Sell in may and go away

Data: 2009-05-02 12:52:12
Autor: Jan Werbiński
Sell in may and go away
Dziura budżetowa i konieczność podniesienia podatków wyjdzie na jaw w czerwcu.
http://finanse.wp.pl/kat,102314,title,Budzet-na-duzym-minusie,wid,11088710,wiadomosc.html?ticaid=17f43

A jak komuś mało, to jasnowidz Jackowski przepowiada wielką wojnę w lipcu lub sierpniu tego roku. ;-)

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-05-02 13:17:42
Autor: kc
Sell in may and go away
Jan Werbiński <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał(a):
 jasnowidz Jackowski przepowiada wielką wojnę w lipcu lub sierpniu tego roku. ;-)

Zadowolenia na końcu tego zdania nie rozumiem :-(, chyba, że jesteś posiadaczem krótkich i liczysz na wojnę.

kc

Data: 2009-05-02 20:40:43
Autor: Dieter
Sell in may and go away
Wojne wywoluje sie w dolku. Sprawdz na wykresach historycznych.

D.

Data: 2009-05-02 13:38:30
Autor: Dieter
Sell in may and go away
Easy, WIG wybil maxa kilkumiesiecznego, a Ty chcesz walczyc z trendem?

D.

Data: 2009-05-02 13:19:59
Autor: kc
Sell in may and go away
Dieter <dieter@autograf.pl> napisał(a):
Easy, WIG wybil maxa kilkumiesiecznego

Faktycznie, mi wychodzi, że przebił o 21,71 pkt. Ale czy to wystarczy, żeby odtrąbić początek hossy?

kc

Data: 2009-05-03 00:11:28
Autor: Fidelio
Sell in may and go away
Użytkownik " kc" <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gthh9v$nae$1inews.gazeta.pl...
Dieter <dieter@autograf.pl> napisał(a):

Easy, WIG wybil maxa kilkumiesiecznego

Faktycznie, mi wychodzi, że przebił o 21,71 pkt. Ale czy to wystarczy, żeby
odtrąbić początek hossy?

To zależy od wyników kwartalnych spółek z WIGu a nie od tego czy 21,71 czy 217,1 albo 2,171.

Data: 2009-05-03 00:17:39
Autor: Dieter
Sell in may and go away
Wyniki kwartalne sa juz dawno w cenach.

D.

Data: 2009-05-03 19:40:12
Autor: Fidelio
Sell in may and go away

Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:gtigpu$71m$1inews.gazeta.pl...
Wyniki kwartalne sa juz dawno w cenach.

Gdybyś śledził notowania giełdowe to byś nie wygadywał takich banialuków.
Sprawdź sobie reakcję rynku na publikację raportu TPSA i BRE Banku chociażby.

Data: 2009-05-03 17:54:54
Autor: kc
Sell in may and go away
Fidelio <tmackowiak@onet.eu> napisał(a):
Gdybyś śledził notowania giełdowe to byś nie wygadywał takich banialuków.
Sprawdź sobie reakcję rynku na publikację raportu TPSA i BRE Banku chociażby.

Jakiś spektakularny wzrost TPSA ostatnio, bo nie widzę? BRE dostrzegam. Ale postawię inną tezę. Ten wzrost nie wynika z opublikowanych danych, ale z tego jak przebiegały notowania przed opublikowaniem. Zastrzegam, że nie wiem nawet kiedy była publikacja.

kc

Data: 2009-05-03 23:54:23
Autor: Fidelio
Sell in may and go away
Użytkownik " kc" <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gtklpe$dnv$1inews.gazeta.pl...
[...]

Bo spadało jak kamień po publikacji wyników właśnie, czyli to co było w raporcie nie było w cenie jak twierdził Dieter, jaśniej wytłumaczyć już nie potrafię.

Data: 2009-05-03 22:07:33
Autor: kc
Sell in may and go away
[...]

Jak mówię, nie zwracałem uwagi ani na to kiedy były publikowane dane, ani jakie te dane były. Zwróciłem uwagę na TPSA, bo ktoś kilka dni temu pytał o kondycję tego papieru. Co prawda nie odpowiedziałem na tamten post, ale rzut oka na wykres wystarczył, żeby powiedzieć, że to zła inwestycja.

kc

Data: 2009-05-03 22:32:22
Autor: kc
Sell in may and go away
Uzupełnię: W tej chwili kurs oparł sie na silnym oporze 17.37, ale w dłuższym terminie nadal nie wygląda to dobrze. Ewentualny spadek poniżej 17 może oznaczać katastrofę.

kc

Data: 2009-05-03 21:26:25
Autor: Dieter
Sell in may and go away
Chamowka z ulicy dowiaduje sie o raportach ostatnia. Wszystko jest w cenie, duzo wczesniej zanim ulica dowie sie o tym co wazne.

D.

Data: 2009-05-03 23:56:10
Autor: Fidelio
Sell in may and go away
Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:gtkr4t$bku$1inews.gazeta.pl...
Chamowka z ulicy dowiaduje sie o raportach ostatnia. Wszystko jest w cenie, duzo wczesniej zanim ulica dowie sie o tym co wazne.

D.

Skoro kurs po publikacji wyników się drastycznie zmienia w górę lub w dół, to chyba w cenie raporty nie były, z tym chyba się zgodzisz?

Data: 2009-05-04 00:02:54
Autor: marfi
Sell in may and go away
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:gtl3tp$n5k$1news.task.gda.pl...
[...]

  Wskazujesz na jakis konkretny papier czy tak sobie piszesz?

--
marfi

Data: 2009-05-04 14:39:19
Autor: Dieter
Sell in may and go away
Nie sledze w ogole wynikow spolek. Jakie sa skoro tak WIG rosnie?

D.

Data: 2009-05-02 19:25:48
Autor: de_niro
Sell in may and go away
A jak komuś mało, to jasnowidz Jackowski przepowiada wielką wojnę w lipcu lub sierpniu tego roku. ;-)

Prorok myli się tylko raz, bo jak się pomyli to już nie jest prorokiem! Temu Panu już dziękujemy, pomylił się zeszłego roku.

Data: 2009-05-02 14:47:52
Autor: TomoT
Sell in may and go away
On 2 Maj, 19:25, "de_niro" <gdz...@ktos.com> wrote:
> [...]

Prorok myli się tylko raz, bo jak się pomyli to już nie jest prorokiem! Temu
Panu już dziękujemy, pomylił się zeszłego roku.

a kiedy sie on pomylil ? przeciez on tak ogolnie belkocze ,ze zawsze
mozesz to po fakcie w dowolny ,wygodny sposob dla niego
zinterpretowac, tak aby wyszlo ,ze mial racje

Data: 2009-05-03 11:48:43
Autor: MonArti
Sell in may and go away
Jackowski wojne zapowiadal juz na koniec 2008