Selle San Marco SKN - gdzie, ew. co zamiast?

Data: 2012-06-27 14:29:53
Autor: Tomasz Tarchała
Selle San Marco SKN - gdzie, ew. co zamiast?
Kilka lat temu wśród preclowiczów popularne było siodełko Selle San Marco SKN - tanie, płaskie, dość szerokie, przyzerowa wyściółka, z charakterystycznym wycięciem z tyłu. Świetnie mi i paru innym osobom pasowało.

Niestety wszystko co dobre się kończy i SKN też mi się zużyło. Chciałbym kupić nowe.

Strona producenta nie podaje takiego siodła, czyli pewnie zostało już zdyskontynuowane. Na Allegro można coś znaleźć pod tą nazwą, ale dwa razy drożej niż kiedyś SKN kosztowało - czy jest to to samo? Mogę zapłacić więcej, zwłaszcza jeśli jest lżejsze czy ładniej wykonane, ale chciałbym być pewnym, że ma ten sam kształt/geometrię.

A może jakaś rekomendacja innych podobnych siodełek?

Selle San Marco SKN - gdzie, ew. co zamiast?