Sen

Data: 2011-05-29 20:08:39
Autor: jadrys
Sen

To czy jawa? Polacy pragnÄ… żeby im zamknąć buźki i zabronić wyrażać swojej opinii  o Prezydencie.  Nie to chyba jednak sen...

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Za-zniewazenie-prezydenta-beda-scigac-z-urzedu,wid,13455641,wiadomosc_prasa.html

Data: 2011-05-29 11:59:11
Autor: HaMMeR
Sen
To czy jawa? Polacy pragn± ¿eby im zamkn±æ bu¼ki i zabroniæ wyra¿aæ

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Co sie dziwisz, nikt sie przeciez Polakow o nic
nie pyta! To jest stala praktyka wciskania w usta Polakow samobojczych
tekstow! A kto to podwazy?? Przeciez nie te dziennikoorwy z lzemediow
polskojezycznych!
To jest jawa!!

Data: 2011-05-30 04:55:47
Autor: cirrus
Sen
U¿ytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:00871ce2-e96a-4557-9c9a-1e08f3872ff0f15g2000yqe.googlegroups.com...
[...]
Instaluj±c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..
[...]

A kto ma sie pytaæ takich kretynow jak ty, zamow wizyte u psychiatry tam ci pytañ nie zabraknie.

--
stevep

Data: 2011-05-29 20:20:29
Autor: HaMMeR
Sen
On 30 Maj, 04:55, "cirrus" <cir...@tinvalid.tkdami.net> wrote:
U¿ytkownik "HaMMeR" <k...@tranzac.pl> napisa³ w wiadomo¶cinews:00871ce2-e96a-4557-9c9a-1e08f3872ff0f15g2000yqe.googlegroups.com...

> [...]
> To jest jawa!!

A kto ma sie pytaæ takich kretynow jak ty, zamow wizyte u psychiatry tam ci

Bez komentarza, wymozdzony inzynieruniu..

Data: 2011-05-30 10:35:47
Autor: Leprechaun
Sen

[...]

Powiedz no HaMMer czy mo¿na wyjawiaæ krytyczne uwagi o by³ym prezydencie i jego bracie?

http://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI

BomBel

Data: 2011-05-30 10:52:11
Autor: jadrys
Sen
W dniu 2011-05-30 10:35, Leprechaun pisze:

[...]

Powiedz no HaMMer czy można wyjawiać krytyczne uwagi o byłym prezydencie i jego bracie?

BomBel

To zależy od osobistej kultury.

Data: 2011-05-30 10:52:22
Autor: jadrys
Sen
W dniu 2011-05-29 20:59, HaMMeR pisze:
On 29 Maj, 20:08, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:
To czy jawa? Polacy pragną żeby im zamknąć buźki i zabronić wyrażać
[...]

I o to "walczyła" "Solidarność", po to Lechu skakał przez płot... zachciało się kapitalizmu!

Data: 2011-05-30 11:47:00
Autor: cirrus
Sen
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:irvlrm$8bs$2news.onet.pl...
[...]
InstalujÄ…c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..
[...]

A jak nie kapitalizm to co- preferujesz wspólnotę pierwotną, albo epokę kamienia łupanego?

--
stevep

Data: 2011-05-30 11:52:31
Autor: jadrys
Sen
W dniu 2011-05-30 11:47, cirrus pisze:
[...]

System sprawiedliwości społecznej.

Data: 2011-05-30 12:52:47
Autor: cirrus
Sen
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:irvpsl$mkm$3news.onet.pl...
[...]
..
[...]

A znasz taki?

--
stevep

Data: 2011-05-30 14:53:32
Autor: jadrys
Sen
W dniu 2011-05-30 12:52, cirrus pisze:

[...]

Jasne - Cały czas o nim piszę na psp.

Data: 2011-05-30 15:50:52
Autor: cirrus
Sen
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:is04fv$u58$5news.onet.pl...
[...]

Konkretnie jaki?

--
stevep

Data: 2011-05-30 19:43:55
Autor: jadrys
Sen
W dniu 2011-05-30 15:50, cirrus pisze:
[...]

Wybacz ale nie będę się powtarzał.

Data: 2011-05-31 04:50:09
Autor: cirrus
Sen
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:is0l3g$qgd$4news.onet.pl...
[...]

Pardon, jak mozna cie fatygować?

--
stevep

Data: 2011-05-31 21:21:04
Autor: jadrys
Sen
W dniu 2011-05-31 04:50, cirrus pisze:

[...]
ej.

Pardon, jak mozna cie fatygować?

Zachowujesz siÄ™ bardzo niekulturalnie  każąc mi powtarzac swoje posty po kilka razy. Dostajesz jakÄ…Å› extra premiÄ™ od Adama za to, czy co?

Data: 2011-06-01 03:25:33
Autor: cirrus
Sen
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:is3f28$rcd$7news.onet.pl...
[...]

Wybacz, ale mamy inne kryteria kultury, jednym z twoich przejawów "kultury" jest propagowanie oszczerstw bez pokrycia.

--
stevep

Data: 2011-06-01 08:36:35
Autor: jadrys
Sen
W dniu 2011-06-01 03:25, cirrus pisze:

ej.
[...]

Na wszystkie moje wypowiedzi mam pokrycie w w faktach.. No chyba że wyraźnie zaznaczę na początku że jest inaczej.

Data: 2011-06-01 09:39:29
Autor: cirrus
Sen
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:is4mke$ena$1news.onet.pl...
[...]

A na to o premiach od Adama też masz dowody?

--
stevep

Data: 2011-05-30 17:58:14
Autor: Bogdan Idzikowski
Sen

[...]

Takie "cuÅ›" nie istnieje.

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2011-05-30 19:43:51
Autor: jadrys
Sen

[...]

No to musimy go stworzyć. Ja miałem szczęście już go trochę poznać.

Data: 2011-05-31 04:01:44
Autor: cirrus
Sen
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:is0l3g$qgd$5news.onet.pl...
[...]

I jeszcze żyjesz?

--
stevep

Data: 2011-05-31 21:20:46
Autor: jadrys
Sen
W dniu 2011-05-31 04:01, cirrus pisze:
[...]

Jak widzisz... i mam się nieźle, a i bardzo miłe wspomnienia.

Data: 2011-06-01 03:23:44
Autor: cirrus
Sen
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:is3f28$rcd$6news.onet.pl...
[...]

To rzeczywiście miałeś szczęście, że przeżyłeś bo nie wszystkim się udało.

--
stevep

Data: 2011-06-01 08:36:29
Autor: jadrys
Sen
W dniu 2011-06-01 03:23, cirrus pisze:
[...]

Uczciwi ludzie nie mają się czego bać. - Włos im z głowy nie spadnie.

Data: 2011-05-31 04:01:14
Autor: cirrus
Sen
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4de3be97$0$2490$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Owszem, w wyimaginowanym świecie jadrysa.

--
stevep

Data: 2011-05-29 12:31:23
Autor: matador
Sen
[...]

"...kto gazetê czyta, ten i gazetê wie..."

matador.

Data: 2011-05-30 17:12:20
Autor: u2
Sen
W dniu 2011-05-29 20:08, jadrys pisze:

[...]

Nie wierz merdiom, one manipuluja, aby chronic wraza razwiedke.

Data: 2011-05-30 19:43:45
Autor: jadrys
Sen
W dniu 2011-05-30 17:12, u2 pisze:
[...]

Ale dla kogo takie teksty? Czy te "merdia" to maja Polaków za skończonych idiotów?

Data: 2011-05-30 19:55:05
Autor: u2
Sen
W dniu 2011-05-30 19:43, jadrys pisze:
Nie wierz merdiom, one manipuluja, aby chronic wraza razwiedke.

Ale dla kogo takie teksty? Czy te "merdia" to maja Polaków za
skoñczonych idiotów?

Oczywiscie ze tak. Im wiecej pogardy dla ciemnej masy tym wieksze
poparcie w sondazach :)

Data: 2011-05-31 04:02:26
Autor: cirrus
Sen
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:is0l3f$qgd$1news.onet.pl...
[...]

W stosunku do ciebie majÄ… racje.

--
stevep

Data: 2011-05-31 21:20:41
Autor: jadrys
Sen
W dniu 2011-05-31 04:02, cirrus pisze:
[...]

Ale to nie ja, tylko tacy jak ty wklejają takie idiotyczne wyniki sondaży na psp. Wklejasz to znaczy że w to wierzysz..

Data: 2011-06-01 03:22:48
Autor: cirrus
Sen
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:is3f26$rcd$1news.onet.pl...
[...]

Wystąp o likwidacje sondaży bo są ci nie po myśli.

--
stevep

Data: 2011-06-01 08:36:23
Autor: jadrys
Sen
W dniu 2011-06-01 03:22, cirrus pisze:

[...]

Chętnie wystąpiłbym o zakaz bezmyślnego powielania tych sondażowych fantazji.

Sen