Selekcja w lokalach

Data: 2010-09-10 01:59:49
Autor: Szymon von Ulezalka
Selekcja w lokalach
On Sep 10, 8:13 am, "Krzysztof" <kdori...@antyspam.pl> wrote:
Co o tym sądzicie?http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34889,8357259,Koniec_z_selekcja_...
Zgodne z prawem czy nie? :)

K.

i bardzo dobrze. nie ma niczego gorszego niz kluby z selekcja- nie sa
one ani jakos bardziej bezpieczne, ani zabawy w nich nie ma lepszej.
osobiscie- unikam takowych jak ognia (nie, nie jestem dresem)

Data: 2010-09-10 10:03:31
Autor: Samotnik
Selekcja w lokalach
Dnia 10.09.2010 Szymon von Ulezalka <atavus@interia.pl> napisał/a:
[...]

Brawo! I tak to dokładnie powinno działać! Właściciel wybiera, kogo wpuści,
klient wybiera, gdzie pójdzie. Po prostu nie ma lepszego układu niż ten,
który opisałeś.
--
Samotnik Biżuteria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Data: 2010-09-10 17:17:56
Autor: Gotfryd Smolik news
Selekcja w lokalach
On Fri, 10 Sep 2010, Samotnik wrote:

Brawo! I tak to dokładnie powinno działać! Właściciel wybiera, kogo wpuści,

  W kwestii formalnej i abstrahując od dyskusji nad poglądami
czy tak powinno być - rozumiem że POPIERASZ działanie urzędników?

  No bo to oni (jako przedstawiciele właściciela) wybierają kogo
wpuszczą (takich najemców, którzy dopuszczają możliwość selekcji,
czy takich najemców którzy selekcji nie dopuszczają).

pzdr, Gotfryd

Data: 2010-09-10 16:38:34
Autor: Samotnik
Selekcja w lokalach
Dnia 10.09.2010 Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> napisał/a:
[...]

To jest inaczej. Ponieważ wchodzą w grę publiczne pieniądze, uważam, że
powinni wynająć lokale na taki biznes, który będzie w stanie zapłacić
najwyższy czynsz. Niech to będzie i salon gier albo burdel. Ideologia
zaczyna się tam, gdzie się kończą publiczne pieniądze.
--
Samotnik Biżuteria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Data: 2010-09-10 10:20:21
Autor: januszek
Selekcja w lokalach
Szymon von Ulezalka napisa?(a):

i bardzo dobrze. nie ma niczego gorszego niz kluby z selekcja- nie sa
one ani jakos bardziej bezpieczne, ani zabawy w nich nie ma lepszej.
osobiscie- unikam takowych jak ognia (nie, nie jestem dresem)

Skoro ich unikasz to skąd wiesz, że nie są bardziej bezpieczne i, że zabawa nie jest lepsza?

j.

--
bing jest fajny ale nie widac z niego do Apteki na Solnym...

Data: 2010-09-10 12:29:53
Autor: Kapsel
Selekcja w lokalach
10 Sep 2010 12:20:21 +0200, januszek napisał(a):

[...]

 Dedukuję, że kiedyś pewnie w paru był ;]

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2010-09-10 12:31:50
Autor: malgosia
Selekcja w lokalach
Dedukuję, że kiedyś pewnie w paru był ;]

ja spartnerem chodzimy tylko do dlokali z selekcją, bo chamstwo zostaje nazwewnątrz - mam y gwarancję

jk

Data: 2010-09-10 04:56:36
Autor: gr
Selekcja w lokalach
On 10 Wrz, 12:31, "malgosia" <malgosia_zi...@onet.pl> wrote:
> Dedukuję, że kiedyś pewnie w paru był ;]

ja spartnerem chodzimy tylko do dlokali z selekcją, bo chamstwo zostaje
nazwewnątrz - mam y gwarancję

jk

Sądząc po twojej ortografii to nie chodzi tu o zostawianie "chamstwa"
na zewnątrz tylko o czysty snobizm.

Data: 2010-09-10 14:11:03
Autor: Maddy
Selekcja w lokalach
W dniu 10-09-2010 13:56, gr pisze:
[...]

A tam. "Chamstwo" to już od dawna w pwenych kręgach, każdy, kto nam akurat towarzysko nie odpowiada (albo ma nie taką koszulę, buty, fryzurę lub niedostatek biżuterii i makijażu), i Małgosia ma gwarancję że będzie się bawiła w otoczeniu jej podobnych.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-09-10 13:13:49
Autor: Maddy
Selekcja w lokalach
W dniu 10-09-2010 12:31, malgosia pisze:
Dedukuję, że kiedyś pewnie w paru był ;]

ja spartnerem chodzimy tylko do dlokali z selekcją, bo chamstwo zostaje
nazwewnątrz

I zasady pisowni polskiej pewnie teĹź...

Czasem zdecydowanie lepiej jest nie zostać wpuszczonym.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-09-10 13:28:37
Autor: Tomasz O.
Selekcja w lokalach
Użytkownik "malgosia" <malgosia_zibro@onet.pl> napisał w wiadomości news:i6d1f4$i5a$1news.onet.pl...
Dedukuję, że kiedyś pewnie w paru był ;]

ja spartnerem chodzimy tylko do dlokali z selekcją, bo chamstwo zostaje nazwewnątrz - mam y gwarancję

Rozmawiałem na ten temat jakiś czas temu z kolegą, który obraca się w branży gastronomicznej i pokrewnych w Sopocie. Selekcja nigdy nie miała na celu wyeliminowania chamstwa czy czegoś podobnego. Jedyny cel jaki temu prześwieca to pozbycie się klientów, którzy do jednego piwa proszą 2 szklanki. Opowiadał, że często selekcjonerzy są bardzo dobrze wyszkoleniu w rozpoznawaniu markowych ciuchów, butów, zegarków, perfum itp. Opowiadał również o tym, że nawet jak masz portfel wypchany dwusetkami w ilościach znacznych a wyglądasz normalnie (tzn. nie masz tych dwusetek przyklejonych do każdej części garderoby) to masz marne szanse na wejscie do lokalu.
Po prostu klient ma wyglądać na takiego co pare tych banknocików w kasie zostawi.

Tomasz

Data: 2010-09-10 13:31:27
Autor: Krzysztof
Selekcja w lokalach
"Tomasz O." <tomasz.okonski@onet.eu> napisał w wiadomości news:i6d4en$qo0$1news.onet.pl...

Po prostu klient ma wyglądać na takiego co pare tych banknocików w kasie zostawi.

Głupota, bo wyglądać to sobie może, a przy okazji mieć węża w kieszeni. I na odwrót.
Wystarczy wpuszczać za odpowiednio wysoką kaucją rozliczaną z zamawianym posiłkiem/popitkiem :)

K.

Data: 2010-09-10 13:46:07
Autor: Tomasz O.
Selekcja w lokalach
Użytkownik "Krzysztof" <kdoriain@antyspam.pl> napisał w wiadomości news:i6d4ui$s78$1news.onet.pl...
[...]

Pewnie, że głupota ale tak jest i nic z tym nie zrobisz. Dodatkowo skoro tak robią tzn. że im się to opłaca.

Tomasz

Data: 2010-09-10 13:42:23
Autor: Krzysztof
Selekcja w lokalach

Użytkownik "Tomasz O." <tomasz.okonski@onet.eu> napisał

Pewnie, że głupota ale tak jest i nic z tym nie zrobisz. Dodatkowo skoro tak robią tzn. że im się to opłaca.

Dokładnie.
Tak jak w Makro ;-)

K.

Data: 2010-09-10 12:15:04
Autor: Krzysztof
Selekcja w lokalach

Użytkownik "Szymon von Ulezalka" <atavus@interia.pl> napisał

i bardzo dobrze. nie ma niczego gorszego niz kluby z selekcja-

No właśnie. Tylko nie bardzo rozumiem jak to się ma do słynnej już historii restauracji założonej przez grupkę kobiet, do której to restauracji nie mieli wstępu mężczyźni. Kojarzę, że sprawa trafiła do sądu z inicjatywy jakiegoś zbulwersowanego pana, ale właścicielki restauracji ją wygrały, bo sąd uznał, że mają prawo dowolnie wybierać sobie target.
Więc one mogą, a inni już nie? :) To przecież też selekcja, gdzie kryterium wyboru jest płeć.

K.

Data: 2010-09-10 12:51:12
Autor: Andrzej Lawa
Selekcja w lokalach
W dniu 10.09.2010 12:15, Krzysztof pisze:

[...]

Tylko:

1. ta restauracja była lokalem powiązanym z miejscową grupą prawniczek
różnego autoramentu

2. pan protestujący przegrał w pierwszej instancji, ale apelować już nie
zdążył, bo przypadkowy nalot policji na jego pokój hotelowy wykrył
materiały "pedofilskie" i gość zaczął mieć pilniejsze sprawy na głowie

Data: 2010-09-10 13:33:43
Autor: Krzysztof
Selekcja w lokalach
"Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał

2. pan protestujący przegrał w pierwszej instancji, ale apelować już nie
zdążył, bo przypadkowy nalot policji na jego pokój hotelowy wykrył
materiały "pedofilskie" i gość zaczął mieć pilniejsze sprawy na głowie

W istocie :)
Tak przy okazji - czy to przypadkiem nie był niejaki Roman W., pedagog lub coś koło tego, niegdysiejszy bywalec grupy pl.soc.edukacja i pokrewnych? ;-)

K.

Data: 2010-09-10 16:36:10
Autor: Jotte
Selekcja w lokalach
W wiadomości news:i6d52q$sh3$1news.onet.pl Krzysztof
<kdoriain@antyspam.pl> pisze:

[...]
Nie, chłopcze, dzwonią ale nie wiesz w którym kościele.
Nie Roman W. tylko Roman G., Roman Gawron.
I nie pedagog, a jakiś tam prywatny byznesmenek.

--
Jotte

Data: 2010-09-10 19:42:01
Autor: KRZYZAK
Selekcja w lokalach
Dnia Fri, 10 Sep 2010 12:15:04 +0200, Krzysztof napisał(a):

Kojarzę, że sprawa trafiła do sądu z inicjatywy jakiegoś zbulwersowanego pana, ale właścicielki restauracji ją wygrały, bo sąd uznał, że mają prawo dowolnie wybierać sobie target.

To proste. Sedzia nie zasiegnal porady na pl.soc.prawo:)

--
Premier Donald tusk ostrzega Polaków
http://www.youtube.com/watch?v=JrnhFZilEeg

Data: 2010-09-11 21:19:29
Autor: Zygmunt
Selekcja w lokalach
[...]

1. Sędzia - kobieta  zapewnie - orzekała więc we własnej poniekąd sprawie,

2.Dopuściła do dyskryminacji ze wzg na płeć z którą to wojują chore feministki.

Selekcja w lokalach