:28
Autor: BartekZX9R
Selekcja naturalna DZIALA!!!!

Uzytkownik "Sysek" <sysekk@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:h8qomv$hij$1news.onet.pl...
Moto nieoswietlone , kierownik bez kasku i przyp.... tak , ze az. "staranowalo nadjezldzlajalcal mazdel."
A to czytales?
"Ul. Farfak w Lukowie jest prosta dluga
ulica,"
Nie zauwazyla motocykla na dlugiej, prostej drodze.

Ludzie odrobine rozsadku i wlalczcie myslenie , chyba , ze stajac w obronie takiego idioty próbujecie usprawiedliwic wlasna; glupote; bo sami tak latacie.
Zylka Ci peknie, wyluzuj.

--
Bartek
Blue9'99

Data: 2009-09-16 15:41:46
Autor: RadoslawF
Selekcja naturalna DZIALA!!!!
Dnia 2009-09-16 15:24, Użytkownik BartekZX9R napisał:

[...]

Ludzki zmysł postrzegania jest dosyć ciekawy.
Dostrzega to na co jest przygotowany, oznacza to że je¶li
kto¶ patrzył w poszukiwaniu nadjeżdżaj±cych ¶wiateł to
nieo¶wietlonego moto mógł nie zobaczyć z odpowiedniej
odległo¶ci. A z nieodpowiedniej już było po herbacie.

Inna sprawa że na tej zasadzie jak kto¶ na drodze patrzy
tylko na samochody to moto nawet o¶wietlone też przegapi.

Pozdrawiam

Data: 2009-09-16 06:48:10
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Selekcja naturalna DZIALA!!!!
[...]

vide slawny eksperyment z koszykarzami na youtube'ie? Nie pamietam jak
to zjawisko sie nazywa, ale im starszy jestem tym bardziej mnie
zadziwia, jakie to mozliwosci ma ludzki organizm i w jakim stopniu je
wykozystujemy.

Data: 2009-09-16 21:38:29
Autor: Sqeeb
Selekcja naturalna DZIALA!!!!

WeĽ rozwin bo mnie zaciekawiłe¶ ;-)

--
Sqeeb

Data: 2009-09-16 15:55:24
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Selekcja naturalna DZIALA!!!!

"frank.castle0...@googlemail.com" <frank.castle0...@googlemail.com> wrote:

> [...]
> to zjawisko sie nazywa, ale im starszy jestem tym bardziej mnie
> zadziwia, jakie to mozliwosci ma ludzki organizm i w jakim stopniu je

Prosze: http://www.youtube.com/watch?v=Ahg6qcgoay4

Ps. BartekZX9R - wkladam jakis trud w budowanie zdan podwojnie
zlozonych, wiec wloz jakis trud w ich przeczytanie. DO HÓJA!

Amen.

Data: 2009-09-16 15:29:17
Autor: Jarek SkĂłrski
Selekcja naturalna DZIALA!!!!
Sysek pisze:

"Kieruja;ca oplem 33-letnia kobieta nie zauwazyla nieoswietlonej hondy i skrecila z drogi na posesje;. Motocyklista nie zdolal zahamowac i wjechal w samochĂłd.Sila uderzenia byla tak duza, z.e auto staranowalo nadjezdzajaca; mazde."

Moto nieoswietlone , kierownik bez kasku i przyp.... tak , ze az. "staranowalo nadjezldzlajalcal mazdel."

Nieeeeeeno pewnie. Bo odkąd kazali jeździć ze światłami przez cały dzień, to to co nie ma włączonych świateł jest niewidoczne. Prawie jakby nie istniało...
"Siła uderzenia była tak duża, że auto staranowało nadjeżdżająca mazdę." A czym uderzył ten motocyklista? Pięścią? Bo jakoś na zdjęciu motocykla zbyt wielu uszkodzeń nie widać....

Ludzie odrobine rozsadku i wlalczcie myslenie , chyba , ze stajac w obronie takiego idioty prĂłbujecie usprawiedliwic wlasna; glupote; bo sami tak latacie.

Właśnie właśnie. Ludzie włączcie myślenie....
I sprawdzanie pisowni.

--
Jarek SkĂłrski
Fazer 600 `02

Data: 2009-09-16 15:32:39
Autor: szerszen
Selekcja naturalna DZIALA!!!!

[...]

ja tam nie widze aby tutaj ktos jakos strasznie bronil motocyklisty, nie ulega watpliwosci ze czesciowo sam sobie na to zapracowal, ot chocby brakiem kasku, jednak nie wiem jak ty, ale ja mam troche kontaktu z roznymi wydarzeniami ktore sa potem przedstawiane w prasie i tv i wiem jak to dziala, niestety rzadko kiedy jest to spojna rzeczowa relacja, czesto jest to z glupoty, niewiedzy czy wyrafinowania odpowiednio przetworzona informacja, ktora z prawda moze nie miec tak duzo wspolnego, mimo iz nie jest wymyslona, a i zeznania tak zwanych swiadkow czesto nie maja z prawda wiele wspolnego

Data: 2009-09-19 18:18:47
Autor: KRZYZAK
Selekcja naturalna DZIALA!!!!
szerszen <szerszen@tlen.pl> napisali:

ja tam nie widze aby tutaj ktos jakos strasznie bronil motocyklisty, nie ulega watpliwosci ze czesciowo sam sobie na to zapracowal, ot chocby brakiem kasku

Pewnie, jakby mial kask to by nie przydzwonil.

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

Data: 2009-09-21 10:56:59
Autor: szerszen
Selekcja naturalna DZIALA!!!!

Uzytkownik "KRZYZAK" <krzyzak@krzyzak.com> napisal w wiadomosci news:4ab52087news.home.net.pl...

Pewnie, jakby mial kask to by nie przydzwonil.

mysl troche, jakby mial kask, byc moze by zyl, po tym jak przydzwonil

Data: 2009-09-16 15:21:08
Autor: BartekZX9R
Selekcja naturalna DZIALA!!!!

Uzytkownik <frank.castle0407@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:cc82640c-d44f-4ef1-a16e-f3fb6ca5523do35g2000vbi.googlegroups.com...
Ale chcesz sie czepiac slowek, czy odniesc sie do mojej tezy?
Przeciez sam przyznales ze byla bledna. Po co ciagniesz temat?

--
Bartek
Blue9'99

Data: 2009-09-16 06:39:24
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Selekcja naturalna DZIALA!!!!
Przeciez sam przyznales ze byla bledna. Po co ciagniesz temat?

jesli dobrze i precyzyjnie sie wyrazilem, to teza moja brzmi:
Motocyklista jadac bez kasku znaczaco obnizyl swoje szanse na
przezycie w przypadku jakiejkolwiek kolizji/wypadku na drodze,
niezaleznie z czyjej winy by sie wydarzyla.

To co mi uswiadomiles, to fakt, ze jadac po swojej ulicy jakis czas
temu nie zalozylem kasku, przez co jak wyzej - znaczaco obnizylem
swoje szanse na przezycie w przypadku wypadku.

Jesli odniosles wrazenie ze moja teza jest inna, to przedstaw ja, bo
albo sie wyrazilem nieprecyzyjnie, albo przeczytales co innego niz
zostalo napisane.

Marcepan.

Ps. Racja, nie ma sensu sobie z tego powodu zylki pompowac.

Data: 2009-09-16 16:40:08
Autor: masti
Selekcja naturalna DZIALA!!!!
Dnia pięknego Wed, 16 Sep 2009 05:35:28 -0700, osobnik zwany Atlobek
wystukał:

frank.castle0407@googlema il.com

ALE ZAPIERDALAL. ja tam widze ze 150 jechal.

i staranował samochód a lagi proste :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Selekcja naturalna DZIALA!!!!