Sen

Data: 2011-05-29 11:59:11
Autor: HaMMeR
Sen
On 29 Maj, 20:08, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
To czy jawa? Polacy pragn± ¿eby im zamkn±æ bu¼ki i zabroniæ wyra¿aæ
swojej opinii  o Prezydencie.  Nie to chyba jednak sen...

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Za-zniewazenie-prezydenta-beda...

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Co sie dziwisz, nikt sie przeciez Polakow o nic
nie pyta! To jest stala praktyka wciskania w usta Polakow samobojczych
tekstow! A kto to podwazy?? Przeciez nie te dziennikoorwy z lzemediow
polskojezycznych!
To jest jawa!!

Data: 2011-05-30 04:55:47
Autor: cirrus
Sen
U¿ytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:00871ce2-e96a-4557-9c9a-1e08f3872ff0f15g2000yqe.googlegroups.com...
[...]
Instaluj±c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..
[...]

A kto ma sie pytaæ takich kretynow jak ty, zamow wizyte u psychiatry tam ci pytañ nie zabraknie.

--
stevep

Data: 2011-05-29 20:20:29
Autor: HaMMeR
Sen
On 30 Maj, 04:55, "cirrus" <cir...@tinvalid.tkdami.net> wrote:
U¿ytkownik "HaMMeR" <k...@tranzac.pl> napisa³ w wiadomo¶cinews:00871ce2-e96a-4557-9c9a-1e08f3872ff0f15g2000yqe.googlegroups.com...

> [...]
> To jest jawa!!

A kto ma sie pytaæ takich kretynow jak ty, zamow wizyte u psychiatry tam ci

Bez komentarza, wymozdzony inzynieruniu..

Data: 2011-05-30 10:35:47
Autor: Leprechaun
Sen

[...]

Powiedz no HaMMer czy mo¿na wyjawiaæ krytyczne uwagi o by³ym prezydencie i jego bracie?

http://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI

BomBel

Data: 2011-05-30 10:52:11
Autor: jadrys
Sen
W dniu 2011-05-30 10:35, Leprechaun pisze:

[...]

Powiedz no HaMMer czy można wyjawiać krytyczne uwagi o byłym prezydencie i jego bracie?

BomBel

To zależy od osobistej kultury.

Data: 2011-05-30 10:52:22
Autor: jadrys
Sen
W dniu 2011-05-29 20:59, HaMMeR pisze:
On 29 Maj, 20:08, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:
To czy jawa? Polacy pragną żeby im zamknąć buźki i zabronić wyrażać
[...]

I o to "walczyła" "Solidarność", po to Lechu skakał przez płot... zachciało się kapitalizmu!

Data: 2011-05-30 11:47:00
Autor: cirrus
Sen
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:irvlrm$8bs$2news.onet.pl...
[...]
InstalujÄ…c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..
[...]

A jak nie kapitalizm to co- preferujesz wspólnotę pierwotną, albo epokę kamienia łupanego?

--
stevep

Data: 2011-05-30 11:52:31
Autor: jadrys
Sen
W dniu 2011-05-30 11:47, cirrus pisze:
[...]

System sprawiedliwości społecznej.

Data: 2011-05-30 12:52:47
Autor: cirrus
Sen
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:irvpsl$mkm$3news.onet.pl...
[...]
..
[...]

A znasz taki?

--
stevep

Data: 2011-05-30 14:53:32
Autor: jadrys
Sen
W dniu 2011-05-30 12:52, cirrus pisze:

[...]

Jasne - Cały czas o nim piszę na psp.

Data: 2011-05-30 15:50:52
Autor: cirrus
Sen
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:is04fv$u58$5news.onet.pl...
[...]

Konkretnie jaki?

--
stevep

Data: 2011-05-30 19:43:55
Autor: jadrys
Sen
W dniu 2011-05-30 15:50, cirrus pisze:
[...]

Wybacz ale nie będę się powtarzał.

Data: 2011-05-31 04:50:09
Autor: cirrus
Sen
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:is0l3g$qgd$4news.onet.pl...
[...]

Pardon, jak mozna cie fatygować?

--
stevep

Data: 2011-05-31 21:21:04
Autor: jadrys
Sen
W dniu 2011-05-31 04:50, cirrus pisze:

[...]
ej.

Pardon, jak mozna cie fatygować?

Zachowujesz siÄ™ bardzo niekulturalnie  każąc mi powtarzac swoje posty po kilka razy. Dostajesz jakÄ…Å› extra premiÄ™ od Adama za to, czy co?

Data: 2011-06-01 03:25:33
Autor: cirrus
Sen
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:is3f28$rcd$7news.onet.pl...
[...]

Wybacz, ale mamy inne kryteria kultury, jednym z twoich przejawów "kultury" jest propagowanie oszczerstw bez pokrycia.

--
stevep

Data: 2011-06-01 08:36:35
Autor: jadrys
Sen
W dniu 2011-06-01 03:25, cirrus pisze:

ej.
[...]

Na wszystkie moje wypowiedzi mam pokrycie w w faktach.. No chyba że wyraźnie zaznaczę na początku że jest inaczej.

Data: 2011-06-01 09:39:29
Autor: cirrus
Sen
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:is4mke$ena$1news.onet.pl...
[...]

A na to o premiach od Adama też masz dowody?

--
stevep

Data: 2011-05-30 17:58:14
Autor: Bogdan Idzikowski
Sen

[...]

Takie "cuÅ›" nie istnieje.

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2011-05-30 19:43:51
Autor: jadrys
Sen

[...]

No to musimy go stworzyć. Ja miałem szczęście już go trochę poznać.

Data: 2011-05-31 04:01:44
Autor: cirrus
Sen
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:is0l3g$qgd$5news.onet.pl...
[...]

I jeszcze żyjesz?

--
stevep

Data: 2011-05-31 21:20:46
Autor: jadrys
Sen
W dniu 2011-05-31 04:01, cirrus pisze:
[...]

Jak widzisz... i mam się nieźle, a i bardzo miłe wspomnienia.

Data: 2011-06-01 03:23:44
Autor: cirrus
Sen
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:is3f28$rcd$6news.onet.pl...
[...]

To rzeczywiście miałeś szczęście, że przeżyłeś bo nie wszystkim się udało.

--
stevep

Data: 2011-06-01 08:36:29
Autor: jadrys
Sen
W dniu 2011-06-01 03:23, cirrus pisze:
[...]

Uczciwi ludzie nie mają się czego bać. - Włos im z głowy nie spadnie.

Data: 2011-05-31 04:01:14
Autor: cirrus
Sen
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4de3be97$0$2490$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Owszem, w wyimaginowanym świecie jadrysa.

--
stevep

Sen