Semka: Obywatele RP to ,,bijące ramię pa rtii”

Data: 2017-05-13 23:51:34
Autor: u2
Semka: Obywatele RP to ,,bijące ramię pa rtii”

http://www.stefczyk.info/publicystyka/opinie/semka-obywatele-rp-to-bijace-ramie-partii,20082713156

,,KOD i partie opozycji wytworzyli sobie takie ,,bijące ramię partii" w postaci Obywateli RP. Sprytną taktyką jest to, że sami w to nie wchodzą, nie brudzą sobie łapek, a potem jak dobrzy wujkowie wspierają w Sejmie z białymi różami" - mówił w ,,Salonie Dziennikarskim" Piotr Semka z tygodnika ,,Do Rzeczy".

W czasie ostatniej miesięcznicy smoleńskiej doszło do skandalicznego zachowania Obywateli RP, którzy w haniebny sposób zakłócali uroczystości i modlitwę.

Jak zauważył Ryszard Makowski, satyryk, publicysta tygodnika ,,wSieci" i portalu wPolityce.pl: ,,Pewna bariera pękła". I dodał: ,,Został zaatakowany znany członek warszawskiej opozycji ze stanu wojennego" - powiedział satyryk, odnosząc się do pobicia Adam Borowskiego przez jednego z uczestników kontrmanifestacji.

Piotr Semka z tygodnika ,,Do Rzeczy" podkreślił celowe działania prowokacyjne tej grupy i ich obronę przez partie opozycyjne.

,,To zmiana agresorów w ofiary. Dąży się do tego, by policja była zmuszona do użycia siły, by to sfilmować. W ten sposób wracamy do nocy grudniowej... To będą moim zdaniem podobne rzeczy" - stwierdził.

,,KOD i partie opozycji wytworzyli sobie takie ,,bijące ramię partii" w postaci Obywateli RP. Sprytną taktyką jest to, że sami w to nie wchodzą, nie brudzą sobie łapek, a potem jak dobrzy wujkowie wspierają w Sejmie z białymi różami" - dodał publicysta.

Podobną ocenę działań opozycji totalnej wyraził Witold Gadowski, publicysta, reżyser i reporter. ,,Widać wyraźnie, że opozycji zaczyna brakować paliwa i jedyne, co mogą teraz wymyślić to męczeństwo" - powiedział.

,,To przykład sojuszu ubeków z agresywną młodzieżą" - dodał publicysta.
Goście wspólnej audycji Radia Warszawa, tygodnika ,,Idziemy" i portalu wPolityce.pl poruszyli także temat zaskakującej wolty Platformy Obywatelskiej ws. uchodźców.

Jak przyznał Ryszard Makowski, ciężko zrozumieć Platformę Obywatelską.
Dla mnie to partia tupeciarzy. Ci ludzie jakby nagle pojawili się w naszej polityce i jakby nigdy nie mieli styczności z Sejmem. Mogliby ciągle ogłaszać nowe prawdy, które lud powinien słuchać z zapartym tchem -- ironizował satyryk.

Z kolei Piotr Semka z tygodnika ,,Do Rzeczy" zwrócił uwagę, że PO stała się zakładniczką politycznej poprawności.

,,PO jest po prostu miękka jak lód na słońcu wobec politycznej poprawności. W radiu tok fm Jacek Żakowski po prostu rugał Schetynę, że odsunął się od kanonu poprawności, a  Schetyna wił się jak uczeń przed dyrektorem" -- mówił.

,,PO jest wystraszona sondażami, bo większość społeczeństwa jest przeciwna przyjmowaniu uchodźców. I Platforma wie, że jeżeli będzie przystawała przy stanowisku UE w tej sprawie, to w końcu przegra wybory samorządowe" -- dodał Witold Gadowski.

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-05-14 10:46:44
Autor: Symbol Nienawiści
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:59177fe4$0$15197$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Lol! Lol!

PiS-owski sługus Semka idzie na Człowieka Roku! ;-)))

CL

Data: 2017-05-14 13:45:53
Autor: Piotr Rezmer
Semka: Obywatele RP to ,,bijące rami ę partii”
W dniu 2017-05-14 o 10:46, "Symbol Nienawiści" pisze:

CL

Zmień sobie podpis na "SN" jak chcesz udawać wielu piszących :)

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2017-05-14 14:01:31
Autor: Trefniś
W dniu .05.2017 o 13:45 Piotr Rezmer <imie.nazwisko@domena.com> pisze:

W dniu 2017-05-14 o 10:46, "Symbol Nienawiści" pisze:

CL

Zmień sobie podpis na "SN" jak chcesz udawać wielu piszących :)

On niczego nie chce, ma świadomość wieloraką.

--
Trefniś

Data: 2017-05-14 14:29:24
Autor: u2
W dniu 14.05.2017 o 14:01, Trefniś pisze:
[...]

taka sklerozys multipleks:)

Data: 2017-05-14 11:21:58
Autor: Zenek Kapelinder
Semka: Obywatele RP to „bijące ramię partii ”
Eeeeee, pizdziak jest zwyczajnie glupi.

Data: 2017-05-14 20:24:33
Autor: Trefniś
W dniu .05.2017 o 20:21 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Eeeeee, pizdziak jest zwyczajnie glupi.

Ale za to wielowymiarowo!

--
Trefniś

Data: 2017-05-15 09:15:06
Autor: Ciemny Lud
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:7c9debe6-668a-44a6-aeba-cda5129d00e2googlegroups.com...
Eeeeee, pizdziak jest zwyczajnie glupi.

Kapelusznik, koguciku ze zrąbanym odbytem - nie ma tu głupszych od ciebie! ;-)))

CL

Data: 2017-05-15 13:19:45
Autor: u2
W dniu 15.05.2017 o 09:15, Ciemny Lud pisze:
Kapelusznik, koguciku ze zrąbanym odbytem

serio takich gostków przyjmujesz w twoim niemieckim burdelu piździak ?:))))))))))

Data: 2017-05-15 14:38:47
Autor: Ciemny Lud
u2 to ,,bijące kota ramię partii"
QTAS ZŁAMANY "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości
W dniu 15.05.2017 o 09:15, Ciemny Lud pisze:
Kapelusznik, koguciku ze zrąbanym odbytem

serio takich gostków przyjmujesz w twoim niemieckim burdelu piździak
?:))))))))))

Nie masz nic do powiedzenia złamany fiucie? Brak argumentów? No to wypad na
drzewo kocie prezesa!

CL

Data: 2017-05-15 15:00:09
Autor: u2
W dniu 15.05.2017 o 14:38, Ciemny Lud pisze:
Nie masz nic do powiedzenia złamany fiucie? Brak argumentów? No to wypad na
drzewo kocie prezesa!

te piździak ty zoofilu:)))))))))))))))))))))))

Data: 2017-05-14 15:18:10
Autor: V.L. Pinkley
W dniu niedziela, 14 maja 2017 14:30:00 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

Niektórzy mają gest, Trzaskoski sypnął babince 20groszy:)

http://niezlomni.com/wp-content/uploads/2017/05/fakt-768x1024.jpg

To nawet Hartman dał swego czasu 10PLNów na Owsika:)

Data: 2017-05-14 15:20:53
Autor: V.L. Pinkley
Semka: Obywatele RP to „bijące ramię partii ”
Niektórzy mają gest, Trzaskoski sypnął babince 20groszy:)

http://niezlomni.com/wp-content/uploads/2017/05/fakt-768x1024.jpg

Nawet komentarze rysunkowe juz są.
https://krysztopa.dorzeczy.pl/_thumb/99/c9/d8743ef438507ff330c22ec2c4cf.jpeg

Data: 2017-05-15 07:26:28
Autor: Trefniś
W dniu .05.2017 o 00:20 V.L. Pinkley <franciszek.wenerski1@gmail.com>  pisze:

[...]

NBP zareagował:
http://niezalezna.pl/uploads/still2017/149474417015974598727.jpg

Wszyscy cieszą się, Płaczforma obok 500+ na każde dziecko, 13+ dla  emerytów, wprowadzi 20gr+ na lekarstwa!

--
Trefniś

Semka: Obywatele RP to ,,bijące ramię pa rtii”